Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

15 august? O gluma.
Sa iasa oficial si sa ne spuna daca s-au aprobat in CTE sectiunile 1 si 5. Nu s-au aprobat. Dar ei vor sa scoata la licitatie in iulie lucrarile.

Si chiar daca se scot la licitatie si avem constructori, nu vor lua AC pentru ca AM este dat pe tot traseul Sibiu-Pitesti. Sa iasa oficial si sa ne explice Dl Ionita cum stam cu problemele astea. Ne servesc cu nerusinare gogosi in mod constant.

15 august pe dracu. De unde 15 august? De ce nu 14 august? De ce nu 15 septembrie? De ce nu decembrie?
Citesc in stele.

NGC

Pana nu e gata SF nu vor vedea nici un AM.

Ionut

#33272
Pai da, asta am zis si eu.
Deci ei pot scoate la licitatie capetele INAINTE de a fi gata tot SF-ul. Dar nu vor primi AM + AC.

Sa zica public detaliile astea, nu gogosi imputite.
Ah, intre timp Tecnic si Spea isi bat joc de un intreg popor. Dar asta e alta poveste. Prostia infinita si ingaduinta fara de limite (ca sa nu zic hotie) sunt tot la CNAIR.

(Mama ce m-am enervat. Dar am si eu o limita.)

gdaniel

M-am uitat 50 de pagini in urma si nu am gasit niste poze cu un buldoexcavator galben lucrand cu ceva muncitori la niste conducte langa barajul de la Mintia.
Mai stie cineva unde si cine le-a facut (poate era un link)?

rocklee

#33274
teoria  conspiratiei :-) .....trag frana de mina  la pi si .....si iar incep promovarea la sb bv si com bv .....ca pe vremea lui sova B-)    ...acestia  nu sau schimbat .....doar au luat alta palarie  :D

LittleWanderer

#33275
Aualeu rocklee!

Fa trei pasi inapoi, scuipa in san si da cu sare peste umar!!!

Vrem si noi sa trecem viata asta muntii pe autostrada asta.  :)

rocklee

cam asa trebuie sa arate devierea drumului judetea .....scuzati ca nu sunt un bun desenator de linga halda de steril si barajul de la mintia ....lotul 4 umb ... :)


cristi5

#33277
Multumesc rocklee pt desen si celorlalti cunoscatori ai situatiei pt explicatii. Deci daca inteleg bine in partea din dreapta sus a desenului (94+300) DJul e supratraversat de A+DJ, ceea ce explica pasajul de 40m latime.

In stanga jos (95+200) A (nu si DJ) traverseaza drumul de acces + conductele. Tot acolo drumul de acces se intalneste cu DJul.

O nelamurire: de ce a trebuit mutat DJul in nordul autostrazii? Nu putea sa subtraverseze A odata cu drumul de acces, pe traseul actual?

stangabriel

Poate pentru ca acolo zidurile din beton care se vad deja in josul paginii trebuiau cu inca 4 metri mai inalte. E fix malul apei. Asa acolo au coborat autostrada cat mai jos.

adyneamtu

#33279
Quote from: cristi5 on March 15, 2017, 11:06:41 PM

In stanga jos (95+200)  A (nu si DJ) traverseaza drumul de acces + conductele. Tot acolo drumul de acces se intalneste cu DJul.

O nelamurire: de ce a trebuit mutat DJul in nordul autostrazii? Nu putea sa subtraverseze A odata cu drumul de acces, pe traseul actual?

Acolo drumul de acces perpendicular pe DJ nu va mai exista, acolo va fi autostrada la nivel, drumul de acces in imagine va face dreapta paralel cu autostrada pana se intalneste cu DJ exact la pasajul de la 94+400.
Celalalt pasaj de la 95+200 e mai la dreapta in afara imaginii pentru un drum agricol care duce in sat Bejan-Tarnavita pe Google Maps.

Europiu

Quote from: cristi5 on March 15, 2017, 11:06:41 PM
O nelamurire: de ce a trebuit mutat DJul in nordul autostrazii?
Din câte țin eu minte, explica cineva mai de mult pe aici că pe motiv de haldă de steril.
Au vrut să ducă autostrada pe locul DJ-ului unde era mai stabil, asumând necesarul de portanță pentru DJ mai mic și deci acceptabil de a lua contact cu halda respectivă.

Eu am altă întrebare: numerotarea kilometrilor nu e Lugoj-Deva?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

#33281
Cristi5, mi-e teama ca de data asta rocklee a gresit...
(Nu te supara, rocklee...)

Cel putin daca luam in considerare postarea lui NGC...
Quote from: NGC20 on March 15, 2017, 12:32:35 PM
QuoteCa urmare a modificării soluţiei tehnice, în zona haldei de cenuşă de la Mintia a rezultat propunerea unui pasaj pe autostradă peste DJ 706A relocat la km 95+160.

QuoteIn proiect se prevede execuția unui Pasaj la km 94+310 pentru a asigura subtraversarea autostrăzii de către relocarea conductelor de transport ale amestecului de cenușă aferente complexului energetic. Pasajul este utilizat și pentru subtraversarea drumului uzinal relocat care asigură accesul la haldă și la conducte.

In cazul in care NGC are dreptate (iar eu cred ca are...) ordinea pasajelor este inversa...

Iti mai dau ca ajutor filmarea API din 29 august 2016:


Se pare ca treaba sta cam asa:
1.
DJ706 subtraverseaza autostrada la pasajul de aici https://goo.gl/maps/96v6xtEq57t, de la km 95+310 (fost km 95+200) chiar langa "tripleta" de stalpi LEA, pasaj care pe filmare il vezi la secunda 15 (00:15).
Este clar ca dupa supratraversare se va uni cu drumul local care vine dinspre Bejan-Tarnavita.
2.
Pasajul mai larg, de aici https://goo.gl/maps/zSzZG1GSRUs este cel de la km 94+310 (fost km 94+400), cel mult mai lat (abia acum mi-am dat seama ca, intr-adevar, si pe filmare se vede ca latura pasajului opusa Muresului este o idee mai coborata...) si pe care il vezi la 00:30 pe filmarea aeriana.

Ceea ce inseamna ca DJ-ul va fi practic lipit de autostrada, si ca "relocarea" va reveni pe vechiul traseu fix in dreptul podului/barajului de la Mintia, unde acum face un "S"

Iar asta ridica alta problema:
"relocarea conductelor de transport ale amestecului de cenușă aferente complexului energetic. Pasajul este utilizat și pentru subtraversarea drumului uzinal relocat care asigură accesul la haldă și la conducte."
Asta inseamna ca intre 00:30 si 00:35 pe filmarea respectiva vor trebui relocate conductele pana la pasaj...
Cine face lucrarea ?
Cat va dura ?

Quote from: Europiu on March 15, 2017, 11:56:15 PM
Quote from: cristi5 on March 15, 2017, 11:06:41 PM
O nelamurire: de ce a trebuit mutat DJul in nordul autostrazii?
Au vrut să ducă autostrada pe locul DJ-ului unde era mai stabil, asumând necesarul de portanță pentru DJ mai mic și deci acceptabil de a lua contact cu halda respectivă.
Se pare ca DJ-ul se muta doar intre pasajul de la km 95+X pana in dreptul podului de la Mintia.
Deci in dreptul haldei de steril marcata pe GM, DJ706A ramane pe loc...

Quote from: Europiu on March 15, 2017, 11:56:15 PM
Eu am altă întrebare: numerotarea kilometrilor nu e Lugoj-Deva?
Ba da.
Filmarea aeriana de mai sus este in sens invers.
Deci intai pasajul de la km 95+x, apoi pasajul de la km 94+y.

cristi5,
cam asa inteleg eu ca se va face:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#33282
Multumest tuturor pt explicatii. Si eu eram confuz despre numerotarea km...

Deci de la 95+x DJul trece in nordul autostrazii si ramane asa pana la vechiul traseu, in dreptul barajului.

Drumul de acces relocat, si conductele relocate, o iau spre est (dreapta) de la baraj, aprox pe actualul traseu al DJ, si subtraverseaza atat A cat si noul DJ la 94+y.

OK acum vad desenul lui TibiV, se pare ca am inteles bine :) Merci!

Ramane nelamurirea: din moment ce au mutat DJul in nord, credeam ca vor muta autostrada mai spre vechiul DJ (mai spre Mures) pt mai multa stabilitate (evitarea apropierii de halda)...


Europiu

Hm... da, la chestia cu halda de steril am cam făstăcit-o.
Dar atunci întrebarea lui cristi5 rămâne în picioare, nu? Nu putea rămâne DJ între A și Mureș pe traseul original? Supratraversat la baraj?

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Cristi,
nu bag mana in foc, dar asa pare sa fie logic bazandu-ne pe postarea lui NGC si comparand latimea celor doua pasaje...
De la bun inceput m-am mirat ca pasajul cel mai apropiat de podul/barajul Mintia este atat de lat, de parca aveau in plan sa largeasca DJ-ul la doua benzi pe sens sau sa il "avanseze" la rangul de DN...
Acum este clar ca este vorba de benzi+conducte... ;)

Quote from: Europiu on March 16, 2017, 12:51:25 AM
Dar atunci întrebarea lui cristi5 rămâne în picioare, nu? Nu putea rămâne DJ între A și Mureș pe traseul original? Supratraversat la baraj?
Cred ca supratraversarea DJ de catre A1 presupunea o inaltare mare a autostrazii pe o distanta foarte mare (autostrada presupune totusi niste pante limitate).
Probabil ca acel zid de sprijin dinspre Mures ar fi ajuns inalt de 4-5 etaje de bloc...

Imi dau si eu cu presupusul.
Sunt inginer, dar mecanic, nu constructor... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)