News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 47 Guests are viewing this topic.

prom


GDPR

^Timelapse-ul asta nu are final, as fi vrut sa vad finalizate si lucrarile din afara zonei carosabile.

RaduL@Bv

Deci...ne-au "linistit" . Vorba lui TibiV, mai bine nu citeam.. Lugoj-Deva integral 2020 pfoaiii

udar

#31443
Ar fi ok sa fie lugoj- deva in 2020 fara intrerupere...

adiarc

#31444
Tocmai ..e prima data cand dau un termen cat de cat realist si nu unul din burta ...si asta doar in cazul in care lucrurile merg cat de cat cursiv ...daca se anulează vreo licitatie sau se reziliază cu vreun constructor la tuneluri ( pe același sistem infect ca acum,dupa ce le trebuie vreo doi ani sa-si dea seama ceea ce orice om de buna credința vede dupa cateva luni ),atunci termenul urca pana la cer.

Eu unul prefer asemenea termene mai realiste si nu abureli din burta,dar sa fie clar,neavând constructor la tuneluri,momentan si acesta este pur teoretic
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

mie unul imi cam da cu virgula cand stau sa socotesc cine dracu' ar putea fi un constructor serios si cu experienta pe piata din RO pt tunelele astea... vedem...

dr4qul4

Eu unul as fi multumit daca as vedea licitatia pentru tunele in SEAP. Deja le amana prea mult.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Probabil tot cei care au făcut cat de cat lucrurile ok pana acum in ultimii zece ani,iar unii dintre ei au chiar divizii specializate pe tuneluri...si sunt acele 4-5 companii pe care le știm cu toții ,dintre care una românească,dar fara aceasta experiența....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

...pai aici ne permitem sa le spunem pe nume, nu?

ASTALDI, STRABAG, UMB (fara exp), PORR, MAX BOEGL.... si "ca cam" atat  :(

PS: sau punem si CORSAN? :)

dr4qul4

Sau le face CNAIR in regie proprie  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Hai sa nu glumim cu regia proprie in cazul asta ca poate cineva mai si crede.

Nu va stresati deocamdata cu scosul la licitatie al tunelurilor pe Lugoj-Deva, CNAIR neavand in acest moment cine stie ce experti/experienta pentru a scoate un caiet de sarcini cum trebuie pentru acest proiect foarte complicat. Inainte de a discuta de companiile capabile sa le execute, trebuie sa avem CNAIR capabila sa le scoata la licitatie.

TibiV

Mda...
Good point... :(

Dezavantajele (sper ca doar temporare) ale "spargerii" companiei in doua.
Caci in cea "noua" nu stiu daca vom gasi suficiente clone ale colegilor nostri de care suntem mandri pentru ca au aratat ca se poate face ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

myid

o sa radeti dar cea mai mare experienta o are "Tunele Brasov" , daca mai lucreaza ceva oameni pe acolo


michidush

Ironia sortii e ca in apropierea tunelurilor se afla una dintre cele mai vechi zone cu experienta de minerit din Romania....Sute de km de galerii au fost sapate de la Mintia mai jos.....un alt paradox romanesc alaturi de importul de cereale si mere, exportul de banane ci centura Capitalei....

cassyo

#31454
Asa fiind, intreg ciclul de implementare  al acestor tunele - tema de proiectare /caiet de sarcini, licitatie, proiectare, executie- este susceptibil sa se constituie intro scoala ad-hoc pentru tunelele din cadrul PiSi si altor cai de comunicatii rutiere si, poate, nu numai.
Vrand-nevrand, trebuie sa "redescoperim" tunelele !

Calatorului ii sade bine cu drumul