Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 24 Guests are viewing this topic.

Ionut

N-avem niciun semnal ca UMB ar vrea sa plece din acest contract. Ba chiar dimpotriva. Pe de alta parte, au nevoie de AC si au nevoie de teren liber de sarcini. Adica liliecii trebuie si ei mutati ca sa poata intra in teren. Vedem ce va mai fi.

adiarc

astazi am vrut sa vad de aproape cum arata sfertul de con reparat ,aferent viaductului peste A1,viaduct pe DC Apoldu de Jos-Sangatin







mare parte din viaduct a fost facut de Colinii,dar ulterior au rupt relatia cu Salini-Impregilo si betonarea sfertului de con au facut-o cu alti subcontractori

















momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

#31412
imaginile puse de Ionut ....primele doua sunt de la nodul dumbrava limita lotul1 cu lotul 2 ....a treia imagine este undeva intre lapugiu de jos si ecoductul ohaba 1 ....a doua de la ecoductul ohaba 2 ....iar ultima de pe lotul 3 ...de linga ecoductul branisca  :)


Adiarc ...cand ne intalnim bem un pahar de .... :cheers::thumbsup: :vroomvroom:

michidush

Quote from: carutasul on November 04, 2016, 02:42:45 PM
Eu recunosc că am un coşmar de genul : UMB termină tronsoanele pe care are autorizaţie - de fapt am văzut că de la baltă încolo poate termina in primăvară lejer -  după care reziliază ( are şi motive câtă vreme la doi ani după inceperea lucrărilor incă nu are autorizaţii) ; presupun că orice instanţă i-ar recunoaşte banii pe ce a lucrat = profit si ii lasă pe CNADNR cu restul. Sper să fie doar un coşmar totuşi :)

Si eu ma astept la asta....Cred ca o sa sfarseasca CNADR cu excavatoarele prin cariera si halda de steril ca si pe Suplacul de Barcau Bors.
Intreb cu toata seriozitatea daca Ro mai poate deconta catre EU lucrarile terminate intrun astfel de scenariu? Se mai poate recupera ceva?

dr4qul4

Eu sper ca UMB sa nu rezilieze, dar sa primeasca ceva suplimentari. Mai e si dealul de la cariera cu acele coloane forate rupte, unde nu stiu daca e doar vina lor, sau tot de la SF se trage.

Lilieci, cimitir, lipsa autorizatii, coloane rupte .... greu de crezut ca vor duce la bun sfarsit acest contract.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dominik

You're in Steelers Country

icristian

Conform cu ce a spus Catalin in data de 27 Septembrie:
- AM  pentru Lot 4 ar trebui sa avem in sapt 7-11 noiembrie
- Tunelele vor fi scoase la licitatie tot in noiembrie

Sa speram ca nu vor fi intarzieri

cutter

Ca să fie clar ce-am zis: "conform discuțiilor cu CNAIR în noiembrie s-ar putea scoate la licitație". Nu eu am dat termenul - ci CNAIR și MT.

dr4qul4

Disclaimerul asta e ca sa nu te trecem la promisiuni nerespectate?   :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adi

cutter....vigilent :) ma bucur cand vad ca esti inca cu noi!

Ionut

Lotul 2 Lugoj-Deva, Nod Margina. Aproape la nivel, din ce se vede in poze.





CNAIR

Si lotul 3.





CNAIR

rocklee

#31421
a treia imagine este podul peste mures ....sensul deva arad .... a patra ecoductul 2 ohaba ...

imagine 1 se izoleaza pasajul peste dn68 .imaginea doi este facuta din acelasi loc ...vedere spre podul de peste bega

danutzu_1069


Domnu' Doctor Roklee! Dintr-o privire recunoaste orice locatie.

alexandru_m

Salutari tuturor!
Am venit azi de la Arad la Bucuresti si am vazut urmatoarele (sorry, eram pe fuga si nu exista poze):

1. O echipa de 5 oameni lucra la rigolele de la capatul fostei gropi (sensul Sebes-Sibiu). Din de am vazut din mers unii curatau de pamant interiorul, vreo 2 tasau pamantul pe lateral cu aparatele-minune de tasat operate manual (scuzati limbajul, nu sunt in tema cu termenii "ingineresti".
2. Pe coborarea de la tunelul de pe tronsonul Saliste-Sibiu avem o trambulina de toata frumusetea. La 120 km/h mi'a dat trezirea bine de tot. Am un simplu Logan, dar tot ce are legatura cu trenul de rulare este nou si de origine, rar am senzatia ca decolez.
3. La urcarea dinspre Sibiu spre tunel se lucra la prima banda (cred). Decopertau de zor, iar la vreo 10 km distanta am vazut venind dinspre Sibiu o coloana cu utilajele pt asfaltare.
4. In padure la km 39-37 (daca retin corect) se asfalta de zor pe intuneric laora 17:30. Se lucra la banda 1. Sens Pitesti-Bucuresti. Mobilizare impresionanta...nu am vazut in viata mea atatea utilaje si camioane cu material la un loc. In ultima vreme s'a asfaltat pe zone destul de multe si lungi de la Pitesti spre Buc, dar marcaje nu sunt. Am prins si putina ploaie pe drum, iar senzatia a fost pe alocuri neplacuta...

5. Stiu ca nu are legatura neaparat cu A1, dar prin localitatea Bascov de dupa Pitesti au decopertat saptamana trecuta vreo 5km pe toata latimea DNului (ambele sensuri). Pana in seara asta au asfaltat vreo 80%, poate si mai mult. Dar. DAR! nu au trasat marcaje, asa ca am avut placerea de a sta o ora blocat pt ca un TIR s'a facut bucati in santul de pe marginea dumului, distrugand vreo 2-3 podete de acces in curtile oamenilor... Oare chiar nu e nimeni responsabil cu marcajele acestea?

Searabuna va doresc!

NGC

Quote from: bogdix on November 02, 2016, 07:33:28 AM
In documentatia de licitatie de la lotul 2 Lugoj-Deva, in avizul CFR, scrie explicit linia 216 Ilia-Lugoj. Iar acela e document oficial public.

Quote from: Ionut on November 02, 2016, 07:46:44 AM
OK, 212, 216, nici nu mai conteaza. E un mister. :) Hai sa inchidem subiectul, va rog.

Inchidem imediat subiectul, dar sa ii mai dam ceva de lucru lui rocklee, in caz ca se plictiseste. :p

In 03.10.2016 a fost atribuit contractul pentru "Refactie partiala de traverse pe linia 216 Ilia-Lugoj (proiectare si executie)".
Pana se finalizeaza toate loturile Lugoj - Deva, probabil ca va vedea si aceste lucrari si poate ne incanta cu niste poze din zona.