News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 27 Guests are viewing this topic.

rocklee

Din ce stiam eu era cam asa va arata...in prima faza pana se va termina viaductul dneului peste autostrada
revin si cu cealalta  poza pe care va fi breteaua ...


danutzu_1069

Parerea mea este ca se va face viaductul la forma finala, pe traseul final al DN-ului, asa cum s-a facut pe A10, aproape de Turda.
Se va asorta cu un giratoriu, fix pe DN.

mishu77

@rocklee

Din poza ta reiese ca trebuie facute practic 2 drumuri noi, cel pentru devierea temporara si apoi aliniat DN68A ori nu are sens. Iar giratoriul acolo in capat la ce serveste? Ca sa ai acces la el din autostrada tre sa mai tai niste copaci ceea ce iarasi nu e bine cu cei de la mediu plus ca panta ar fi mai mare de la autostrada pana in acel sens giratoriu.

interesantul

Am fost ieri de vreo 4 ori pe Sibiu - Sebeș.

Măi, dar nu-mi aminteam să fie așa de prost sectorul Săliște - Cunța!

Nu este pod unde sa nu sari, pe urma unde ar trebui sa fie traseul drept, este vălurit, de ai impresia ca sunt valurile Dunării.

Prost, prost, prost.

NU trece mult si va reintra in RK, cred.

O zi faină!
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

rocklee

Iar dupa ce va fi terminat relocarea dn si viaductul peste A1... breteaua holdea va fi scoasa din capatul autostrazi si continuata pe vechea relocare a dnului



rocklee

#31025
breteaua holdeava continua din capul autostrazi si va  veni in giratoriul din dneu pe doua benzi ..una de urcare una de coborare ...va fi exact ca la soimus cum se descarca autostrada in giratoriun  ...cu doua benzi ce pleaca din fiecare sens al autostrazi


da mishu77...vor fi doua ...una devierea temporaraa dnului ...pana se lucrea la viaduct ..si cealalta va fi devierea finala..peste a1

mishu77

De acord si cu ce zici tu si este perfect functional, numai ca in aceea varianta viaductul nu o sa fie perpendicular pe autostrada si din ce am citit pe aici (nu sunt specialist) toata lumea zice ca e mai bine ca supratrversarile sa fie perpendiculare din motive de costuri si probabil sunt si mai usor de realizat, iar al doilea inconvenient ar fi ca deranjezi traficul in zona practic inutil, cand poti lucra linistit la podul peste A in varianta care a spus-o cristi5, il termini faci drumul in varianta finala dupa care deviezi circulatia pe el si iti vezi linistit de lucru la ce mai ai. Cel putin asta e parerea mea de nespecialist. Dar cred in cateva luni ne vom edifica care este varianta aleasa, sau poate crist5 obtine aprobare sa puna plansele aprobate si o facem mai repede :).

Quest

Rocklee, daca e cum zici tu, inseamna ca stam un an de zile (pina se termina viaductul de pe DN68A peste A1 de la Holdea, si ne uitam la bunatate de 11 km A pina la Grind cum vor sta nefolositi. ~ Sanovita 2.

Eu as lasa alte speculatii si as merge numai pe grafica lui Cristi5 din OSM, ptr ca daca e preluata cu destula acuratete a proportiilor (fara nevoia de farmacie) din planse aprobate, inseamna ca asa va fi.
Si atunci, singura mea preocupare este ca, pe perioada constructiei viaductului, cum? vor coexista simultan vechiul traseu DN si breteaua DN-A, bretea care ar trebui sa devina functionala simultan cu terminarea tronsonului Holdea-Grind adica ~T2-2017 (daca e pina la Ilia cu atit mai bine).
Daca breteaua devine functionala doar dupa terminarea viaductului, atunci chiar n-am cistigat nimic.
Common sense will get you far !

bogdix

@cristi5

Neoficial, îți confirm eu că așa e cum ai făcut tu schema pe Openstreetmap. Ca să nu mai speculăm.
Breteaua e cu dublu sens și va fi o girație pe DN, după ce se traversează autostrada, pe sensul Lugoj-Deva.

Ionut

3 strikes, you're out. :)
Confirm si eu, este cum a zis cristi5. Am elucidat misterul.

Mai pun o data desenul:

alecu26

OS3 era foarte prost si denivelat inca inainte de inchidere. Aproape imediat de la deschidere. Am fost in coloana oficiala la deschidere, si era trambuline chiar si atunci la vreo 2-3 poduri/podete.

In paranteza fie spus, este singurul lor unde nu ma simteam in siguranta la 160 km/h pe bord (deci vreo 150 in realitate) si încetineam spre viteza legala. Adica acea senzatie nu o am nici macar pe Buc-Pit.
Drumurile noastre POATE;

Katana_ro

De acord cu alecu26. Am fost si eu inainte de inchidere si pot sa zic acelasi lucru. Curios e ca probleme am simtit numai la poduri / podete. Era suficient de inselator, caci la unele era rezonabil, la altele destabiliza suficient de mult un A4 la 140kmh.

Colegii ziceau atunci ca problema e din 2 locuri: a.nu s-a compactat suficient terasamentul inainte de poduri si b. s-a grabit la partea de terasament si atunci terenul n-a avut timp sa se "lase natural".

Pe de alta parte, din ultimele poze am vz ca CNADNR a adaugat asfalt la mai multe podete pe acest lot (nu numai cei 200m problema), si speram ca odata cu incarcarea acestor portiuni s-a rezolvat. Poate cineva care a fost recent poate sa ne spuna daca este vreo diferenta intre podeturile "corectate" de CNADNR si cele fara?

Dominik

#31032
Filmare de pe santier A1 Deva-Lugoj - lot 2 filmat pe 8 Octombrie via pagina de FB Asociatia Pro Infrastructura

You're in Steelers Country

alecu26

Probleme sunt peste tot, doar ca intre podete autostrada se taseaza relativ uniform si nu simt asa rau denivalarile si trambulinele.
Drumurile noastre POATE;

Eurocopter

#31034
Trebuie sa mentionez ca filmarea a fost facuta pe 8 octombrie, insa cei de la procesare au pus data de astazi.

Poziția API legată de stadiul proiectului la zi:

"Deschiderea celor 15 km din lotul 2 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva este tehnic posibilă si ar fi probabil singura cale de a evita un rușinos bilanț de 0km noi de autostradă în anul 2016. Autoritățile implicate în proiect trebuie să se asigure din timp că acest lucru va fi posibil și din punct de vedere birocratic, având în vedere că după nodul Margina vor râmăne încă lucrări de executat (min 00:00-01:40), dar care nu ar afecta traficul auto. Segmentul de autostradă Margina-Traian Vuia s-ar adăuga celor 146 km deschiși deja între localitatea Traian Vuia și vama Nădlac."