News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 53 Guests are viewing this topic.

Dominik

You're in Steelers Country

GabiHd

Quote from: Eurocopter on October 11, 2016, 04:35:09 PM
Mai este vreun editor Google Maps pe aici sa updateze deschiderea tronsonului si acolo?

Este editat in Google Map Maker, dar trebuie review de la Google. Se pot trimite feedback-uri de pe Google Maps, poate se vor sesiza mai repede. Eu am trimis deja doua.


Cozak

Multumim pentru filmare.Vesti bune si de pe traversarea de la Colonia Mica, au ajuns cu terasamentul destul de sus, imi cresc sperantele sa ne plimbam de Craciun pe acest lot.

Dominik

#31038
^^

La mn pe tel ruteaza pe tot tronsonul Deva-Sibiu pe Google Maps....fa un update la aplicatie
You're in Steelers Country

Iceman

Multumim pentru filmare....Nu stiu de am impresia dar nu cred ca LD2 partial va fi deschis anul asta....Nu arata in sensul asta....Vreme de asfaltat doar o luna mai este ca timp....Maxim...Anul asta are un sfarsit foarte friguros :|

adiarc

Același stil de lucru deficitar la capitolul șanțuri. ...acolo unde sunt făcute sunt incomplete și lipsesc câțiva metri înaintea fiecărui pod sau podeț,din ambele directii.......exact  cum au lăsat și pe Orăștie Sibiu lotul 3 cam peste tot ,inclusiv zona crăpată.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

^^ acelasi lucru l-am remarcat si eu. Mai rau: o mare parte din santurile executate sunt acum pline cu apa si noroi, care nu are unde sa se duca. Deci trebuie inca o data curatate. Pica complet teoria lui bogdix (daca nu gresesc), cum ca este logic la rambleu ca rigolele sa se faca ulterior, pentru ca altfel, daca se fac prea devreme, se umplu de pamant si trebuie curatate. Iata ca oricum se umplu de pamant. Mai mult decat atat, lucrand ulterior, chiar si in mijlocul lucrarii ajung sa sape, dar pana toarna beton poate sa ploua si toata apa de pe autostrada li se scurge in sant si trebuie sa mai sape odata. Nu mai vorbim de cat de mult rau face apa baltind acolo...

Deci din cel putin 3 motive foarte foate rau modul cum au construit. Daca rigola principala era finalizata in timpul verii, inclusiv cu scurgeri finalizate la capete catre bazinele de decantare, acum erau de facut numai scurgerile verticale de pe asfalt catre rigola ppala, ceea ce era acceptabil in conditii de ploi.

La cum au lucrat ei, ploile de toamna le incurca rau planurile, au ajuns sa faca multe munci de 2-3 ori si calitatea e mizerabila, de fapt calitatea este la nivel la care receptia nu are voie sa le accepte lucrarile.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

nenea_hartia

^ N-am văzut nici un bazin de retenție pe toată filmarea, ceea ce iar nu e în regulă.  Pământul din rigole cred totuși că provine de la acoperirea cu pământ vegetal a taluzelor și va fi probabil curățat curând. Sunt și porțiuni care par terminate, cu rigola curată și cu casiuri pentru scurgerea apei.
Într-adevăr, nici un canal sau pârâu n-a fost amenajat. În general, la cele mai măricele se betonează  în stânga-dreapta podețului și se montează separatoare de ulei. Lucrările astea se fac cu subcontractori și nu stânjenesc activitatea de pe terasamente, de aceea era cazul să fie deja executate.

cristi5

Quote from: sublimu on October 12, 2016, 11:46:28 AM
Nici OSM nu ruteaza pe tronsonul Cunta-Saliste.

Ba da. Pt Sibiu-Deva am ales "Car (Mapzen)". Probabil motoarele de rutare nu isi actualizeaza baza de date chiar imediat.


bogdix

^^
Nu trebuie exagerat cu santurile ! V-am mai spus la un moment dat care e tehnologia si perioada lor de executie.
Nu uitati ca pe LD, pentru lucrari aflate pe terenurile expropriate suplimentar in afara coridorului de 70 m, inca nu exista AC.

@nenea_hartia: bazinele de retentie se construiesc in zone unde nu ai unde sa conduci apele colectate pe platforma drumului. Pe LD2 sunt o gramada de emisari si terenul favorabil scurgerii apelor catre acesti emisari. Nu sunt necesare peste tot aceste bazine de retentie.

@vancouver
Nu insist cu executia santurilor. Doar punctez ca ele sunt executate mai spre finalul lucrarilor fiindca se intampla ce ati observat cu totii: la taluzare si imbracarea cu pamant vegetal,  se umplu santurile cu pamant, care e o problema.

Parere personala: LD2 se deschide anul acesta doar daca vrea CNAIR. Care imi pare ca doar zice ca vrea, nu si "face" ca vrea.

bogdix

#31045
@toata lumea
Si-a pus cineva intrebarile:
1. Modificarea numelui Beneficiarului are implicatii contractuale ?
2. Cum faci receptia ? Ca Beneficiarul din contract, scriptic nu mai e ala care va veni sa receptioneze...
3. Asigurarile si garantiile mai sunt valabile sau trebuie si ele reglementate ?
4. Oare AM pe Lugoj-Deva ar putea fi afectat de schimbarea numelui titularului ? Poate asta aduce intarzieri ?

1, 2 si 3 sunt general valabile la orice contract CNADNR in vigoare !

LE: am postat acest text pe threadul indicat de Ionut. (http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=455.15)

Ionut

^ E o discutie interesanta, doar ca va rog sa o purtam pe thread-ul de discutii juridice, aici. (Nu discutati despre implicatiile schimbarii denumirii CNADNR pe thread-ul companiei, ci in thread-ul juridic. Multumesc!)

Granata06


dr4qul4

Frumos.
Al doilea pare de fapt km30 spre 24! ..dar tunel de 1580 m acolo?
Lazaret nord ar tb sa aiba 1050 si Lazaret sud 330. Sa inteleg ca le-au unit?


Sau sa fie tunelul Caineni (de pe varianta albastra doar) care ar tb sa aibe 1590 m..insa acela se termina la km 33+500!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sublimu

Video-urile sunt publicate pe youtube in  27 ian. 2016 respectiv 19 mar. 2016.
Parca abia de 1 luna se stie traseul exact. Mi se par simulari interesante si frumoase dar nu cred ca sunt actuale.