Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Dominik



^^
Inca nu sa daramat podetul din imagine, poate zilele urmatoare
You're in Steelers Country

Dominik



Nu era normal sa faca o bordura intre banda de urgenta si parapet ? ....pamantul da direct in sosea !!!
You're in Steelers Country

GDPR

#30962
@adiarc, avand in vedere ca pamantul ala tot o sa curga si de acum inainte, solutia cu rigole betonate (care de fapt sunt niste segmente rigide puse cap la cap) poate ca nu e cea mai buna. Cred ca s-ar putea folosi cu mai mult succes niste solutii alternative flexibile, gen: http://www.concretecanvas.com/concrete-canvas/general/what-is-it/

GDPR

Asta o spun si cei de la Turnul Sfatului: "Doar că, cei care vor trece la viteza maximă legală peste cei 200 de metri de asfalt proaspăt așternut vor simți "valuri" destul de serioase pe sensul de mers către Sebeș (situație care nu se repetă și pe celălalt sens)."

Dani_el


danutzu_1069

Ete na, cu camera tinuta in mana e mult mai dramatic decat daca ar fi fost fixata pe un suport.

mariansb

#30966
poze de azi ora 16 pe sensul Cunta-Sibiu;am incercat sa cuprind locurile in care s-a intervenit
Am simtit destule denivelari, s-a mai remediat oricum fata de situatia lasata de Impregilo.
Chiar si la groapa e o denivelare care se resimte bine.





































"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

#30967
Am si filmare, sa vad cand o voi urca.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


mariansb

Ca si timp , intre Alba Iulia- centru si Sibiu, pana acasa ( circa 8 minute de la nodul Sibiu Vest) , urcand de la Sebes pe A1 , am facut 50 de minute, fata de o ora inainte.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

Quote from: mariansb on October 10, 2016, 11:21:17 PM
Chiar si la groapa e o denivelare care se resimte bine.

Foarte bine !
Cat timp vom trai si vom "forumiza", nu avem voie sa uitam vreodata ca am avut... o GROAPA !
Memento pentru generatiile viitoare....

Vreau sa ii pot spune lu' fi'miu... "Vezi, aici sub noi a fost o groapa in care incapea un bloc cu 4 etaje, cu 6 scari"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan Tudor


Germany

Chiar că mult :)) Credeam că ne-ai uitat !

Felicitări

Ionut

Cateva chestiuni interesante. Treceti peste titlul scos din context...




Interviu cu șeful CNAIR: A1, Sibiu Orăștie, proiect nefuncțional
Vom face o expertiză pe întreaga autostradă care va arăta și ce lucrări mai sunt de executat. Expertiza făcută cu sprijinul Băncii Europene de Investiții va dura un an. Apoi licitația de lucrări șase luni, iar efectuarea acestora, alte șase luni, deci în total doi ani. De ce să o ținem închisă când o putem exploata în condiții de siguranță începând de luni? Dacă veți discuta cu experți adevărați vă vor spune că drum se degradează dacă este abandonat.

Sistemul ITS este finalizat în proporție de 45%. Vom scoate la licitație diferența și anul viitor va putea fi finalizat. Ca să fie clar pentru participanții la trafic, ITS este un sistem de informare, nimic mai mult, dar este un sistem bun.

Am avut laboratorul propriu care a făcut probe. Au existat momente în care am dat jos, de câteva ori ceea ce făcusem. Acesta este și motivul pentru care nu am terminat la timp lucrarea. Aduceam (pământ – n.red.) din depozit, nivelam cu cilindri compactori, treceau de zece ori peste și nu ieșea portanța. Acolo am pierdut o săptămână. Ziua se punea, noaptea se dădea jos. Până laboratorul nu a spus că este în regulă, nu am trecut mai departe.

În zona Aciliu, imediat după viaduct este o zonă unde pantele sunt mai mari în debleu, adică 2:3 (diferență de doi metri înalțime la trei metri lungime – n.red.). După ce trecem de această zonă care are 150 de metri, cred, dăm de o zonă cu o pantă mult mai mică (zona ce a fost excavată pentru micșorarea pantei și unde au apărut alunecările– n.red.). Ce s-a întâmplat acolo? Vă dau exemplul unui burete pe care punem o greutate. El se va comprima și așa s-a întâmplat cu terenul de acolo, exista încărcarea reprezentată de dealul de deasupra. Când am dat afară dealul (lucrările de micșorare a pantei -n.red.) buretele a revenit și a devenit instabil. Cu apă în el a început să curgă. Dacă nu se săpa la o pantă de 1:5, el era stabil, cum este și 100 de metri mai încoace unde nu s-a procedat așa și nu s-a întâmplat nimic.

Am semnat un contract de monitorizare cu Universitatea de Construcții București. Pe zona fostei gropi va fi monitorizată foarte atent autostrada amonte, aval și corpul acesteia. Sunt montați senzori care vor stat minim doi ani.

Digi24

rocklee

stefan tudor ....un mare MULTUMESC ...  :gj: :thumbsup: :cheers: