Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 61 Guests are viewing this topic.

Stefan Tudor

Eu multumesc ROCKLEE pentru ca m-ai condus pentru prima data pe un santier si m-ai motivat sa fac si filmuletele urmatoare  :dance:

urmeaza al doilea filmulet facut din "conserva" mea de Corsa  :p de data asta de la Cunta la Saliste!


Daniel_I

#30976
Mie nu mi se par trambuline serioase denivelările care le-am sesizat ieri când am trecut peste "groapă". Am mers cu un golf 5 cu viteza de 130 km/h in ambele sensuri.
Mi se pare că se circulă bine și in siguranță. Denivelările care le-am observat sunt cele lăsate de Impregilio. Unde a lucrat CNADNR se simt dar sunt foarte ușoare. Recomand colegiilor care se simt ca pe barcă să încerce să meargă cu mașina in service o dată la câțiva ani, sau să aleargă varianta DN1, acum nu mai e trafic.
Ce am pățit totuși și nu mi-a căzut deloc bine e că noaptea am lovit o vulpe in plin, la nodul de la Săliște. Aș fi curios cum sunt acolo gardurile de protecție și trecerile pentru animale dacă sunt suficiente...
Aștept avalanșa de dislike-uri
On The Road

mariansb

Daniel, fiecare are standardele lui.
Eu am scris și după inaugurarea din 2014 că este cel mai prost lot nou de autostradă deschis vreodată în U.E. și îmi mențin părerea.Nu am în vedere doar porțiunea din zona gropii , ci tot lotul. Este inadmisibil cum se prezintă pentru o autostradă nouă  între Apoldu și Cunța, unde e drept.CNADNR a mai cosmetizat, dar problemele țin de modul de executare a terasamentului și podurilor. Aici cred că e vina și a constructorului și a consultantului și a beneficiarului.O să vedem ce ne va spune și expertiza.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Daniel_I

#30978
Da, este cel mai prost lot. Dar in timpul scurt de 45 de zile nu se putea corecta tot ce a făcut prost Impregilio sub presiunea guvernului anterior.
Toată presa citează că lotul e plin de trambuline. Nu sunt de acord cu asta.
Lotul trebuia deschis urgent traficului și cred că sa făcut tot ce trebuia făcut pentru siguranța traficului.
Restul se poate corecta și sub trafic.
Pentru cei care doar comentează aici sau în presă, în necunostinta de cauză, și nu au circulat aproape zilnic pe DN, și  NU știu că fiecare ploaie aducea cu sine și un accident grav cu morți și răniți, vă spun ca lotul deschis in forma actuală este foarte bine venit.
On The Road

mishu77

Lotul 3 clar a fost bataia de joc a italienilor. Trambuline au existat de la inceput la poduri si podete, cred ca fiecare pod sau podet avea asa ceva. In rest asflatul acceptabil. Apropo de trambuline au cam aparut si pe TL2 cei de la Tirenna Scavi ar trebui sa se apuce de remediat. Nu mai retin chiar exact kilometrul dar undeva aproape de Topolovat este una maricica pe sensul spre Lugoj.

adiarc

#30980
@mariansb

+1......fraților vorbim de o autostrada nou-nouță care e aproape ca Bucuresti-Pitești de ,denivelata.Lucru complet inacceptabil.

Asta e realitatea.Restul sunt povesti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Si in Germania la autostrăzile noi sunt trambuline. Uneori. De ex. pe A3 intre Frankfurt si Wurzburg se circula pe o zona mutată pe alt amplasament. exista o denivelare mare la un pod nou si mai multe trambuline mai mici pe alte zone. S-au reparat unele, altele urmează. Este normal. Este trecerea de la Fundație rigida la cea elastica si nu iese perfect, ca de, lucrează diversi dorei (factorul uman). Culmea, la autostrăzi mai vechi fenomenul dispare si se pot reface mai bine la reasfaltarea uzurii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Eurocopter

Mai este vreun editor Google Maps pe aici sa updateze deschiderea tronsonului si acolo?

Morosanu

Se vorbea cateva pagini in urma de noutati majore pentru Lugoj Deva. Care ar fi acelea? Sau inca nu pot fi dezvaluite?
Politica distruge tot ce atinge.

rocklee

#30984
mai ai rabdare Morosamu ... :)

decomdata cateva imagini din data de 10 si 4 octombrie de pe DRDP Timisora cont de fb...

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/photos/?tab=album&album_id=299163560446234

pereu la sfert de con ...pod km39



strat de uzura ..km  43 si 44


placi racordare ...pasaiul peste dn 68A nodul margina




rocklee

montare parapet pe zona mediana ... :)




montare stalpi pentru iluminat ...km 40 ..zona spatilor de servici...




turnare beton rigole ..km 41-42



instalare stalpi pentru inprejmuire gard km 28-29... :)


rocklee

din data de 4 ...daca nu sau pus cumva  ??? ???

km38


km 42 ...instlare scurgere in zona mediana



km 42


km 38..lucrari la taluzuri



pasaj dumbrava



instalare parapete lateral...km 28 29   :)









Tavi

Daca se lucreaza deja la finisaje e de bine, nu?!
Miroase a deschidere la termenul anuntat de Ionut.
Ne zice cineva cu diploma in domeniu ce este cu acele placi de racordare de la Nodul Margina?  :cheers:

Germany

Salut!

Pe google.maps încä nu este actualizatä noul traseu deschis ieri....

Vroiam sä mai întreb ....

CÂT DE PLAUZIBILÄ/REALISTÄ ESTE AFIRMATIA DOMNULUI CÄTÄLIN HOMOR CUM CÄ LA FINELE ANULUI 2017 VOM CIRCULA FÄRÄ ÎNTRERUPERI PE NÄDLAG - SIBIU (cu exceptia tunel) ??? Având în vedere cä pe Lotul 4 (UMB) iese AM/AC la începutul lunii noiembrie....

DEASEMENI CÂT DE PLAUZIBILÄ ESTE DESCHIDEREA LOTULUI 3 HOLDEA-ILIA LA FINELE LUNII MAI/IUNIE 2017 ?

O zi bunä

Redox

Quote from: Eurocopter on October 11, 2016, 04:35:09 PM
Mai este vreun editor Google Maps pe aici sa updateze deschiderea tronsonului si acolo?

<OFF TOPIC>
Drumul a fost deschis și în GMaps de către un editor încă din 08.10.2016, dar din păcate această acțiune se așteaptă să fie revizuită de un moderator (care cel mai probabil nu este din România). Acesta este dezavantajul major al GMaps față de Waze unde astfel de închideri/deschideri de drumuri se fac de către editori locali.
În momentul de față nu putem decât aștepta ca moderatorul să aprobe modificare...
</OFF TOPIC>