Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

adiarc

in primul rand multumesc Cip si Cnadnr pt acces

si incep cu o poza sugestiva...oare ne asteapta ceva interesant ?  :)



cateva de incalzire...debleul rezista



acele reasfaltari de care pomenea cip





se lucreaza la greu...cred cu tarie in continuare ca nu se poate reprosa nimic constructorului,atata timp cat lucreaza la greu



chiar si acum,balastrul e plin de granit...terasamentul o sa fie beton la propriu













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

terasamentul s-a inaltat cam cu vreo 5 M...plus cei 1,5 M de piatra sparta sub nivelul pamantului







terenul taluzat,curatat....lucreaza frumos baietii ...imi place













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

ne intoarcem spre nodul Saliste









se observa peste tot,lucrarea profi a marii companii Salini-Imbecilio  >:(





debleul sta bine in zonele une sunt gabioane sau coloane forate legate la suprafata cu zid de sprijin



avem ceva spalari,dar vad ca ajuta si mama natura cu salcami care apar peste tot









papapetii deformati au fost schimbati ( catadioptriile ? )





totusi debleul e bine mersi la locul lui...daca era corect taluzat ( strat vegetal + innierbare corespunzatoare si scurgere ape pluviale ,nici nu aveam parte de asa ceva ).Situatia actuala este datorata in principal ,tot stilului jalnic de a lucra,certificat de marea companie Salini-Impregilo



coloanele forate sunt bine mersi la locul lor si corpul autostrazii nu are nici o problema ( dovada prp.sunt santurile intacte,fara crapaturi )












"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

cele mai mare probleme sunt la terminarea debleului Aciliu spre Saliste,unde a fost depozitat pamantul excavat din debleu...
acesta exercita o mare presiune si ( conform actualului constructor ),pana la consumarea ei,vor aparea deformari,dar nimic care nu s-ar putea repara sub trafic

santurile proaspat betonate au crapat deja



zona a fost reasfaltata









alte cateva poze din debleu ,la care am uitat sa le dau rearrange





multe izvoare care pana de curand (  cand nu existau santuri ),se infiltrau direct in terasament





gabioane+debleu ,intacte




momentan atat.
Mai departe spre Cunta,parapetii distrusi au fost schimbati,rosturile de dilatatie schimbate si Straco baga mare la Cunta sa repare
asadar e aproape totul gata si nu se merita sa dam cu piciorul calitatii pt 2 saptamani de intarziere

Va rog nu comiteti din nou greseliile trecutului.Nu grabiti lucrarile,indiferent de potentialul scandal din presa,mai ales din cea prietena  >:(







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Vad in poze petice proaspete de asfalt. Exceptand groapa, ai mai observat si alte defecte in zona de carosabil care ar trebui reparate? Pe la sfertul de con al viaductului s-o mai fi facut ceva?  :cheers:

adiarc

nu m-am uitat la con,dar pot sa vad sapt.viitoare si e ceva ce se poate face sub trafic,daca este cazul.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Daca tot au betonat santurile, nu vad de ce n-ar fi inclus in acelasi contract si completarile de la con, nu e o lucrare de mare anvergura si nu tine de nicio expertiza suplimentara.

Sunt de acord cu tine referitor la termen, greseala lui Homor tine de comunicare, si acum cateva zile a dat ca absolut sigur termenul de 30, asa ca daca presa o sa-l toace e problema lui. Nu cred ca se vor face compromisuri referitor la calitate, am incredere in constructor, chiar daca se vor face mari presiuni sa dea rasol si sa termine mai repede. Si mai esti si tu pe acolo sa-i supraveghezi, avem incredere maxima  :)

ciprebbe

Trebuiesc facute prioritatile zero pentru a putea deschide circulatia. Am parcurs cap coada lotul, plin de denivelarile arhicunoscute de pe vremea cand se circula pe el.
Majoritatea zonelor afectate au fost atacate si aproape rezolvate. Chiar si astazi se freza si se pregateau de asfalt spre Cunta. Au refacut marcajele , nu mai este cel galben, au remontat parapetele unde a fost deviata circulatia, mai exista o zona unde am vazut limitare de 80 la o trambulina mai serioasa (posibil probleme jos la placa de racord ) in rest e ok lotul. Surpriza a venit in capatul lotului unde incepe cel al lui Stracao. Au o alunecare de toata frumusetea pe sensul Sebes-Sibiu. Pe partea cealalta au remediat.
La Aciliu zona spre Sibiu e aproape campie :))  sta armat in geotextilul ala de 2 lei si mama natura da o mana de ajutor. Spre viaduct e la locul lui iar la baza spre corpul autostrazii santurile sunt intregi.
Filmarea e la procesat, avem filmare continua debleu+viaduct+groapa.
La "groapa" ( deja nu mai e groapa :)) ) se lucreaza puternic cu maximul de utilaje ce poate fi dispus pe suprafata aia. Jos palaria pt oamenii detasati de acolo ( ii concureaza pe UMB-isiti : ))  ). 31 septembrie.... se traduce probabil in 10 (15 oct).
Ar fi cea mai mare prostie sa se insiste cu data de 30. Nu e cazul sa repetam gresala anterioara. Ploile de acolo au intarziat deja santierul cu 12 zile. Mai bine stam inca 2 sapt si o fac ca la carte decat sa dea acuma o palma la kkt.
Materialele de acolo sunt betoooooon, si am vazut suficiente santiere ca sa stiu exact ce spun.

Waiting for the movie .....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#30368
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Stefan01

#30369
@ Cip si Adiarc
Felicitari pentru munca deupsa si multumesc pentru informatii !  :cheers:

La minutul 6:09 se observa un stalp metalic. Ce sustine ?

Iceman

Ce frumos lucreaza CNADNR pe portiunea asta......Sigur va depasii termenul de 30 sept dar o sa fie calitativ superior fata de cea ce a facut Salini-Imp...de 1000 de ori!!!

ciprebbe

Quote from: Stefan01 on September 25, 2016, 08:48:15 PM

La minutul 6:09 se observa un stalp metalic. Ce sustine ?

Camerele de pe care vedem update-uri :)))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Stefan01


Io

Oamenii, totusi, ce s-a facut la viaduct deasupra sfertului de con? Min 2:56.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR

^a zis @adiarc: "rosturile de dilatatie schimbate"