News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 69 Guests are viewing this topic.

alinuttt

De azi, de pe pagina de facebooc MT:

Sincer sa fiu, nu vad cum ar putea fi respectat termenul, avand in vedere ca mai au fix 7 zile pana ce trebuie inaugurat tronsonul...

stanculescu.dan

Tocmai vroiam sa intreb ce sanse sunt sa deschida la termenul asumat avand in vedere ca trebuie sa ajung de la tg mures la viena pe 2 octombrie si as fi luat-o pe Sibiu Deva Lugoj Nadlac.....

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


pasadia

Oricum pe acolo ar trebui sa o apuci daca nu te deranjeaza costul suplimentar indus de cei 100 km in plus si de consumul mai mare de pe autostrada. Nu de alta dar ca timp si ca siguranta variant asta e mai buna decat altele.

In alta ordine de idei, la nodul Margina se circula pe asfalt nou. Mai exact miercuri se circula pe vechiul drum (redus insa la o banda de circulatie, se trecea la paleta pe o bucata de circa 200-300 de metri). Vineri se circula la fel, "la paleta", dar de data asta prin sensul giratoriu nou de pe partea vestica a nodului. Aduceti-mi aminte insa de ce nu s-a constuit si sensul giratoriu de pe partea estica a A1? Nu zic, ar putea deschide circulatia pe bucata Dumbrava - Margina si fara acel sens construit, insa vor fi nevoiti apoi sa il faca sub trafic. Daca situatia era invers (adica construiau mai intai pe partea estica) ar fi putut construi celalt sens aproape fara trafic in zona

florin74

Expropieri suplimentare din cate stiu. Nu este inca rezolvata problema

Daniel_I

Să apelăm la veteranii forumului.
Presupunem că termină terasamentul. In cât timp se pot asfalta cei 200 m? Parapeti, aliniament?
Devin și eu suspicios in ce privește termenul 30 Septembrie.  De asta vreau să merg pe șantier Joi după masă.
On The Road

GDPR

#30350
^Nu mai zic nimic, ca stiu ca esti pregatit sa ma "arzi" cu un minus :whistling:

In alta ordine de idei, asfaltarea drumurilor din apropierea traseului A1 are sens si din punct de vedere al descarcarilor de trafic in caz de accident sau lucrari de intretinere. De exemplu, asta vara eram pe S6 in Austria si am prins un mega-accident pe la Leoben si ca sa nu pierdem o zi intreaga de asteptat prin tuneluri ne-au scos prin oras pana am depasit locul accidentului si apoi am intrat inapoi in autostrada la urmatorul nod rutier (ma rog, e Schnellstrasse, dar profilul e de autostrada).

Iar referitor la varianta de traseu de pe valea Baiasului, sper sa nu se uite in SF ca acolo e un defileu care cel mai probabil va necesita un tunel de coasta, relieful fiind accidentat, vezi: Derocari masive nu cred ca ar posibile avand in vedere ca avem si parcul national Cozia in imediata vecinatate. Momentan in plansele cu varinatele de traseu postate nu apare niciun tunel.

alinuttt

#30351

Eu preconizez ca in 4/5 octombrie vor finaliza toul doar... Ochiul meu asa imi spune.. Nu am studii in domeniu, dar Terasamentul nu e nici la jumatate ridicat, iar balastarea dureaza, asfaltarea dureaza, parapetii iarai, terasamentul ..., dar repet, termenul de 30/31 septembrie nu cred ca va fi respectat.

mishu77

NU se vede foarte exact dar dupa cum pare cred ca mai au cam 1 - 1,5 m de umplutura. E cam la limita, totusi sunt cam 400 m liniari de drum normal asternerea straturilor de asflat nu cred ca poate dura asa mult la fel nici parapetele. Sa speram ca se va termina si se vor deschide traficului fara alte probleme ulterioare.

kumar

E posibil sa se devanseze termenul de deschidere cu cateva zile, dar asta nu e o tragedie. Trebuie sa avem rabdare, muncitorii sa isi faca treaba profesionist ca sa nu apara pe viitor alte probleme in acea zona. Asa ca rabdare!

clau

0.5 m pe zi la terasament... Daca mai au 1.5 m atunci in 3 zile e gata... Apoi straturi de asfalt pe 200m eu zic ca ajung 2 zile. Apoi marcaje si parapete 1 zi. Total 6zile... In a 7-a zi receptia. Eu zic ca se poate... Dar la limita

adiarc

Balastul stabilizat trebuie sa stea o saptamâna cu emulsie.....daca nu il fac din piatra Sparta....atunci pot asfalta a doua zii..........practic cate o zii pe strat de asfalt....deci e posibil........daca vremea e de acord
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

esendy

Quote from: dr4qul4 on September 23, 2016, 06:39:52 PM
harta ta e inexacta...
DJ703G se termina la Suici. De acolo spre Curtea de Arges se numeste DN7D. De fapt Valea Danului e intre Suici si Curtea de Arges. Iar drumul este rupt acolo (alunecari masive de teren). si exista alternativa DN73C + DJ678A.

Pentru constructia autostrazii se vor folosi DJ703H (care se e acelasi lucru cu partea sudica a DN7D, Perisani pana la Curtea de Arges), DN73C+DJ678A+DN7D si DJ703M.

portiunea de DJ703G desenata de tine la est de SUici, ar putea fi o prelungire a DJ704G, dar care NU exista si nici nu este interes pentru ea. DJ703G este doar intre Calimanesti si Suici, si aceasta portiune ar tb modernizata!

DJ678A  Tigveni-Suici este un drum reabilitat integral. Tocmai de aceea nu vad de ce s-ar mai reabilita DN7D. Diferenta e de vreo 5 km, dar se va duce spre 0 cand vom avea nod A1 cu DN73C.

Atentie! vorbim de o zona cu alunecari masive de teren!

deci ar trebui reabilitat doar 19 km din DJ 703G intre centura Calimanesti-Caciulata si Suici........apoi pe DJ 678A (reabilitat) Suici - Tigveni .......... apoi pe DN73C Tigveni - Curtea de Arges SV

nici nu ar fi mare lucru.... sper sa se implementeze aceasta idee. Imi pare cost/beneficiu f eficienta

dr4qul4

Exact!
Consider ca mai bine se modernizeaza asa cum trebuie DN73C, astfel incat sa ramanem cu o legatura rapida cu Rm Valcea decat sa impartim banii in mai multe proiecte si sa iasa un mare fas.

DJ703G va fi folosit o perioada destul de lunga, tinand cont ca probabil vom avea intai A1 pana la Curtea de Arges, apoi pana la Salatrucu, si mult mai tarziu pana in Valea Oltului, si chiar va fi folosit si dupa finalizarea autostrazii (pt Calimanesti-Brezoi-DN7A), asadar si acesta trebuie modernizat (CJ au ceva planuri, dar sper sa se faca la acelasi nivel cu DJ678A si nu doar o pojghita).

Orice alta varianta din zona ar aduce un castig de maxim 5 minute cu un cost suplimentar, pentru ca cele 2 de mai sus tot trebuie facute. 

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexV

Quote from: adiarc on September 24, 2016, 10:04:24 PM
Balastul stabilizat trebuie sa stea o saptamâna cu emulsie.....daca nu il fac din piatra Sparta....atunci pot asfalta a doua zii..........practic cate o zii pe strat de asfalt....deci e posibil........daca vremea e de acord

n-om fi noi specialisti, dar cineva e

Quote from: alecu26 on October 09, 2014, 09:51:42 AM
da....asta e teoria....cel putin pe afara. Ori pui imediat, inainte de a se forma complet priza si reactia de hidratare, si dupa ce pui asfaltul, balastul stabilizat face din nou priza, ori pui dupa 7 zile.

adiarc

inaugurarea va fii facuta undeva la mijlocul lunii octombrie : 10-15 octombrie,DACA nu vin ploi prea consistente intre timp

Sper ca cei care conduc destinele infrastructurii,sa fie mult mai cerebrali si sa nu repete greseliile idiotiilor din noiembrie 2014 si anume sa grabeasca inutil lucrarile.

Conform realitatii din santier ( aceea ca se poate creste terasamentul cu 0,5 M/zi ),in cazul respectarii tehnologiei,nu se poate inaugura mai devreme

Repet :ar fii o greseala monumentala sa grabim iarasi lucrurile

Poze de la groapa,imediat.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura