News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

adiarc

#29550
alegerea traseului actual al OS lotul 3 este cauzata de 2 motive principale
1.lobby puternic din partea oamenilor instariti si cu afaceri in diverse domenii din Marginimea Sibiului - Saliste,Poiana Sibiului,Tilisca,Jina,etc.

2.SF-ul facut de Diwi din birou.Daca ar fii fost facut in teren,cu forajele de rigoare,s-ar fii lamurit toata lumea ca trebuie cautate alternative la traseu sau propuse alte solutii tehnice ( varianta pe care personal o agreez in continuare,deoarece un nou traseu este doar un vis ),adica viaduct mai lung( cu pile ingropate ),pana aproape de nodul Apold si bineanteles tunel la Aciliu.

PS
http://www.turnulsfatului.ro/2016/08/04/vacanta-trista-pentru-patru-turisti-polonezi-acum-stau-cu-cortul-parcarea-de-la-polisano/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

ASA NU SE MAI POATE!

Vedeti aici raspunsul CNADNR referitor la rapoartele pentru SF Sibiu - Pitesti si alte documente.

adiarc

cu siguranta e necesara o noua actiune in instanta pt liberul acces la aceste informatii ( PUBLICEEEEEEE),la adresa acestor comunisto-securisti din CNADNR
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

Bine zis! Cum ne organizam sa facem lucrul asta?

Ionut

Va rog discutati pe thread-ul CNADNR despre... CNADNR.


cristi5

Ieri la pasajul A1 peste CF 310 la sud de Arad (sensul dinspre Timisoara) niste muncitori faceau o reparatie pe banda 2. Nu au avut nici un fel de presemnalizare, era un indicator de ocolire spre stanga  lipit de utilajul lor si un nene care ne arata cu mana spre banda 1...Sunt inca socat pt ca pasajul e dupa o curba la stanga, parapetul median e inalt si nu se vede dupa curba... Exista un risc mare ca cineva sa nu aiba timp sa reactioneze si sa-i faca bucatele...


voicul

Asfaltare cu repetiţie pe DN68

Muncitorii care lucrează la autostrada Lugoj-Deva, lotul 3, măsoară o dată şi asfaltează de două ori. Imediat după montarea unei pasarele pentru viitoarea şosea deasupra drumului naţional 68, muncitorii au pus un strat de asfalt, dar nu au mai măsurat înălţimea. Şi-au dat seama de asta după ce un camion a rămas blocat sub pasarelă. Acum s-au apucat să decoperteze drumul naţional şi să reasfalteze astfel încât să recupereze diferenţa de înălţime de 20 de centimetri.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Asfaltare+cu+repetitie+pe+DN68

dr4qul4

De ce puneti toate prostiile pe aici? Articolul de pe Digi24 e scris de unul care habar nu are pe ce lume traieste. Stirea e cea pusa putin mai sus (2 posturi) si nu are treaba cu DN68 (unde nu se face nici o autostrada) ci cu DN68A.

Diferenta mica ai putea spune, dar s-ar putea sa ajungi pe Transalpina daca nu te iei dupa ei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Quote from: NGC20 on August 04, 2016, 07:42:51 AM
Quote from: NGC20 on July 08, 2016, 03:02:10 PM
Ofertele pentru "Furnizare materiale de constructii si servicii de inchiriere necesare pentru:Refacere corp AUTOSTRADA A1 km 60+545-km 60+770 Etapa II":
[...]

Contractul a fost atribuit in 26.07.2016 catre HIDROCONSTRUCTIA.

Sa vedem cat mai dureaza pana reincep lucrarile de refacere a zonei.

Conform acestei inregistrari a lui huffy1976, in 2 August nu se lucra.

http://www.youtube.com/v/uKZkUXBp9vU

@adiarc: Poate dam de autor si ne ajuta si pe Sebes - Turda? ;) :p

dr4qul4

nu pot sa nu remarc: in zona aceea nu avem nici o alunecare... totul e verde si frumos.

Si parca e si o stana exact langa  :lol:

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

istvan78

E normal, acolo autostrada e (era) in rambleu, destul de inalt, ce merge "costis" pe fata dealului. Suprafata dealului nu a fost deranjata in zona stanei. Deci acolo nu dealul aluneca, ci corpul austrazii - rambleul - pe fata dealului, care e  moale si are infiltratii de apa. De aici propunerea cu micul viaduct pentru acea zona.

rocklee

#29563
 :o :o
fiti pe faza ...am facut un foto reportaj pe loturile 3-4 lugoj deva inpreuna cu domnul M ...Care ma insoti si a fost pe post de sofer ... :)...care a si sponsorizat transportul si si-a pus masina la dispozitie  :D
spre ... seara sper sa le pot pune  :)

stangabriel

Si week-end-ul incepe frumos. Asteptam olimpiada de poze. Sunt tare curios de lot 4. Mai ales la cariera, dealul refacut.