News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 60 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on July 08, 2016, 03:02:10 PM
Ofertele pentru "Furnizare materiale de constructii si servicii de inchiriere necesare pentru:Refacere corp AUTOSTRADA A1 km 60+545-km 60+770 Etapa II":

   9.603.118,71 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 6.782.232,34 RON fara TVA    SC FLOREA GRUP SRL
2. 7.477.114,21 RON fara TVA    SC HIDROCONSTRUCTIA SA
3. 8.520.958,10 RON fara TVA    SC TRAMECO SA

Contractul a fost atribuit in 26.07.2016 catre HIDROCONSTRUCTIA.

Sa vedem cat mai dureaza pana reincep lucrarile de refacere a zonei.

sawkward

o idee pt aciliu ar fi sa se uite pe lucrarile vechi de pe DN7. nu stiu cat de tineri sunteti dar acum 15-20 de ani se repara aproape anual portiunea dintre popasul marginimii si apoldu de sus (imediat dupa traversarea pasajului CF) precum si inainte de miercurea sibiului (inainte de separarea sensurilor). acolo au avut probleme inca de pe vremea lui ceausescu. tipul de teren e identic (cred) cu cel de la aciliu (sunt mai putin de 1000m in linie dreapta cf gmaps) iar solutia tehnica trebuie sa aiba la baza ceva studii geo, pentru ca nu am mai auzit sa fie pb acolo. cred ca in cnadnr sunt numai pile proaspete de nu-si aduce nimeni aminte de asta.

ciprebbe

#29537
^^

În urma cu ceva ani Hidroconstructia avea specialiști de prima clasa. Nu știu câți au mai rămas în prezent. Mă mir ca nu a luat Florea contractul( poate le ajunge pe A10).
Prin DRDP Cluj bate vântul. .... s-au dus la Sibiu sa "facă reparatia" posibil sa înceapă foarte repede lucrările.  Termenul ar rămâne .... 42 zile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Contactrul e doar pentru materiale si inchiriere utilaje, nu pentur oameni si expertiza lor (eu asta inteleg din denumirea sa). Asa ca nu prea conteaza experienta HIDROCONSTRUCTIEI.

E bine ca vine DRDP CJ caci astia de la BV si-au dat masura talentului acolo in calitate de consultanti. Dar tot sper ca la un moment dat sa vina GDDKiA pe aici. ;)

dr4qul4

Oricine se uita pe harta se intreaba de ce nu s-a mers pe un traseu pe la Ocna Sibiului.

Insa, "daca si-a facut ciobanul stana" nu inseamna ca e OK pentru constructia de autostrazi. Din contra. Daca la Aciliu aluneca putin cate putin la fiecare ploaie, la Ocna Mures aluneca 1 data la 50 de ani. Dar nu o ia la vale ca la aciliu, si o ia drept in jos.
Nu uitati ca se exploateaza sare de 2000 de ani si nimeni nu mai stie exact cate galerii mai sunt. Multe s-au surpat doar partial. Iar apa adunata in gauri lucreaza si e doar o chestiune de timp pana cand se va mai forma un "lac fara fund". Caverna poate fi chiar si la sute de metri adancime, asadar greu de depistat.
Trepidatiile provocate de tiruri, dar si greutatea corpului autostrazii nu ar ajuta deloc.

Poate un traseu direct (care ocoleste Ocna Sibiului) ar fi pus aceleasi probleme. Imi e greu sa cred ca acelasi deal este format din roci diferite.
Insa cred ca va impacientati degeaba. Drumul tehnologic a luat-o la vale, dar e normal sa fie asa. Doar nu credeti ca pe el l-a consolidat imbecilio sau a avut santuri pentru  scurgerea apelor.

Ar fi interesanta o filmare pe ploaie torentiala.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

RaduC

Sunt metode geo-fizice de investigație care pot demonstra sau nu prezenta unor astfel de formațiuni în subsol,care "văd" chiar și până la 15m în subsol. Deci dacă pe un traseu propus se folosesc metodele astea, atunci nu vor fi luați prin surprindere de "caverne". Teoretic.

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

#29542
Ar putea, ar putea sa fie gata. Catalin n-a zis niciodata ca vor fi finalizate sigur.
Plus ca mai sunt si alte zone cu probleme in afara de groapa.

myid

^^^
Exact !  " Quod erat demonstrandum " - Multumim

TibiV

Mama, ce "jurnalism de calitate" la EvZ...
Quote
Potrivit acestuia, alternativa la așteptarea până în 2018, care este pusă în aplicare în acest moment, este "ca faimoasa groapă" (o zonă de 200 de metri unde corpul autostrăzii - care este foarte înalt, are 9 metri - a fost excavat complet) să fie refăcută pe baza unui proiect tehnic realizat de un reputat specialist. Proiectul tehnic tratează și problema drenării apelor și, de asemenea, oferă soluții pentru încă aproximativ 10 zone unde au apărut degradări mai mici ale autostrăzii.

Adica "potrivit acestuia" (a lui Catalin) fie asteptam pana in 2018, fie astupam "groapa"...

Dar in presa circula o zicala: "este pacat ca adevarul sa stea in calea unui titlu bun"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Pelbartus

,,Consultantul lucrărilor ne-a informat că a realizat verificări pe şantier şi s-a constatat că cerinţele de gabarit de pe DN 68A, pe sub pasajul de la km 66+811, nu se încadrează în proiectul aprobat. Constructorul a fost anunţat să refacă lucrarea. Orice eroare de execuţie, înregistrată până la recepţia finală, cade în sarcina antreprenorului, care trebuie să refacă lucrarea pe cheltuiala sa. De asemenea, acesta este direct responsabil de orice eventual eveniment rutier. Am mai fost informaţi că deja se lucrează la remedierea problemei", am aflat de la Alina Sabou, din partea DRDP Timişoara.

http://www.tion.ro/probleme-grave-de-executie-pe-lotul-trei-al-autostrazii-lugoj-deva-un-pasaj-e-mai-mic-decat-cere-proiectul/1675099

dumbravaandrei

Presupun ca or sa coboare DN-ul cu 1-1.5 m... ca doar n-o sa demoleze in nestire si dupa aia sa mai munceasca inca niste luni sa aduca autostrada la aceeasi cota cu pasajul. Nici 4.2 nu pare sa aiba pasajul ala :)

TibiV

Quote from: alecu26 on July 30, 2016, 09:39:19 PM
Oare sa betonat primul sens din placa de suprabetonare la podul peste Mureș pe LD3? Altfel și Ilia Dobra devine un vis imposibil.

Alecu, ti-a rapuns CNADNR in urma cu o ora pe FaceBook: https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1729272837332788

Au inceput cu ecoductul de la Holdea

Si acum podul...





Doar o cale...



Pasajul de la Ilia



Si desi postarea zice ca "Lugoj-Deva, lot 3" au pus aici si asta:



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

#29548
Deci au avut o intentie laudabila, dar n-au fost sanatosi pina n-au dat un pic cu batul in balta. Ma refer la cele 2 poze cu ecoductul de la Branisca, ce nu face parte din LD3 Comsa, ci din LD4 UMB.
Common sense will get you far !

TibiV

Alecu, acum stim ca suprabetonarea este facuta pe un sens...
Care este acum pronosticul tau pe lotul 3 ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)