News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 28 Guests are viewing this topic.

luc

Quote from: Ionut on August 01, 2016, 10:11:26 PM
Nu luati de bune mizeriile astea de articole promovate de pseudo-experti. Sa trecem peste.
Dap, un articol in care isi continua stirile alarmiste de acum 1 an tot pe aceasi tema, si care nu s-au adeverit ... oricum cea mai mare crima este sa stea inchisa, acusi se face anul...

alecu26

parca se vedea in una din poze...ca s-a umplut cu balast stabilizat sau ceva piatra sparta?
Drumurile noastre POATE;

gdaniel

#29507
E o poza veche de 2 ani, de pe vremea Imbecillio.
Se vede ca nu era facut santul betonat de colectare de pe marginea stanga, cel care a ramas in picioare dupa demolare (si inca nu s-a surpat!).

merlin__wizard

ce putem face sa ii incurajam sa se tina de termenul anuntat pentru repararea acestor 300m de autostrada ?

adiarc

^^Putem menține presiunea.....si o sa o menținem

Pe de alta parte cand vezi atata impotenta pt 200 de M amărâți si lipsa unor oameni care sa-si asume naibii responsabilitatea sau sa plece daca nu vor sa o faca,iti poti face un tablou feeric despre cum va decurge construcția Sibiu-Pitești sau câți ani ( dupa 2020 ) vor mai trece pana avem SB-Nadlac continuu.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#29510
Dupa parerea mea este inadmisibil ca Impregilo nu a facut asa ceva inainte sa inchida, resp. ca nu li s-a cerut asa ceva, resp. ca cnadnr nu este in stare sa  faca asa ceva in cateva zile:



In caz de conflict militar, daca cineva ne bombardeaza un drum ce facem, stam ani de zile asa fara el. Daca ne bombardeaza toate caile de traversare a muntilor, ce facem, folosim Transalpina :bash: Este inadmisibil ca statul român nu are forta si capacitatea de a face un drum provizoriu in cateva zile. Cu sau fara ajutorul armatei. In cazul folosirii armatei (CARE EVIDENT TREBUIA SA FACA TOTUL GRATUIT PENTRU NOI), acesta era si un bun excercitiu pentru a vedea capacitatea de reactie.

PS: Si nu ma luati ca acolo este nu stiu ce deal. ASA SIIII? Ce mare rahat sa urci un deal cu 1-2 viraje. E un drum provizoriu, pe DN7 sunt viraje stranse si urcari spectaculoase pe unele dealuri si trec toate camioanele pe acolo. Sunt inginer si stiu ca se poate. Si va spun ca se poate in cateva ZILE. Cu tot cu strat de balast + strat de asfalt suficient si pentru camioane. Dar hai, treaca, lasam camioanele pe DN7, dar macar pentru masini mici.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Banuiesc ca realizezi ca decizia de demolare a fost luata de Neaga, de CNADNR si nu de Salini (caci drumul era dat in folosinta). Sau altfel spus, Neaga cred ca poate fi dat in judecata de companiile de asigurari pentru daunele provocate de accidentele de pe DN1 petrecute pe acel tronson in ultimele luni.

vancouver

Cred ca decizia a fost luata de Salini. Este stilul lor. Stiau ca astfel ne au la mana si pot cere verzi si uscate, amenintand cu nerefacerea zonei daramate. Au mai facut si in faza de constructie asa, lasand cateva puncte fierbinti in urma, astfel ca deschiderea sa nu fie posibila decat daca vor ei. Neaga si cnadnr au fost spectatori la acest act stupid. Eu asa cred. Chiar de sabotaj nu cred ca-i putem acuza pe ei.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

#29513
Ideea ta e chiar ok ,la fel ca si altele...dar cine sa le pună in opera ?

Între timp......

http://www.turnulsfatului.ro/2016/08/02/femeie-insarcinata-accidentata-grav-pe-dn1-zona-autostrazii-demolate/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Quote from: vancouver on August 02, 2016, 05:08:43 PM
Dupa parerea mea este inadmisibil ca Impregilo nu a facut asa ceva inainte sa inchida, resp. ca nu li s-a cerut asa ceva, resp. ca cnadnr nu este in stare sa  faca asa ceva in cateva zile:

Eu cred ca e un caz tipic de management optimist/naiv cu care statul roman ne-a obisnuit. S-or fi gandit ca de ce sa faca un drumeag ocolitor cand ei in 2 luni au autostrada gata refacuta...

Dar degeaba ne uitam cat de simplu ar fi in teren. Drumul critic al unui proiect romanesc de infrastructura trece mult mai mult prin birou decat prin teren. Avize, autorizatii, legislatie, exproprieri, studii, licitatii, astea ne mananca. Si nu mai vedem padurea de copaci (nu mai vedem terenul de hartii) si ajungem in situatii penibile gen poduri lipsa si bucata asta... Si ni se mai si pare normal, iar intre timp oamenii mor pe DN.

Am propus inca de la demolare sa se faca ceva cu armata si mi s-a raspuns ca armata romana nu mai are genisti, sau ca respectivii nu mai au utilaje!!! Sper ca au trupele NATO stationate in tara, altfel vorba ta, ce facem daca "dau turcii"?? Dar si asa, daca ne uitam in lege, probabil cineva trebuie sa declare stare de razboi inainte ca armata (americana probabil) sa poata intra in santier. Sau trebuie schimbata legea. Dar un OUG nu se poate da pt un singur caz. Asa ca poate acopera si viaductul Gilau :)))

Si intreb cum am intrebat la A1/A6: peste cati morti pe DN Cunta-Saliste se va face ceva pt autostrada demolata?

florin74

#29515
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/30-de-specialisti-clujeni-vor-sa-repare-autostrada-rupta-intr-o-luna-e-nevoie-de-doi-ani-si-de-un-viaduct-spun-alti-specialisti--149529.html


Lucrările de reconstrucţie a celor 200 de metri demolaţi din tronsonul Cunţa - Sălişte vor fi realizate şi de specialişti clujeni. Responsabil de proiect este Eugen Cecan, directorul Direcţiei de Drumuri şi Poduri Cluj din cadrul CNADNR, iar în acest moment peste 30 de angajaţi DRDP sunt cazaţi la Cunţa şi aşteaptă să înceapă munca. Marţi, la compartimentul tehnic al CNADNR a fost depusă o expertiză şi un proiect de îmbunătăţire a stratului de fundare, iar lucrările ar putea porni chiar săptămâna aceasta.

,,Aşteptăm avizul de la compartimentul tehnic să începem munca. Sunt câteva puncte unde acţionăm. Am văzut şi eu ce spune asociaţia Construim România, e vorba de kilometrul tehnic 60, şi cred că vom putea reconstrui tronsonul de 200 de metri mult mai rapid decât în doi ani. La KM 40 al autostrăzii mai există o scurgere, pentru că acolo este o argilă fină, care când plouă alunecă şi trebuie făcută o protecţie. Apoi mai este o rampă de pod unde se tasează balastul stabilizat şi trebuie frezat. Cam acestea sunt lucrările care cad în sarcina noastră. Părerea mea personală este că ar trebui să se deschidă traficul, chiar şi cu restricţii de 80 sau 100 de km pe oră, ca să urmărim ce se întâmplă pe toată zona respectivă în condiţii de exploatare, să vedem unde şi cât se consumă din tasări", a spus Eugen Cecan, pentru ZIUA de CLUJ.

adiarc

#29516
^^
Sunt inca resurse in armata...( de curând toate drumurile prp.din cel mai mare poligon din tara - Cincu,Bv, au fost refăcute pt un mare exercitiu care este in desfășurare )si da oricât de hilara pare...orice soluție e mai buna decat politica struțului cu băgatul capului in nisip....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gdaniel

Probabil ca este nevoie de exproprieri pentru a face drumul provizoriu in zona gropii, si oricum nu e o idee buna sa il faci pe deasupra ei cand tu vrei sa lucrezi in groapa si poate sa vina malul peste tine...

dumbravaandrei

#29518
am mai citit pe aici pe forum dar nu am gasit nicaieri informatia daca in vecinitatea gropii au mai fost alunecari primavara asta (pana in iunie chiar a fost foarte multa ploaie). Cat despre nenea cu articolul...

NGC

Quote from: NGC20 on June 27, 2016, 03:45:16 PM
Ca sa nu mai existe discutii, reiau ce am scris acum ceva timp.

Quote from: NGC20 on June 01, 2016, 02:23:17 PM
Quote from: NGC20 on April 13, 2016, 09:43:16 AM
Quote from: cutter on April 13, 2016, 12:05:33 AM
Quote from: bogdix on April 12, 2016, 11:27:40 PM
AC pe secțiunile C şi D de pe lotul 4 depind de revizuirea acordului de mediu (pe D e peştera cu lilieci)

Așa este, revizuirea acordului de mediu a intrat în procedură la ANPM pe 17 martie și va dura după diverse estimări fie pînă pe 15 mai, 15 iunie sau 1 iulie, nu le am la îndemînă acum. Sunt tot felul de pași legali și durate impuse (X zile pe site pentru dezbatere publică, etc).

Sa mai adaugam niste informatii.

- Trebuie facut studiul de evaluare adecvata, care poate genera apoi etapa variantelor alternative sau etapa masurilor compensatorii.
- Trebuie completat raportul privind impactul asupra mediului.
- Se depun aceste documente impreuna cu niste avize / acorduri care exista deja sau mai trebuie obtinute pentru modificarile din proiecte (printre care de la ELECTROCENTRALE DEVA pentru zona cu depozitul de zgura).
- Se depun eventual niste certificate de urbanism actualizate.
- Se publica deciziile si se asteapta observatiile / comentariile / propunerile publicului.

Avem si o veste buna.

Avem o prima varianta a Studiului de Evaluare Adecvata si poate fi studiata aici.

Se refera la toate loturile, deci de la Km 0+000 pana la Km 100+014 (dupa modificare), plus la drumul de legatura (A6) de la Lugoj.

Dupa ce va apare anuntul pentru disponibilitatea raportului asupra mediului (subliniat cu albastru mai sus), vom sti ca mai dureaza cel putin 20 de zile pentru obtinerea acordului de mediu.
Va tin la curent.

S-a rezolvat primul punct si s-a depus "Studiul de Evaluare Adecvată completat pentru proiectul "AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA KM 0+000 - KM 100+014 ȘI DRUM DE LEGATURĂ DE LA AUTOSTRADĂ LA VARIANTA DE OCOLIRE A MUNICIPIULUI LUGOJ DE LA KM 0+000 – KM 10+518"".