News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 69 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

#28035
Cel de la Branisca: Amplasamentul este foarte bine ales.
harta

Nu avea rost sa puna animalele sa urce in varful dealului: culoarul de trecere este putin in diagonala. Peste varful dealului ai pajiste si apoi satul, iar in partea cealalta ai terenuri agricole.
Ursi sigur nu sunt acolo. Paduricea aceea de pe malul Muresului este mult prea mica. Dar caprioare, vulpi, iepuri sunt cu siguranta. Poate si castori  :lol:, dar cu siguranta va fi folosit de ciobani.

Iar DJ-ul NU tb supratraversat. Acum arata asa: [urlhttps://www.google.ro/maps/@45.9384598,22.7374738,3a,75y,296.45h,79.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJj_hzqDdAW22h5Hg1wdGSw!2e0!7i13312!8i6656?hlen]harta[/url].
Mi se pare ca un ecoduct ar fi stricat zona. DJ-ul, asa cum arata acum, este mult mai eco-friendly.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: qsv on April 12, 2016, 01:58:29 PM
Chiar vroiam sa intervin sa zic ca nici eu nu cred ca se pot suplimenta fondurile pana in limita bugetului initial al licitatiei. Stie cineva cum sta treaba mai exact, ce se intampla cu acea diferenta de bani dintre bugetul licitatiei si valoarea atribuirii?

Nu se întâmplă nimic pentru că banii ăia NU există.
CNADNR nu are o puşculiţă plină de bani cu valoarea echivalentă licitaţiilor de pornire şi, dacă "iese mai ieftin", îi rămân bani.
Valoarea iniţială, estimată, este cea până la care are dreptul să "se întindă".
Dacă obţine economii, este OK, anul viitor mai scoate un lot la licitație...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Quote from: Quest on April 12, 2016, 12:24:58 PM


Chestiile alea trei maro din spate sunt cumva ursi veniti sa-si inspecteze ecoductul? :lol:
Deșteaptă-te române!

alecu26

sunt gramezi de armatura ruginita. eu am crezut prima data ca sunt intrarile in tunelul forat.
Drumurile noastre POATE;

clau


dorum

asta-i frumusel ca are stalpii aia intre sensuri... e urat ca va fi patrat :)
ete na, carcotasul :)

florin74

Quote from: alecu26 on April 12, 2016, 02:05:15 PM
Quote from: Europiu on April 12, 2016, 01:38:36 PM

Poate nu ar fi o idee rea sa fie trimisa o sugestie la consiliul judetean. Dar de unde sa scoata banii necesari?
@Florin 74: s-ar putea face ceva pe fondurile de mediu?

Nu este eligibil asa ceva. Singura chestiune care o pot face CJ si sunt eligibile pe POR axa 6bsunt noduri rutiere cu autostrazile, dar dupa grila de punctaj nu prea au sanse.

Germany

Quote from: Dragos Sebastian on April 12, 2016, 01:49:00 PM
Interviul Domnului Homor pentru Hotnews .
Spune cate ceva despre descarcarea de la Holdea si nu numai.

Salut !

Ceea ce spune domnul Honor, sunä bine, optimist....chiar roz ! :) Acum nu stiu cât de realistic a fost discursul....


cutter

Quote from: bogdix on April 12, 2016, 10:34:42 AM
@cristi5

Pe zona Ohaba-Holdea, debleurile care trebuie săpate au avut nevoie de exproprieri suplimentare. Acestea s-au rezolvat la începutul acestui an (HG), dar:
- nu există AC pe lucrările de pe terenurile expropriate suplimentar
- AC-ul depinde de revizuirea Acordului de Mediu
- Antreprenorul nu se riscă să lucreze fără AC.

Nu sunt de acord cu condiționarea subliniată.

Autorizația de construire a fost emisă (acolo unde a fost emisă - lot 2 sectiunile A-D, lot 3, lot 4 secțiunile A-B) pe baza unui proiect tehnic și a acordului de mediu. Proiectul tehnic corespundea acordului de mediu (altfel n-ar fi fost emisă autorizația). Acordul de mediu nu se dă pe "coridor", ci pe proiect.

Singurul motiv pentru care autorizația nu a fost emisă decît pentru lucrările din cadrul coridorului expropriat inițial este că este o precondiție ca statul să aibă posesia terenului. Deci discutăm strict despre o chestiune juridică de proprietate asupra terenului, nu despre acord de mediu.

Acum că terenul a intrat în proprietatea statului, nu exista niciun motiv care autorizația de construire să nu fie emisă pentru aceste suprafețe expropriate suplimentar (aferente secțiunilor deja autorizate).

Orice altfel de interpretare este ilogică (și în afara legii) și înseamnă o blocare a proiectului cu bună știință cu prejudiciile pe care acest lucru le-ar aduce. Lucru pe care nu cred că vrea să și-l asume nimeni.

Prin urmare, mîine se va depune la MT de către CNADNR documentația tehnică pentru autorizația de construire (DTAC) aferentă zonele expropriate suplimentare de pe lotul 2 secțiunile A-D.

Ar trebui să urmeze cît de curînd și depunerea DTAC (pentru zonele expropriate suplimentar) pentru lotul 3 și lotul 4 secțiunile A-B, acolo problema sau întîrzierea fiind cauzată de menționarea în certificatul de urbanism (emisă de alt județ, respectiv Hunedoara) a scoaterii terenurilor din circuitul agricol ca precondiție. Dar cu noua procedură rapidă prevăzută în OUG 7/2016 pentru scoaterea din circuitul agricol, vor fi gata scoaterile în 10 zile din ce-am înțeles.



bogdix

^^
Optimismul meu nativ a crescut puțin la citirea celor de sus. Dar experiența mă face să aştept "țîdula" (hârtia ştampilată).

transmis via 4G


teea

#28045
@bogdix : subscriu
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

Eurocopter

#28046
^^

De AC pe restul sectiunilor pe LD4 se mai aude ceva? Totul se misca incredibil de greu acolo, practic este aceeasi situatie ca acum 12 luni. Daca nu se lucreaza vara aceasta, septembrie 2017 va deveni un termen optimist pentru finalizare acolo. La nodul Soimus timpul tehnologic de executie se intinde catre 12 luni.

bogdix

^^
AC pe secțiunile C şi D de pe lotul 4 depind de revizuirea acordului de mediu (pe D e peştera cu lilieci)



transmis via 4G


hyp88

Nu a aflat nimeni care este traseul nr 7 Pi-SI? se vorbeste de 2 luni de traseul 7 dar ei au publicat doar 5...

cutter

#28049
Quote from: bogdix on April 12, 2016, 11:27:40 PM
^^
AC pe secțiunile C şi D de pe lotul 4 depind de revizuirea acordului de mediu (pe D e peştera cu lilieci)

Așa este, revizuirea acordului de mediu a intrat în procedură la ANPM pe 17 martie și va dura după diverse estimări fie pînă pe 15 mai, 15 iunie sau 1 iulie, nu le am la îndemînă acum. Sunt tot felul de pași legali și durate impuse (X zile pe site pentru dezbatere publică, etc).

De revizuirea acordului de mediu depinde emiterea AC pe lotul 2 secțiunea E1 și lotul 4 secțiunile C și D. Pentru acestea din urmă mai depinde și de procedura de intrarea în legalitate a lucrărilor executate fără AC prevăzută de OUG 7/2016 (care acum se aplică în premieră pentru Sebeș-Turda lot 3 și lot 4).

ps Cînd vorbesc de "diverse estimări" mai sus, mă refer la diverse surse din administrație. În tot cazul, noi urmărim constant și aproape zilnic sunăm la CNADNR sau ANPM încercînd să urmărim stadiul curent. Orice zi și săptămînă întîrziere este critică.

pps Cînd am venit în 15 decembrie identificasem demult revizuirea acordului de mediu ca fiind pe drumul critic al proiectului Lugoj-Deva și cel mai important obstacol. Am insistat de la început ca documentația de mediu să fie pregătită cît mai rapid. Prima promisiune a fost pentru depunere pe 6 ianuarie (după care multe alte termene depășite). Pînă la urmă a fost 10 martie. Așa răspunde administrația românească... Motivele principale ar fi două: lipsa de capacitate și/sau reaua-voință/sabotajul. Cu astea ne luptăm zilnic.