News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

#28905
Quote from: adrian rosca on June 08, 2016, 10:21:10 AM
@Eurocopter, reiau un post anterior ca si raspuns la intrebarea ta:

Nu prea inteleg unde bati. El "defineste" finalizarea tuturor lucrarilor pe intregul tronson printr-o "deschidere". Precum spuneai si tu declaratia este lipsita de logica. In realitate insa, deschiderea circulatiei insa este conditionata de refacerea celor 200m. Ce va descoperi urmatoarea expertiza (care nu este inca nici macar contractata inca) este cu totul altceva si nu cred ca va imputa inchiderea traficului pe autostrada. In teorie inclusiv problema actuala ar fi putut fi remediata sub trafic prin inchiderea alternativa a unui sens de circulatie. Faptul ca s-au inchis 22km de autostrada pentru 200m a fost de o imbecilitate crunta.

adiarc

#28906
Aduc inca odată in atenția autorităților apelul API de a deschide OS lotul 3 pana la SF lui Iulie....se poate face ,fara sacrificarea calității....

La momentul la care postez traficul e complet blocat la Miercurea,fapt care arată inca odată ,cat de cretina a fost decizia de demolare si închidere totala,cand reparațiile se puteau face alternativ,la fel ca si circulația....

Eurocopter...dupa ce am postat am văzut ca am scris cam același lucru :lol:
Păcat ca cei ce au luat aceasta decizie cretina sunt maimuțe care gândesc cu......in nici un caz cu creierul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Eurocopter

Este imposibil sa se deschida lotul pana la sfarsit de iulie. O parte din lucrarile necesare pentru refacere nu sunt nici macar contractate. Daca ar fi fost totul contractatcel tarziu  la sfarsit de mai, atunci era o sansa sa se redeschida in 2 luni calendaristice.

Care sunt elementele/punctele in care se blocheaza circulatia pe portiunea de DN adiacenta OS3? Putem face niste demersuri pentru fluidizare la Politia Rutiera. Teoretic drumul in sine ar trebui sa ofere o oarecare fluenta, avand in vedere ca este drum cu prioritate si nu exista semafoare sau sensuri giratorii.

GDPR

Nu cred ca MT/CNADNR isi vor asuma responsabilitatea sa redeschida tronsonul de autostrada fara efectuarea receptiei la finalizarea lucrarilor. Mai ales ca sunt si doua proiecte de lege de modificare a legii 10/1995 in parlament si care deja au fost adoptate de Senat prin care se intentioneaza interzicerea darii in folosinta a constructiilor care nu au receptia admisa si introducerea unor pedepse cu inchisoarea in cazul in care totusi se intampla acest lucru.

Cu riscul sa va supar, chiar si in conditiile reconstruirii celor 200m, OS3 nu are indeplinite conditiile pentru a se admite receptia la terminarea lucrarilor.

alecu26

se va face o receptie cu o fooooorte lunga lista de defecte.

Receptie la finalizarea lucrarilor cu Impregilo nici nu mai poate fi facuta. Si cred ca exista posibilitatea sa se dea drumul la trafic in regim de santier...cu limitari, semnalizari de rigoare etc.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Vom vedea. Momentan sunt foarte sceptic.

Eurocopter

Quote from: adrian rosca on June 08, 2016, 05:48:32 PM
Nu cred ca MT/CNADNR isi vor asuma responsabilitatea sa redeschida tronsonul de autostrada fara efectuarea receptiei la finalizarea lucrarilor.

Cum sa nu, majoritatea tronsoanelor noi de autostrada deschise circulatiei in ultimii 2-3 ani nu au receptia finala facuta nici acum. In cazul OS3 nici nu ai ce receptie sa faci, contractul nefiind dus la finalitate.

GDPR

#28912
Receptia nu inchide contractul ci autorizatia de construire. Iar daca "cel mai bun guvern" a incalcat legea, asta nu e un model de urmat. Sa nu uitam ca ultimul tronson de autostrada finalizat a fost dat in functiune doar dupa ce "tehnocratii" au realizat receptia.

In fine, hai sa vedem cand se va semna contractul de furnizare de materiale, etapa 2, ca sa ne dam seama daca termenul de septembrie poate fi respectat.

horatiu.cosma

Receptia finala se face la finalul perioadei de garantie. Mai exista o alta receptie care se face la finalizarea lucrarilor si care poate contine anexe care sa precizeze unele lucrari necesare de executat in perioada imediat urmatoare(sub trafic), de obicei lucrari nesemnificative, in afara carosabilului.

Eurocopter

Nu ma refeream la "inchidere contractului" ci la receptia lucrarilor. Contractul se "inchide" de drept dupa expirarea perioadei de garantie, asta daca proiectul e dus la finalitate, ceea ce nu este cazul pe OS3.

A explicat si vancouver recent de ce este o prostie sa astepti receptia finala pentru deschiderea circulatiei. Poti sa ai autostrada gata la 95% perfect circulabila dar tu sa nu o deschizi pentru ca mai ai de pus in functiune elemente precum ITS sau de facut tot felul de remedieri minore care se pot face fara probleme sub trafic. Nu cred ca cineva isi doreste sa mai astepte 1 an de zile pe DN-uri congestionate pana un anumit lot de autostrada reuseste sa fie adus de la 95% la 100%.

GDPR

Nu vorbesc de receptia finala de la sfarsitul perioadei de garantie ci de cea de la terminarea lucrarilor, cand se emite PVRTL-ul conform prevederilor HG 273/1994, care poate sa fie cu sau fara observatii. Dar dupa cum bine zice si Horatiu, aceste observatii reprezinta de obicei lucrari nesemnificative, in afara carosabilului. Cred ca la OS3 situatia e putin diferita, iar o foarte lunga lista de defecte nu ar fi acceptata, ci pur si simplu s-ar respinge receptia.

Ranger

#28916
Live de la fata locului: la miezul noptii se lucreaza in zona spatiului de servicii Ohaba. Am vazut cel putin 10 autobasculante cu pamant. Go go go  8)

LE: Exceptia devine regula. Si la nodul Grind se lucreaza, la lumina proiectoarelor

Germany

#28917
Salut!

Citesc tot mai des cä se lucreazä noaptea, la lumina reflectoarelor....
Dar totodatä ni-se spune de diversi specialisti din domeniu.... : "Sä fim multumiti dacä vom avea LA ANU ÎN DECEMBRIE autostrada gata de la Nädlac - Sibiu".
Atunci mä întreb, pentru ce atâta grabä ?  :p  Din câte am înteles toate cele 3 tronsoane sunt trecute sau în jur de 50 %....

O searä bunä la toatä lumea

pasadia

Nu ti-a spus nimeni ca vom avea autostrada terminata intre Nadlac si Sibiu. Nu de alta dar asta ar fi o minciuna, zona cu tunele dintre Grins si Margina neavand nici o sansa sa fie finalizata pana atunci.


iuli

Am mers dupa multa vreme iarasi pe A1 intre Pitesti si Bucuresti. Nu cred ca pot descrie in cuvinte ce am gasit pe aceasta autostrada dar totusi am sa incerc.

Pe langa dezgustul fata de modul de a intretine autostrazile in Romania de catre CNADNR si risipirea banului public luat prin diverse taxe SPECIAL pentru intretinere pot sa enumar, lipsa parapete, parapete ruginite si indoite, lipsa marcaje reflectorizante, iarba care creste pe partea carosabila, bretelele de la noduri nemarcate cum trebuie si pline de gropi (daca vii noaptea ai sanse foarte mari sa mori, mai ales ca nu exista iluminat in noduri), panourile de semnalizare rupte sau arse de soare, lipsa panouri antiorbire si cel mai rau, spatii de servicii mai murdare decat o groapa de gunoi (miros persistent de fecale, mizerie aruncata pe jos, hartie igienica legata cu lantul la toalete). @adiarc are de unde sa faca cadre si sa le puna peste tot unde vrea, nu doar la parapete indoit de pe Sibiu - Deva.

Nu ma leg de asfalt si de valurile de pe drum ca asta e alta poveste. O inteleg si asta e. Sosea facuta prin anii 70 prost gandidta de la inceput si prost executata la nivel de fundatie. Dar nu e normal sa lasi pasaje de pe care pica betonul sau gardurile de pe pasaje ruginite.

Filmarea asta trebuie trimisa cu ajutorul lui Cata la primul ministru care sa convoace MT impreuna cu reprezentatii CNANDR si cerut explicatii cadru cu cadru de ce s-a ajuns ca o autostrada sa arate in halul asta!  >:(

https://www.youtube.com/v/D-hOzAlFiOQ
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog