Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 88 Guests are viewing this topic.

mikidutzaa

#28890
O tampenie de articol cel din economica. Zona aia e o zona cu probleme, e normal sa coste mai mult/KM sa o construiesti decat media tronsonului (si oricum se compara mere cu pere ca in tronson exista si viaductul de la Aciliu).

Plus ca refacerea sa va face pe un proiect tehnic modificat cu materiale mai scumpe - ca doar de-aia s-a si demolat, ca a fost construit prea ieftin, nu?

dr4qul4

Daca era mai ieftin, se darama mai repede. Asa il facem la pret dublu, poate tine macar pana la anul   :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cuneo

Se lucrează din nou la autostrada Timişoara – Lugoj



Şoferii care circulă pe A1 în vestul ţării se vor lovi de restricţii pe lotul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj. Constructorul face reparaţii pe o porţiune de câteva sute de metri. Asta în condţiile în care tronsonul a fost inaugurat la finalul anului trecut, cu 7 luni mai devreme. Poate pentru a ajuta Guvernul tehnocrat, poate pentru a face o bucurie şoferilor, dar se pare că lotul a fost dat în folosinţă prea devreme şi nu face faţă traficului.

Constructorul a decopertat o porţiune din şoseaua rapidă şi retoarnă asfaltul. În această zonă, în apropiere de intersecţia cu A6, se circulă pe o singură bandă pe sensul de mers spre Lugoj.

,,Se execută lucrări de constructor, în perioada de garanţie. A fost nevoie de intervenţii din cauza degradărilor prezente pe calea de rulare", spun reprezentanţii DRDP Timişoara.

Pe aceeaşi autostradă s-a muncit şi în luna mai, atunci când constructorul a trasat marcajele rutiere.

Tronsonul este împărţit în două loturi:

• Lot 1 Izvin – Giarmata (Centura Timisoara), 9,5 km: Constructori: Spedition UMB, Tehnostade si Carena SpA Impresa di Costruzioni, Cost: 210,36 milioane lei
• Lot 2 Sanovita – Izvin, 25,6 km: Constructori: Tirrena Scavi si Societa Italiana per Condotte D'Acqua. Cost: 94,7 milioane euro fara TVA.

Lotul 1 a fost deschis circulaţiei în octombrie 2012, iar lotul 2 în decembrie 2015.

http://www.banatulazi.ro/se-lucreaza-din-nou-la-autostrada-timisoara-lugoj/

Dragos Sebastian

Ieri la nodul Margina am observat emulsie sau blinder pe 2 bretele de acces. Din pacate am observat prea tarziu si nu am apucat sa fac poze  :(

mircea

#28894
Quote from: Cuneo on June 07, 2016, 09:56:11 AM
Se lucrează din nou la autostrada Timişoara – Lugoj

Din imagini se vede clar că e vorba de lotul 1 LD, porțiunea aia ce-o stat neutilizată 2 ani. Dar, de ce să nu scriem prostii, când e mult mai simplu decât să te și documentezi un pic?!

alin_simeriaveche

tot ieri am observat ca la nodul Ilia asternea binder pe sensul giratoriu catre Ilia...cealalta jumatate neutilizata si breteaua de acces spre Dn7

laszlo.robert

Exact aceasi lucru am inteles si eu din articol.Nu conteaza greseala de continut important este mesajul.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

#28898
CNADNR isi mentine termenul de septembrie 2016 pt redeschiderea OS3. Nicio sansa sa fie deschis mai repede. Cu intarzierile de rigoare, probabil sa zicem merci daca este redeschis tronsonul in decembrie.

GDPR

Redeschidere sau finalizare lucrari refacere zona demolata? E o mare diferenta.

Eurocopter

Si unde ar fi mai exact acea mare diferenta?

In orice caz, termenul avansat este pentru "redeschidere".

Dominik

#28901
E o greseala pe harta de pe 130km.ro la asezarea orasului Lugoj, el nu se afla pe intersectia dintre A1 si A6, ci la sfarsitul bucatii de A6, e greseala mare...nu trece A1 prin Lugoj !!!!! Daca poate modifica un admin sau cunoste pe cineva de pe 130km.ro sa-l sesizeze...
You're in Steelers Country

ingWTG

#28902
Salutari , daca nu este topicul potrivit rog sa fie mutat postul , inca de saptamana trecuta au inceput lucrari de schimbare a stratului de uzura pe A1 Bucuresti -Pitesti . denivelarile mari au ramas la fel de proeminente iar stratul nou asternut nu este nici el prea bine asezat.Asta cel putin de la iesirea din Bucuresti pana in nodul Ciorogarla.(Sper sa imi demonstreze contrariul Azvi , si sa rectifice zonele denivelate ).

GDPR

@Eurocopter, reiau un post anterior ca si raspuns la intrebarea ta:

Quote from: adrian rosca on April 28, 2016, 04:32:39 PM
Sa nu ne imbatam cu apa rece:

,,Se va putea circula pe acest traseu în septembrie (cei 200 de metri demolati, nota mea), rămâne de văzut pe restul autostrăzii ce vom putea să facem pentru că sunt 22 de kilometri, finalul contractului nu-l putem accelera dacă vrem să nu ne batem joc. Este decembrie finalul pentru evaluare, de-asta am spus că deschiderea acestui tronson nu înseamnă neapărat deschiderea circulaţiei. Putem să avem o surpriză să găsim la un alt kilometru altă problemă şi atunci degeaba avem termen", a spus ministrul.

http://adevarul.ro/locale/sibiu/craterul-autostrada-orastie-sibiu-putea-reparat-septembrie-1_5721fe275ab6550cb86c792b/index.html

Este o evidenta lipsa de logica in declaratiile ministrului, mai ales ca lucrarile de refacere sunt preconizate a fi terminate in septembrie, iar expertiza in decembrie. Trageti si voi concluzia.


raulbogdan23

Venind luni de la Bucuresti la Cluj pe Valea Oltului am observat urmatoarele lucruri pe bucatile de autostrada disponibile:

1. Pe Bucuresti - Pitesti se asfalta in mai multe locuri, asa cum a anuntat si CNADNR

2. O gramada de locuri in care parapetii sunt distrusi si neinlocuiti. De la Sibiu spre Sebes sunt parapeti distrusi care stau asa de mai mult de 15 luni.
Mai repara cineva parapetii distrusi de accidente de pe A1? In zona asta ( https://www.google.ro/maps/@45.9518674,23.6060527,3205m/data=!3m1!1e3 ) exista o portiune de vreo 10 - 15 m unde parapetii exteriori sunt distrusi.

Scuze dar fara poze de data asta.