News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

runner

Quote from: vancouver on March 12, 2016, 12:50:46 AM
CNADNR nu trebuie sa faca o lucrare definitiva, ci doar una provizorie, pentru a deschide cat mai urgent autostrada. Totul pe baza proiectului vechi. Care, chiar si executat prost, tot a sustinut circulatia timp de 9 luni. Executat cu materialele corespunzatoare s-ar putea sa tina 2-3 ani, suficient pentru ca in acest timp sa se faca un nou proiect, cu noi aprobari etc.

In cadrul unei proceduri de urgenta, de refacere a unui pod distrus sau cad bolovani pe Valea Oltului este ABSURD si ABERANT sa fie nevoie de aprobari etc.. Procedurile de urgenta trebuie facute IMEDIAT, pe loc, fara proiect, fara nimic. Discutam de situatii exceptionale. Aici avem o astfel de situatie.

PS. Legea prevede si exceptii de la necesitatea de a face licitatie. Se pot face incredintari directe. In plus se pot accesa bani de la fondul de rezerva al guvernului, nu e nevoie de vreo rectificare bugetara sau de mutat bani prin MT.


Subscriu
exista si cadru legal "Negocierea fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare"
art. 122 lit c) OUG34/2006
c) ca o măsură strict necesară, atunci când perioadele de aplicare a licitaţiei deschise, a licitaţiei restrânse, a negocierii cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare sau a cererii de oferte nu pot fi respectate din motive de extremă urgenţă, determinate de evenimente imprevizibile şi care nu se datorează sub nicio formă unei acţiuni sau inacţiuni a autorităţii contractante. Autoritatea contractantă nu are dreptul de a stabili durata contractului pe o perioadă mai mare decât cea necesară, pentru a face faţă situaţiei de urgenţă care a determinat aplicarea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. În cazuri de forţă majoră sau în cazuri temeinic motivate autoritatea contractantă are dreptul de a emite un ordin de începere a serviciilor/lucrărilor concomitent cu iniţierea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare;"
la fel si pentru contractele de concesiuni


Pe de alta parte, daca ma gândesc bine, e OK ca CNANDR vrea sa faca ea treaba ! Nu se mai face procedura avand banii din alta sursa (garantie de buna executie ). Avantaj nu se mai pierde timp. Bani suficienti pentru închirierea utilajelor sunt, dar sa faca inclusiv cu tot personalul calificat ce deservesc utilajele respective, ca nu cred ca au oameni calificati pentru utilajele ce nu le detin. Iar o data asumata raspunderea sa o faca si cu termen de garantie (inclusiv pentru ea) cu sanctiuni din partea lui Imbecilio daca se schimba nimic.

runner

Sunt si eu curios de aceasta a saptea varianta a traseului PiSi . Se ia in calcul si varianta propusa de Alin Goga ? Sau e vb. de alta varianta, sau combinatii  dintre cele 5 prezentate?

rocklee

#27527
 :D :vroomvroom:


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Germany

Tibi are dreptate Rocklee! Îndulcește-ne seara de duminică....mâine este luni :(( iaaarr la munci

GDPR

Da, iti zic eu: constructorul asta de toata "stima" vrea ca nimeni sa nu mai vada magariile pe care le fac ei pe teren. Numai ca nu o sa le mearga. :D

ddfab

mai tarziu, dar pun si eu ceva imagini de la nodul margina. facute 11.03.16
activitate intense. bretelele conturate.





pasajul peste dn



terasamentul din stg. cum mergi spre lugoj



sub pasaj

bretele dupa pasaj, sensul spre lugoj





din sens opus, spre deva





rocklee

am plecat intrun pelerinaj la podul peste mures sa vedem ce mai este nou  ...dar pana acolo ..am mai intrat in unele pucte ...pescarie ....nimic nou fata de ultima filmare ...aici nu este AC...la ecoduct ...sa lucrat ...dar ne semnicative ..progresele ...de data aceasta lam vazut mai de aproape ...ceva INPRESIONANT ...DE ACOLO ...urmatoarea oprire la podul peste mures ...aici nici o surpriza de la ultima vizita ...am stat devorba cu paznicul si mia spus ca aici se lucreaza doar la suduri .. ...sa lucrat si  la inaltarea terasamentului ...acum este pana la niveleu podului si pe partea din spre  ilia....si ultimul puct de oprire NODUL GRIND ....aici sunt in faza incipienta doar la nivelul sapaturilor ....si a decopertarilori..nici nu mam putut apropia pre mult ...erau multi paznici ...

am avut si o SURPRIZA PLACUT ....PE LOTUL UMB   :)....mau oprit paznici cand am fotografiat spatile de servici ...mam prezentat ca sunt de la ASOCIATIA PROINFRASTRUCTURA ....SI SURPRIZA MAU LASAT IN PACE... multumesc API....multumesc UMB  :) :)

ddfab

debleul din capatul L3. partea spre hunedoara





partea spre timis.











totul mustea de apa...

ddfab

peisaj...

parcarea.aici se pare ca au lucrat putin la alunecarea de teren. cel putin asa mi s-a parut, ca era indulcita panta. nu am reusit sa surptind prea bine din mers.









ddfab

la nodul dobra se lucre sustinut. au fost aduse multe armature pentru piloti forati, semn ca se vor ocupa mai intens de acest nod.













din pacate, nu am putut surprinde prea bine lucrarile fiindca era seara si ploua... asta e.
o seara buna sa aveti... :bye:

rocklee

AM INTRAT ..la pescarie ..aici nimic nou ..decat numi pescari ... :D..
totul e ca in filmarea din 25.10.2015...
vedere spre ilia



vedere spre deva
aici un poset metalic chiar ...de langa pescaria ...












Ionut

Ati facut stafeta azi pe toate thread-urile de autostrazi! Premiera pe A3, poze la greu pe A10 si aici pe A1 cred ca rocklee vine cu vreo 2-3 pagini... :) Multumim, multumim! O sa ne obisnuiti cu poze in fiecare weekend. Ma bucur sa vad ca se lucreaza pe A1, vom filma luna viitoare cel mai probabil din avion (sa vedem cum stam cu vremea).

:cheers:


rocklee

urmatoarea oprire ...ecoductul branisca ...pentru prima data am intrat mai de aproape ...AM RAMAS INPRESIONAT ...pentru prima data amvazut asa ceva  :o