Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 50 Guests are viewing this topic.

vancouver

Nu contest lipsa de profesionalism a CNADNR pe mai toate planurile, incl. de comunicare cu publicul.

Dar strict la subiectul Pi-Si, mi se pare absolut normal sa poata sa apara si variante noi, pe masura ce se inainteaza in problema. Chiar noi aici pe forum am propus combinatii intre variantele 1-4, adica partial sa se mearga pe varianta x si partial pe y. Aceasta noua combinatie poate ca se numeste acum varianta 6 sau varianta 7.

Dimpotriva, era anormal si chiar stupid ca studiul de fezabilitate sa se cramponeze de cele 4 varianta propuse din avion. Deci, din partea mea: felicitari CNADNR si proiectantului, pentru ca intr-adevar se cauta varianta cea mai buna.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

De acord aici, foarte bine ca chiar cauta traseul optim...

Dar puteau sa si anunte "mai oameni buni, v-am aratat 5 variante de traseu sa le discutati, acum au mai aparut doua, alea sunt  X si Y"...
Nu era un capat de tara...

Si nu trebuia sa aflam intamplator, doar pentru ca s-a "scapat" dl. ministru la televizor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#27497
De unde stiti ca 7 e o varianta buna si nu cine stie ce bazaconie, eventual combinata cu "preferata" lui Costescu? Asa ca pana nu vedem "dovada" felicitarile nu-si au rostul


horatiu.cosma

Fiindca a vorbit de specialisti de pe mediu care ar ajuta acolo. Trebuie sa fie ceva asemanator cu variantele 1 si 2, fiindca doar alea rateaza la mustata parcul national Cozia.

rocklee

cand nai ce face acasa ...faci o iesala  :) ...

manat de curiozitate sa vad ce mai fac ....pe lotul umb ..liniste si pace ...


aici umbul a elibera o parte din materiale....si se pare vreau sa se apuce de forat piloti ....




rocklee

la acest pasaj au adus...grinzile ....




rocklee

#27501
am mai fost sa vad cum  este cu linia de inalta ...la viaductul branisca ....





dupa pareria mea trebuie ridicata ....















rocklee

#27502
terasamentul...din zona ...



materiale pentru viaduct ...






Liviu_udr


Allex

Cred ca pentru LEA urmeaza o relocare, nu o inaltare
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rocklee

#27505
scuzati :( ...pentru seara aceasta  doar atata am  avut ..a fost o iesire ne planificata...doar sa intersectat cu o problema pe  care am avuto in zona ...pe maine sau pe poimaine am planificat o iesire la podul peste mures ...lotul 3 ...  :)

TibiV

Sunt binvenite şi astea, rocklee...
Mai ales că existenţa LEA a fost irefutabil dovedită... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


qsv

Quote from: horatiu.cosma on March 11, 2016, 03:37:04 PM
La cum e facuta prioritizarea criteriilor, nu m-ar mira ceva mega-tunel.

Corect, asta e cheia, sa stim toate criteriile si ponderea fiecaruia dintre ele. O alocare de ponderi dupa bunul plac poate sa scoata o varianta ca fiind mai buna decat alta. Eu nu contest ca AMC-ul nu va fi facut cat de cat bine, avand in vedere ca au fost semnalate deja si de JASPERS problemele privind criteriile/ponderile, dar mi se pare ca e important sa stim si sa dezbatem acele ponderi/criterii, esentiale atat pentru acest proiect cat si pentru proiectele viitoare.
Sunt convins ca acele criterii/ponderi sunt discutabile, si cum aici suntem destul de multi, fiecare cu pareri venite din unghiuri diferite...

Putem spre exemplu sa observam cum e raportat criteriul social (cum ar fi deservirea orasului Rm. Valcea) prin raport cu criteriul economic (majorarea costurilor in cazul deservirii) precum si alte lucruri interesante precum pretul pe care il punem pe protejarea mediului si a ariilor protejate, in dauna criteriului economic...

Desigur ca daca vom concluziona aproape in unanimitate ca nu suntem de acord cu criteriile/ponderile respective putem sa tragem un semnal de alarma, si sa corectam practicile respective pentru viitor....pentru PiSi sper sa nu fie prea tarziu...

teea


eu tot mai cred ca CNADNR-ul va incerca sa (re)faca lucrarile de pe OS3 cu forte proprii. Adica DRDP Cluj, DRDP Brasov. Restul e poveste...
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung