Recensământul rutier, cifre de trafic și coridoare

Started by alecu26, November 24, 2017, 03:16:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shift2rail

Cum ar trebui interpretate datele din .xls? Fisierul ar tb sa contina o legenda/nota explicativa.

De ex DN1, aprox 16k/zi...e vb de o medie(ponderata?) in puncte arbitrare(care?) de-a lungul celor 550 km?

TibiV

Pai exact asta au explicat alti colegi inaintea mea, ca este o medie a mediilor - adica absolut irelevanta...

Sa luam DN1, abia pe locul 10 in top...
Crezi ca avem acelasi trafic pe Bucuresti-Otopeni, pe Comarnic-Sinaia sau pe Sebes-Turda (acum ca exista A10)?...
Acel 15.452 pe un drum lung de 550 km NU spune nimic despre gatuiri - Valea Prahovei in cazul DN1.

In cazul DN7 (488 km) cele 10.005 vehicule pe zi sunt fix pix - pe Valea Oltului cifra este cel putin dubla. Daca ei au bagat in calculul "mediei" si vechea DN7 Bucuresti-Gaesti-Piesti (pe care nu o mai folosesc decat localnicii) atunci au falsificat din start rezultatele.

Alt exemplu familiar clujenilor: DN1C Cluj-Dej-Baia Mare-granita are 11.862. In schimb VO Gherla are 12.805. Adica peste o mie de vehicule circula doar intre Cluj si "metropola" Gherla?!... Nu, este un "fake", pentru ca la Dej traficul se imparte intre DN1C spre Baia Mare si DN17 spre Suceava (care are un aparent modest 8.640).
Deci masuratorile facute dupa Dej (spre Baia Mare, pana la granita) doar au impins "media" DN1C in jos... De fapt au "extras" vreo 5-6 mii din traficul real de pe DN1C Cluj-Napoca - Dej....

Cea mai de incredere este cifra pentru DN6H (centura Mihailesti, locul 4 in top): 23.111 vehicule!
Dar are doar 3,18 km, fara noduri - adica cat intra, atata iese.
Si crede-ma, chiar este demna de locul 4! Mai ales vinerea si duminica. Intreaba-l si pe @carutasul ....

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

cu siguranta cnair/cestrin/firmele de proiectare vor folosi datele la nivel de punct de recenzare, nu aceste cifre date public. 
Astea au fost date asa, mai mult sa arate ca s-a facut si sa inchida putin gura mass-media.
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

shift2rail

In baza legii accesului la informatii de interes public, ar putea fi solicitate seriile brute din punctele efective de recenzare.


Ionut


qionescu1


Ionut

^ Da, asta.
O vom aștepta mult și bine, că nu o vom primi.

Doar pe surse ori după proces în instanță.

tom_sawyer

Niște estimări de trafic din documentațiile de mediu:

A8 montan
Quote from: tom_sawyer on August 30, 2023, 12:23:42 PM
RIM (pag. 175)

DEx Oradea-Arad


RIM (pag. 140)

tom_sawyer

Să rămână și asta aici:
Quote from: tom_sawyer on September 16, 2023, 10:43:35 AMLucrările de reparație ale podului 🇲🇩Leușeni - 🇷🇴Albița (punctul de frontieră) s-au finalizat. În anul 2022, acest pod a fost traversat de aproximativ 763.000 de autoturisme, 297.000 de camioane și 46.000 de autocare, iar numărul total de pasageri care au tranzitat podul a fost de aproximativ 3,8 milioane.

tom_sawyer

#309
Astăzi s-a împlinit un an de la recensământul rutier 2022 efectuat de CNAIR.

Slovacii au publicat datele de la recensământul lor 2022/2023 acum 3 zile:

https://www.ssc.sk/sk/cinnosti/rozvoj-cestnej-siete/dopravne-inzinierstvo/celostatne-scitanie-dopravy-v-roku-2022-a-2023.ssc

A se vedea nivelul de detaliere al hărților.


Purtătorul de cuvânt CNAIR zice că valorile de trafic nu sunt ținute la secret, ci vor fi prezentate public, min. 3:15.


GIV

greu pt cei din conducerea cnair sa se deplaseze...

JohannDB

 GREU și pentru cei de la CESTRIN să țină la zi restricțiile, pe care le uită să le mai scoată și aduc la disperare transportatorii, prin turismul pe România, cu costurile imense pe traseele de ocolire de neînchipuit.... Bătaie de joc !!!!!! Dar de cozile de la granițe: Calafat, un imens balamuc și Nădlacul 2 la care te rogi Domnului să nu prinzi coadă....!!!! Și ungurii lucrează în dorul lelii.......................... Este foarte adevărat !!!!

qionescu1

Era nevoie de mai multa hotarare in discutia asta.

AlexxC

Am analizat datele din recensamantul anului 2022 si facand o filtrare a drumurilor cu trafic greu (Total vehicule fara autoturisme) ,pe langa rezultatele asteptate a aparut ceva ce pare a fi o anomalie: drumul national DN26(Galati-Murgeni), care are valori duble ale traficului greu fata de vedeta ultimilor ani DN56(Simian-Calafat).
Care este explicatia acestui trafic intens de persoane cu microbuze,autobuze si vehicule cu remorci in zona? Este normalul zonei sau recensamantul a fost afectat de exodul ucrainienilor de anul trecut?

dumbravaandrei

#314
UA si parca au reparat podul de la Oancea cu R. Moldova
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.