News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Vehicule electrice și hibride

Started by cristi5, November 03, 2017, 02:03:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Asta e dezavantajul la electrice si hybride: pierd enorm din valoare.
Nu stiu cum e la UP, dar la Civic - Civic Hybrid: 6500 eur, 1.8 la 160.000km - benzina + gpl SI Hybrida 1.3 de la 3000 eur cu 180.000km - acelasi an la amandoua.

Ideea e ca o masina o iei pe termen mai lung. Faptul ca apar modele mai performante ... asta se intampla peste tot, dar nu implica ca masina ta nu e ok (chit ca i-a scazut autonomia).

La electrice in RO oricat ar pierde din valoare in primii 5 ani, programul Rabla cam acopera aceasta pierdere, deci tu ca si client nu pierzi bani.
Daca reusesti sa o vinzi, chiar e posibil sa iesi in profit, dupa ce ai folosit si masina ;)

cristi5

Eu m-am tot uitat pe http://www.bilsvar.se si nu am vazut pierderi disproportionat de mari la modele electrice fata de cele clasice. Dar ma rog, e posibil, adevarul e ca nu m-au prea interesat cele clasice. 

Eu inteleg ca toate masinile noi pierd f mult din valoare iar electrice vechi nu prea sunt.

Tot astept sa piarda Teslele din valoare si nimic :))) Oricum, cand am vazut cat costa cauciucurile pe an (potrivit bilsvar.se), m-am linistit :)

voicul

Conteaza foarte mult cine vinde masina/ daca ai capacitatea sa o tii astfel incat sa o valorifici la ce ar putea sa fie valoare de piata.

Asta e pagina de electrice din Ro

ZOE de 3 ani cu 15 km la jumatate de pret?
KIA SOUL - era 20k
I3-ul ala pare acceptabil sa pierzi 13k in 4 ani si dupa 92km.

Ideea e ca multi cam vor sa scape de ele/ cine are electrica isi permite sa o dea cu 1 - 3k mai jos decat ar fi dorit.

adiarc

Eu cred ca vor devenii mai ieftine,cel târziu in vreo 2 ani,daca luam in calcul același nivel al subvenției de la stat,de acum.....

Am testat zilele trecute noul Renault Zoe...un Renault Clio la interior si cu toate dotările necesare ( clima automata,tempomat,cutie de viteze similară cu automata,camere,senzori,etc.....cu subvenția acordată de stat (aproape 10.000 euro ),este 20.000 euro.....

Aceea subvenție de 10.000 euro ( una din cele mai mari din lume ),este una din putinele idei bune din ultimii ani.....o alta prioritate ar fii din punctul meu de vedere ( adevăratul călcâi al electricelor ),investiții masive in modernizarea/creșterea capacității rețelelor electrice.Acest lucru NU SE FACE luând banii de investiții de la companiile de stat si dând salarii fara nici un criteriu de performanța,unui sist.bugetar bolnav de obezitate morbidă
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Daca iau in calcul de demarajul...e mai ieftin de fapt ca un Renault Clio Sport.....dar bineanteles autonomia in condiții de condus sport nu trece de 200 km...putându-se aproape dubla la condus "batraneste",fara clima
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Mamutu

Chiar daca au existat articole alarmiste, incarcarea la magazinele Kaufland se face in continuare gratuit (costul il preia Kaufland).
Am vazut taxiuri care incarca in mod regulat acolo (ZOE), daca folosesti electrica multi km devine rapid mult mai ieftina decat o masina pe motorina. Plus intretinerea mai ieftina...
Si daca vreti sa incarcati la alte prize Renovatio merita luat card-ul gratis de la Kaufland (se scutesc astfel 200RON!).

https://www.wall-street.ro/articol/Companii/218730/incarcare-gratuita-masini-electrice-kaufland-romania-renovatio.html

alexV

Quote from: cristi5 on March 24, 2018, 12:49:43 PM
Tot astept sa piarda Teslele din valoare si nimic :)))

Nu esti singurul  :lol:
Ma uitam si dupa Tesla Model 3 nou, chiar daca timpul de asteptare in momentul de fata e vreo 2 ani. Problema e ca Tesla nu au reprez in Romania, deci nu putem beneficia de subventia Rabla Plus pentru electrice, acei 10 mii euro... pacat. Tesla nu au nici in Cehia, Ungaria, nici Polonia. Deci mai dureaza. Intre timp... poate va spun cateva pareri first hand despre noul Hyundai Ionic Hybrid, in curand :D

dumbravaandrei

Ba poti. Te ajuta cei din Viena. Cei 10.000 ti se aplica la factura, nu la avans :) Deci ii primesti dupa ce ti se livreaza masina, nu inainte.

voicul

Go Kaufland! Desi probabil in cativa ani si ei vor renunta la gratuitati.

Ce imi place ca le-au pus "pe coridoare": poti sa ajungi lejer si la Oradea si la Arad.

TibiV

Quote from: Mamutu on March 25, 2018, 10:13:09 AM
Chiar daca au existat articole alarmiste, incarcarea la magazinele Kaufland se face in continuare gratuit (costul il preia Kaufland).

Ai ratat postarea asta mai veche...

Quote from: TibiV on March 07, 2018, 02:08:12 PM
Interesant....

Quote
Kaufland România va suporta costurile de încărcare a mașinilor electrice în rețeaua e-charge pentru clienții săi
•   Kaufland România anunță că va suporta pentru clienții săi toate costurile de alimentare la cele 20 de stații de încărcare a mașinilor electrice - amplasate în parcările sale în parteneriat cu Renovatio, din dorința de a veni în sprijinul celor care vor să conducă eco.
•   Decizia vine în contextul în care Renovatio va introduce un sistem de tarifare al serviciului de încărcare a mașinilor electrice în cadrul rețelei e-charge începând cu 19 martie 2018.
•   Alimentarea va fi gratuită utilizând cardurile de încărcare emise de Kaufland România, ce se pot ridica gratuit din orice magazin Kaufland România dotat cu stație de alimentare;
(...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nissan își propune să ajungă la vânzări de 1 milion de vehicule electrice pe an până în 2022

Nissan Motor vrea să ajungă la vânzări de 1 milion de vehicule electrice pe an până în 2022, ceea ce ar reprezenta o creștere de șase ori față de volumul vândut în 2017, iar compania japoneză nu intenționează să oprească testarea de automobile autonome pe drumurile publice, întrucât le consideră sigure, transmite Reuters. Al doilea mare producător auto japonez și alte companii concurente intenționează să intensifice dezvoltarea și producția de automobile electrice ca reacție la înăsprirea reglementărilor referitoare la emisiile poluante, la nivel mondial, chiar dacă cererea pentru astfel de vehicule rămâne limitată, din cauza costurilor mai mari și a infrastructurii de încărcare insuficiente, potrivit News.ro.

Cel mai bine vândut model electric din lume este vehicului compact hatchback Leaf al Nissan, lansat în 2010 ca primul automobil integral electric de serie. Cu toate acestea, de la lansare au fost comercializate doar 300.000 de unități.

Profit.ro

voicul

Doar ca o masina mica nu o incarci asa. Dar un pas inainte.


alexV

Quote from: dumbravaandrei on March 25, 2018, 12:24:50 PM
Ba poti. Te ajuta cei din Viena. Cei 10.000 ti se aplica la factura, nu la avans :) Deci ii primesti dupa ce ti se livreaza masina, nu inainte.

pai daca nu este representanta tesla in romania, in momentul cumpararii, am inteles ca nu poti beneficia de rable plus. adica nu deconteaza statul roman catre reprezentanta din austria 10000 de euro :)

sunt destul de sigur pe asta.

Ionut

FOTO Jaguar lansează I-PACE, primul SUV electric, pe piața din România. Care sunt prețurile

Cel mai nou autovehicul electric de pe piață, Jaguar I-PACE, a fost lansat și pentru clienții din România și poate fi comandat din acest moment la dealerii mărcii. Prezentat la Geneva, Jaguar I-PACE este primul concurent veritabil pentru Tesla Model X și, în același timp, primul SUV electric al unei mărci europene. Modelul poate fi comandat acum și de români, la un preț de 77.945 euro, din care pot fi deduse bonusurile acordate prin programul Rabla Plus.

Potrivit importatorului, modelul va fi disponibil din luna iulie. ,,Este o abordare complet diferită a ideii de vehicul electric. Acesta reprezintă generația următoare de vehicule electrice. Un design incitant și progresist - o combinație între calitățile specifice Jaguar, detalii premium, elegante și calitatea fabricației britanice. Oportunitățile oferite de propulsia electrică sunt imense. Vehiculele electrice oferă designerilor o libertate mult mai mare, iar aceasta este o oportunitate de care trebuie să profităm. Acesta este motivul pentru care I-PACE a fost dezvoltat pe o platformă nouă, proiectată pentru optimizarea performanțelor unui vehicul electric, aerodinamicii și spațiului interior" a descris modelul I-PACE Ian Callum, director de design al Jaguar.

Profit.ro

voicul

Cand pierzi pana la 16 mil de $ pe ZI se poate intampla si asta:

DEZVĂLUIRE incredibilă: TESLA este în pragul falimentului
Cu câteva zile în urmă, acţionarii Tesla au aprobat un pachet salarial neaşteptat pentru CEO-ul Elon Musk, care îi va aduce acestuia 50 de miliarde de dolari în următoriul deceniu, potrivit Business Insider.

În perspectivă, Elon Musk va câştiga 5 miliarde de dolari pe an, mai mult decât toţi executivii din poziţia de CEO din companiile care compun indicele S&P 500, la un loc.

Decizia este surprinzătoare încât Tesla a înregistrat pierderi operaţionale de 4,97 de miliarde de dolari sub conducerea lui Musk.

În acest context, John Thompson, CEO al fondului de investiţii Vilas Capital Management pariază împotriva Tesla.
,,Cred că Tesla se va prăbuşi în următoarele 3-6 luni, în mare parte din cauza incompetenţei de care dă dovadă în ceea ce priveşte producţia şi livrarea Modelului 3, şi în parte din cauză că cererea este scăzută pentru Modelele S şi X. În plus, compania a fost supraevaluată şi în curând va avea nevoie să strângă foate mult capital. De asemenea, compania a fost declasată de către Moody din cauza creditelor, de la clasa B- la clasa CCC, ceea ce ar trebui să sperie furnizorii", a transmis Thompson.

,,Fără niciun dubiu, Tesla este în pragul falimentului. Compania nu poate supravieţui următoarelor 12 luni fără acces la capitalul de pe Wall Street sau fără cel al investitorilor privaţi. Estimăm că Tesla va avea nevoie de aproximativ 8 miliarde de dolari în următoarele 18 luni pentru a-şi finanţa pierderile operaţionale şi capitalul de lucru. Tesla valorează de două ori cât Ford, dar Ford a produs deja 6 milioane de maşini anul trecut, la un profit de 7,6 miliarde de dolari, în timp ce Tesla a produs 100.000 de maşini, la pierderi de 2 miliarde de dolari. În plus, Ford are 12 miliarde de dolari în cash pentru zile negre, în timp ce Tesla va rămâne fără bani în următoarele trei luni", a adăugat acesta.

https://www.money.ro/dezvaluire-incredibila-tesla-este-in-pragul-falimentului/