News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile vecinilor Romaniei

Started by Cristi232, May 07, 2012, 03:49:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

user201

Quote from: cezar-mario2012 on July 21, 2021, 10:13:21 AM
^Cred că proiectul de construcție va fi blocat, ieri au fost luate două decizi de guvernul interimar, prima este schimbarea conduceri API (CNAIR-ul lor) și a doua este investigarea atribuirii fondurilor pentru construcția autostrăzii A2 secțiunea Boaza - Velșiko Tarnovo.

Nasol. Chiar nu au învățat nimic din experiențele nefaste de la noi? Ați văzut că și tentativa actuală de reziliere cu Straco defunctă de-a binelea a luat câteva luni cu oarecare noroc. Din păcate preăd câțiva ani de oprire a lucrărilor... 

RaduG

S-a terminat de forat tunelul Zheleznitsa, de pe autostrada A3 ,,Struma", Sofia-Kulata.



Translate:

QuoteConstrucția tunelului ,,Feroviar" pe Autostrada Struma cu facilități de pod și un tampon pentru elicopter

Cele două conducte ale tunelului Zheleznitsa de pe autostrada Struma au fost forate. Tunelul face parte din cea mai dificilă secțiune de construire a autostrăzii Struma - cea prin defileul Kresna. ,,Tunelul va fi cel mai lung tunel rutier de pe teritoriul Bulgariei. Lungimea sa este de aproximativ 2 km. ", A spus ing. Borislav Strinski - lider de echipă al antreprenorului lotului 1 al tunelului" Căile ferate "

Tunelul va avea toate sistemele necesare - pentru iluminat eficient din punct de vedere energetic, ventilație, supraveghere video, alarmă de incendiu, sistem inteligent de gestionare a traficului.

,,Facilitățile de poduri sunt construite până la apropierea tunelului folosind o nouă tehnologie -,, push "push-pull. Această tehnologie este aplicată pentru prima dată în Bulgaria cu construcție din beton armat. Acestea sunt două poduri cu o lungime de 560, respectiv 510 metri ", a explicat ing. Strinski.

Un portal de tunel de serviciu va fi construit la portalul sudic al tunelului de la Simitli, precum și un tampon de elicopter. "Funcția principală a site-ului este de a oferi un răspuns rapid în caz de circumstanțe neprevăzute în tunel", a spus ing. Strinski.

Tronsonul lotului 3.1 al autostrăzii Struma dintre Blagoevgrad și Krupnik are o lungime de aproximativ 13 km, iar valoarea contractului de proiectare și construcție este de aproape 186 milioane BGN cu TVA, finanțat prin Programul Operațional ,,Transport și infrastructură de transport" 2014-2020 ..

Autor: Dimitar Jadjarov

Adrian.TM

P.T.F. Rudozem-Xanthi dintre Bulgaria și Grecia va fi inaugurat în câteva săptămâni, conform unui portal de știri din Bulgaria.

pentium10

Ungaria a scos licitatia de executie la 3 loturi de M76 intre Fenékpuszta-Zalaegerszeg la parametrii de drum expres.

Lot 1: intre Fenékpuszta-Sármellék 11km
Lot 2: intre Sármellék-Zalaegerszeg est 24km
Lot 3: cvazi centura Zalaegerszet est-nord 9km


Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#4264
Ungaria a scos licitatia de executie pentru M49 intre M3 si Ököritófülpös la parametrii de drum expres.

Este vorba de drumul spre Satu Mare.

28.2 km
4 noduri rutiere
5 giratorii la sol
22 structuri
2 parcari complexe
3.3km varianta ocolire Gyortelek inclusa
45 luni perioada de executie

e lotul in rosu pe harta



Stie cineva ce face partea romana cu "continuarea" de la Granita spre Satu Mare?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

tom_sawyer

#4265
DRUM EXPRES OAR - SATU MARE

IN DATA DE 10.07.2020 A FOST SEMNAT CONTRACTUL PROIECTARE SF+PAC/DTAC+PT
DURATA DE REALIZARE A CONTRACTULUI DE SERVICII ESTE DE 18 LUNI
IN DATA DE 10.08.2020 S-A DAT ORDINUL DE INCEPERE.
IN DATA DE 05.03.2021 A FOST AVIZATA IN CADRUL CTE CNAIR ANALIZA MULTICRITERIALA A VARIANTELOR DE TRASEU AMC1 + AMC2 (VARIANTA 1)
INVESTIGATIILE GEOITEHNICE SUNT REALIZATE IN PROCENT DE 70%.
IN DATA DE 17.05.2021 A FOST EMIS CERTIFICATUL DE URBANISM.

harta CESTRIN

Azi s-a împlinit un an de la ordinul de începere. Ar mai fi 6 luni de contract.

voicul

Din ce pricep, parta verde din H e inca in aer.
Deci stau sa ma gandesc ce se va face/daca se face ceva in RO, daca in H nu va exista conexiune pentru cativa ani?

raulbogdan23

^^

asta e ultimul update pe topicul DX

Quote from: RobertH on July 21, 2021, 09:35:31 PM
QuoteAzi, 21.07.2021, CNAIR S.A. împreună cu o delgatie a Ministerului Inovației și Cercetării din Ungaria, reprezentanți ai NIF și ai Autorităților Publice Locale au partricipat la o întâlnire pe zona de granița. În cadrul acestei întâlniri au fost marcate, prin repere geodezice, punctele în care cele două sectoare ale drumului expres Satu Mare (VO Satu Mare) - Oar (Granița Româno-Ungară - Drum Expres M49 Ungaria) se vor conecta.
🔵 Contractul de servicii de elaborare Studiu de fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție a fost semnat în data de 10 iulie 2020. În prezent proiectul este în faza de elaborare a soluțiilor tehnice, fiind finalizate investigațiile topografice și geotehnice.
🔵 Proiectul include și realizarea de parcări securizate, a unui centru de întreținere și coordonare, precum și un drum de legătură de aproximativ 4 km cu DN19.
Comunicat CNAIR




Powered by API/PUM imgur uploader

danpandrea

45 de luni pentru execuție nu sunt cam multe pentru 28 km de drum expres la câmpie? Mai intră vreo proiectare în perioada asta?

pentium10

nu intra nici o proiectare, e liber de sarcini

la ei, cam mult dureaza
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Dominik

You're in Steelers Country

RaduG



Translate

Quote(12.08.2021) Autostrada Hemus Construirea celor două viaducte și poduri peste râul Vit de la p.v. Boaz la p.v. Dermanci

Informații despre primul pod:

Primul pod peste râul Vit este proiectat cu o structură cu grinzi cu deschidere multiplă. Lungimea sa totală este de 533,80 m. Proiectul prevede construcția suprastructurii sale cu grinzi din beton armat precomprimat într-un proiect de bancă de tipul KR1650. Se vor instala grinzi cu două lungimi diferite, 32,2 metri cu o greutate de 48,6 tone și 27,7 metri cu greutate de 41,8 tone. În fiecare deschidere a podului vor fi instalate patru grinzi, care sunt combinate cu o placă rutieră din beton armat într-un design monolitic. Pe lungimea instalației, pentru ambele benzi, aceasta este împărțită în trei secțiuni de lungime axială, după cum urmează:

Secțiunea I: 28,0 + 3 x 33,0 + 28,70 = 155,70 m
Secțiunea II: 28,0 + 4 x 33,0 + 28,70 = 189,40 m
Secțiunea III: 28,70 + 4 x 33,0 + 28,0 = 188,70 m



Înălțimea maximă a nivelului drumului deasupra terenului în cadrul facilității este de aproximativ 12 m. Lungimea totală a podului este determinată luând în considerare obstacolele și cerințele pentru protecția ecosistemului natural al zonei în măsura maximă posibilă. Podul este situat într-o curbă circulară cu o rază de 1420 m.


Podul este proiectat cu două structuri independente pentru fiecare dintre direcțiile de mișcare de pe autostradă. Ecartamentul fiecăreia dintre cele două benzi ale instalației are o lățime totală de 13,50 m, măsurată între cornișele benzii, care include: blocuri de trotuar, 1,70 m lățime și 1,30 m (pe latura benzii despărțitoare) și pavaj cu o lățime de 10,50 m.
Instalația necesită construirea a 64 de coloane pilot și necesită 136 grinzi precomprimate.


                                          A doua informație de pod:
Al doilea pod peste râul Vit este proiectat cu o structură cu grinzi cu deschidere multiplă. Lungimea sa totală este de 694,20 m (pentru banda din dreapta) și 730,70 m (pentru banda din stânga). În fiecare deschidere a podului vor fi instalate cinci grinzi, care sunt combinate cu o placă de drum din beton armat într-un design monolitic. Pe lungimea instalației, pentru ambele benzi, aceasta este împărțită în patru secțiuni de lungime axială, după cum urmează:
Banda dreaptă
Secțiunea I: 31,50 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,20 m
Secțiunea II: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea III: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea IV: 32,20 + 3 x 36,50 + 31,50 = 173,20 m
Banda Stângă:
Secțiunea I: 31,50 + 4 x 36,50 + 32,20 = 209,70 m
Secțiunea II: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea III: 32,20 + 3 x 36,50 + 32,20 = 173,90 m
Secțiunea IV: 32,20 + 3 x 36,50 + 31,50 = 173,20 m



                                         Informații despre al treilea pod:
Al treilea pod peste râul Vit este proiectat cu o structură cu grinzi cu mai multe deschideri. Lungimea sa totală este de 632,80 m.
Podul este proiectat cu două structuri independente pentru fiecare dintre direcțiile de mișcare de pe autostradă. Ecartamentul fiecăreia dintre cele două benzi ale instalației are o lățime totală de 13,50 m, măsurată între cornișele benzii, care include: blocuri de trotuar, 1,70 m lățime și 1,30 m (pe latura benzii despărțitoare) și pavaj cu o lățime de 10,50 m. Podul este situat într-o curbă circulară cu o rază de 1420 m.


Facilitatea necesită construirea a 84 de coloane pilot, precum și a 160 de grinzi precomprimate.


Pe lungimea instalației, pentru ambele benzi, aceasta este împărțită în trei secțiuni de lungime axială, după cum urmează:
Banda dreaptă și stângă:
Secțiunea I: 28,0 + 5 x 33,0 + 28,70 = 221,70 m
Secțiunea II: 28,70 + 5 x 33,0 + 28,70 = 222,40 m
Secțiunea III: 28,70 + 4 x 33,0 + 28,0 = 188,70 m
Stâlpii instalației au elemente verticale de susținere, construite în conformitate cu sistemul ,,pilot-coloană". Diametrul grămezilor de foraj este de 150 cm, iar cel al coloanelor - 120 cm. Conexiunea dintre cele două elemente este cu un ,,manșon" din beton armat. Barele transversale ale stâlpilor sunt prevăzute pentru execuție în două etape: elementul din prima etapă este conceput pentru a prelua sarcina din grinzile de montare, iar odată cu piesa din a doua etapă se realizează unitatea cadru rigid.

                                      A patra informație de pod
Înălțimea maximă a nivelului drumului deasupra terenului din interior
instalația este de aproximativ 25,50 m. Lungimea totală a podului este determinată de
respectarea obstacolelor traversate și cerințele de protecție a
ecosistemul natural al zonei în măsura maximă posibilă.

Podul este situat într-o curbă circulară cu o rază de 1420 m.

hvm

^
Mi se pare mie sau de cand cu schimbarea politica, chiar s-a redus viteza de constructie pe Hemus? Chiar e serioasa treaba cu reducerea sumelor alocate pentru Hemus cum se auzea atunci? Are cineva mai multe detalii?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RaduG

Din ce înțeleg (din translate) pt Hemus s-a plătit 70% și s-a executat 13%, pe vremea lui Borisov, fostul prim ministru. Acum s-a concediat toată conducerea companiei de autostrăzi și s-au returnat banii pentru proiectele unde chiar se lucrează.

https://www.segabg.com/hot/category-economy/kasichkata-avtomagistrali-se-schupi-vrushta-500-mln-lv





Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

Nu ai înțeles bine sau articolul nu este corect. Fostul guvern a apus deoparte bani pentru construcția autostrăzi Hemus, părți lipsă, acești bani au fost transferați în contul API cu destinația Avtomagistrali (constructorul - este compania de stat ce aparține de API). Guvernul interimar a retras bani din contul API ce trebuiau alocați autostrăzi Hemus și apoi s-au lăudat că au bugetul național pe plus... :lol: :lol: :lol:

Guvernul interimar și chiar voci din partidul ce urma să formeze noul guvern au spus că nu este oportuna construire autostrăzi Hemus și că a acei bani ar trebui să meargă la alte proiecte cum ar fi: pensii, ajutoare pentru Covid-19 și coplată pentru programe ,,PNNR".