[BH] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Oradea

Started by Ionut, September 30, 2017, 04:59:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

#75
Avand mai mult timp liber si treaba in zona santierelor am facut cateva poze la 2 proiecte din oras

Primul este extinderea liniei de tramvai Calea Aradului – Atelierelor

Pozele incep de la intersectia cu actuala linie 2






De aici noua linie merge pe Calea Aradului, este montata pana la urmatorul sens giratoriu cu str Vladeasa




Poza din sensul giratoriu, din sens pana la podul peste Peta nu s-a facut nimic. Probabil era mai complicat sa sparga strada si sa lucreze la pod




Podul peste Peta, au finalizat suprabetonarea sensului care e inchis




Dupa pod linia merge in stanga










Powered by API/PUM imgur uploader



marinul

#76
Mai departe cateva poze din spate de la Auchan
















De aici se termina cu calea ferata








Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

De aici si pana in cartierul Ceyrat, nu s-a miscat nimic. cred ca nu sunt finalizate exproprierilor

Linia trece pe langa cladirea din poza, nu stiu daca trebuie demolata



Vizavi este viitoarea sala polivalenta, care va fi in dreapta liniei










Si cateva poze din noul cartierul Ceyrat, sunt ceva stalpi de relocat, linia de tramvai parca merge exact pe sub linia de medie tensiune








Powered by API/PUM imgur uploader

marinul




















Lasam in urma cartierul Ceyrat si ultimele poze sunt spre depou, unde avem tarusii care cred ca marcheaza traseul liniei iar depoul este in indepartare pe stanga







Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

#79
Urmatorul proiect este pasajul Magherul














Powered by API/PUM imgur uploader

marinul









Depozit de materiale dincolo de intersectie




Plus lucrari de largire de la 2 benzi la 3 benzi pe sens la podul Dacia






Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

marinul

Mai multe detalii mai jos, pozele de mai sus sunt in ordinea Calea Aradului – str. Făgăraşului – str. Atelierelor

Proiectul se ridică la 69 milioane lei (aproximativ 15 milioane euro) si, potrivit acestuia, extinderea liniei noi de tramvai se va face pe traseul Calea Aradului – str. Făgăraşului – str. Atelierelor (cu acces către depoul OTL) şi legătura pe toate direcţiile cu str. D. Cantemir, iar lungimea totală a traseului va fi de 3,84 km pe firul I (sens de mers)  şi 3,82 km pe firul II (sens de mers).
Noile masuri pentru un transport mai ecologic au fost prezentate de catre directorul tehnic  al companiei OTL, Adrian Revnic. ,,Este o investiție care va fi atribuită in această lună, contractul urmând a fi semnat în următoarele 10-15 zile – o investiție de 69 de milioane de lei", a precizat Revnic.
Lucrările vor începe în toamna acestui an și vor dura 24 de luni, fiind executate de asocierea de firme Mari-Vila COM SRL, Abed Nego și SC Aquacons SRL.
Finanțarea investiției este realizată din fonduri europene nerambursabile, disponibile în cadrul Programului Operațional Regional 2014 – 2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiție 4.1 – Mobilitate urbană durabilă, accesate prin mecanismul rambursării cheltuielilor efectuate de beneficiar din surse proprii/alte surse.
Compania  AQUACONS, cea care a elaborat documentaţia tehnică, a precizat că noua linie de tramvai va fi formată din 8 tronsoane, care presupun 8 staţii de tramvai.

link

voicul

Bravo !!!

Orașul din România care a reușit: Este cel mai SIGUR și eficient din toată țara
Cei mai veseli oameni, cel mai sigur oraș, cele mai multe fonduri europene atrase și lista este lungă. Totul se întâmplă în Oradea, un oraș care și-a schimbat radical fața în ultimii ani.

Ilie Bolojan este primarul acestui loc, un lider de la care edilii din toată țara ar trebui să ia lecții de adminstrație.

Clădiri de epocă, parcuri şi spaţii pentru tineri, poduri şi străzi pietonale, săli de spectacole, teatru şi oameni zâmbitori. Aşa arată Oradea zilelor noastre, o urbe care s-a transformat spectaculos în ultimii ani şi a fost desemnată cel mai sigur şi eficient oraş din România, cu cea mai eficientă administraţie, cei mai veseli oameni de la noi şi singura localitate din ţara noastră care face parte din reţeaua oraşelor Art Nouveau. Într-o clădire impunătoare de pe malul Crișului Repede, primarul Ilie Bolojan face planuri.

Ilie Bolojan: "Aici se lucrează la un proiect european tot aşa de extindere a spaţiilor pietonale, iar pe malul stâng se lucrează la reabilitarea celeilalte pieţe. Oamenii dacă văd că se lucrează suportă deranjul, dacă încep lucrările şi nu lucrezi te înjură justificat."


https://www.money.ro/orasul-din-romania-care-a-reusit-este-cel-mai-sigur-si-eficient-din-toata-tara/

TibiV

Este (aproape) total off-topic, dar vreau sa reamintesc o mica "chestie"...

In urma cu vreo 12 (doisprezece) ani (puteti da google search), toata presa era plina de articole "de ce in Bihor se poate, dar in restul tarii nu se poate?...."
Tema fiind obtinerea amaratului ala de cazier, fara de care nu te poti angaja nicaieri. Si care in Bihor se obtinea pe loc, dar care in restul tarii dura intre 3 si 15 zile...

Asa ca un prim ministru (al carui nume nu merita amintit) l-a adus pe prefectul de Bihor ca secretar general al guvernului (SGG).
In 6 luni tipul a rezolvat problema la nivel national: de atunci, cazierul se elibereaza pe loc daca esti "din judet", si trebuie sa astepti cam o ora daca esti din alt judet (frunzaverde ar putea comenta mult pe tema asta...)

Ghici cine era "prefectul de Bihor" ?....

PS
Este unul dintre putinii oameni politici cu un discurs si o atitudine (aparent) anti-politica...
Cand intra in sala de presa de la Guvern sa anunte ca a mai rezolvat o chestie (cazierul a fost doar unul dintre "maruntisurile" rezolvate de el...) avea o fata si un ton de ziceai ca anunta intrarea Romaniei in incapacitate de plata... Nu zambea mandru de sine, mai degraba... parca era suparat ca "de ce naiba trebuie sa rezolve SGG-ul niste maruntisuri penibile?!..."

Cam fata pe care ar fi trebuit sa o aiba idiotii care s-au laudat ca au reziliat contracte la 99,x%...

PPS
Dau o galeata de firea pe o cescuta de bolojan...  :((

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi767

Pasajul CFR din strada Matei Corvin va fi lărgit la patru benzi printr-o investiţie de 12,2 milioane lei

Quote
"Creşterea în viitor a traficului auto la intrarea dinspre Satu Mare, ca urmare a deschiderii capătului de autostradă spre Ungaria impune lărgirea la patru benzi a actualei treceri înguste pe sub calea ferată, la intrarea pe centura Oradiei. Lucrarea va fi terminată anul viitor, în urma unui parteneriat dintre Primăria Oradea şi CNAIR", a declarat primarul Ilie Bolojan.

Conform proiectului de hotărâre, pasajul va avea 32 metri lungime şi 15 metri lăţime şi va juca un rol important în fluidizarea circulaţiei, în condiţiile în care odată cu punerea în funcţiune a Autostrăzii A3 Satu Nou – Frontieră este de aşteptat ca traficul auto pe DN1 Oradea – Satu Mare, cu trecere pe sub pasajul din Episcopia Bihor, să se dubleze.

Quote
În prezent, şoseaua din strada Matei Corvin are două benzi pe sens care la trecerea pe sub pasajul CFR se îngustează la una singură pe sens, generând ambuteiaje.

Lucrările de lărgire a pasajului, estimate la 12,2 milioane lei, vor avea un termen de predare de 15 luni, acestea urmând să fie finalizate în cea de-a doua parte a anului viitor.




https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/pasajul-cfr-din-strada-matei-corvin-va-fi-largit-la-patru-benzi-printr-o-investitie-de-122-milioane-lei-154217.html

marinul

Cateva poze puse de viceprimarul Florin Birta cu viitorul viaduct din prelungirea drumului asa zis expres, link


















si localizarea lui





Powered by API/PUM imgur uploader



gicu

La drumul asta de legatura este vreun termen promis de finalizare? In presa am gasit cel mai recent o declaratie din octombrie 2019 in care se zicea ca e la 75%.