[BH] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Oradea

Started by Ionut, September 30, 2017, 04:59:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

Contractual trebuia finalizat pana la sfarsitul lui 2019. Probabil in vara se va finaliza

cristi767

Termenul era Octombrie/Noiembrie 2019 din ce am înțeles. Depășit, evident. Noul termen de finalizare avansat de autorități e Aprilie/Mai. Poate cu vremea asta bună să profite și ei.

marinul

Intre timp au mai aparut noutati legate de acest proiect

S-au montat ultimele grinzi la viaductul de pe prelungirea drumului expres

Marți, 18 februarie, au fost montate ultimele grinzi ale viaductului de pe drumul de legătură între str. Suișului și Calea Bihorului, care va prelungi drumul expres până la sensul giratoriu de la Real Episcopia.
Viaductul de pe Valea Frumoasă are o lungime de 250 m, iar înălțimea maximă este de 10,5 m. Pentru realizarea viaductului au fost forați 92 de piloți la cel puțin 20 de metri adâncime în pământ, pentru a susține cele 9 pile și cele două culei. De la sfârșitul lunii octombrie au fost montate în total 120 de grinzi, cu o lungime de  24 metri fiecare.
,,Etapa următoare este cea de armare și suprabetonare a grinzilor. Estimăm că în cursul lunii aprilie vom deschide circulația pe acest tronson de drum", a declarat viceprimarul Florin Birta.
Cu o lungime totală de 2.823 de metri, drumul va avea două benzi de circulație de câte 3,5 metri, trotuar, pistă pentru biciclete și iluminat public.  Drumul dintre strada Suișului și Calea Bihorului va prelungi drumul expres până la DN19 spre Satu Mare și va descongestiona traficul din zona centrală și din Episcopia.
Prețul contractului de lucrări este de 26.569.531,79 lei fără TVA, lucrările fiind realizate de asocierea de firme SC Drumuri Orășenești SA (lider) - SC MBS Group SRL (asociat) - SC Abed Nego COM SRL (asociat). Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în data de 03.07.2018.














Powered by API/PUM imgur uploader

oradea.ro

marinul

Pun cateva poze din oras, facute in trecere. Au inceput lucrarile la dealul Ciuperca, observasem utilaje de aproximativ o luna in zona







Iar la noua linie de tramvai au inceput decopertarea dincolo de giratoriu cu str Vladeasa + suprabetonarea podului pe sensul inchis traficului

















Powered by API/PUM imgur uploader

marinul

Stadiul lucrărilor la prelungirea drumului expres

Pe viaduct se face suprabetonarea. Drumul e aproape gata pe bucata Suişului - viaduct şi în lucru, pe bucăţica viaduct - ieşirea spre Biharia.

Izolat de oraş, la ieşirea spre Biharia, şantierul viaductului care urcă în deal prelungirea drumului expres e în faza suprastructurii, spune inginerul coordonator al lucrării, Pompiliu Caragia, din partea MBS Group din Cluj.

"În momentul acesta, pe viaduct suntem undeva la 90% finalizat. Placa de suprabetonare este gata în proporţie de 50%, se lucrează pe deschiderile 6 şi 7, la armare, cofrare şi pregătire pentru turnare beton. Estimăm că la finalul lunii aprilie va fi gata placa de suprabetonare, complet turnată, ca începând din mai să putem să pregătim finalizarea stratului de asfalt, undeva în 1 iunie. Aceasta este, acum, graficul lucrării", spune el.

MBS Cluj are, pe şantierul viaductului, în jur de 50 de persoane. Se lucrează şi la podul de la intarea pe viduct, cu subantreprenori locali.


"Targetul este ca la 1 iunie să dăm drumul la circulaţie pe toată şoseaua, chiar dacă ulterior vor mai fi intervenţii mărunte de făcut, eventual montarea de parapeţi sau vopsitorii", spune inginerul.

Viaductul de pe Valea Frumoasă are o lungime de 250 m, iar înălțimea maximă este de 10,5 m. Pentru realizarea viaductului au fost forați 92 de piloți la cel puțin 20 de metri adâncime în pământ, pentru a susține cele 9 pile și cele două culei.

De la viaduct şi până în giraţia de la Real, Gavella SRL lucrează la fixarea bordurilor noii şosele şi la amenajarea ieşirii drumului nou în şoseaua existentă, într-un sens giratoriu.
Dinspre viaduct spre Calea Bihorului, drumul nou este terminat până la faza turnării primului strat de asfalt, urmând să se realizeze conexiunea cu structura pe piloni.

Aproape 3km
Prelungirea drumului expres are o lungime totală de 2.823 de metri. Şoseaua va avea două benzi de circulație de câte 3,5 metri, trotuar, pistă pentru biciclete și sistem de iluminat public.
Prețul contractului de lucrări este de peste 26,5 milioane lei fără TVA, lucrările fiind realizate de asocierea de firme Drumuri Orășenești SA (lider) – MBS Group SRL (asociat) – Abed Nego COM SRL (asociat). Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în data de 3.07.2018.

În cea mai recentă ieşire publică pe acest subiect, viceprimarul Florin Birta estima că prelungirea drumului rapid ar putea fi gata spre finalul lunii aprilie sau începutul lunii mai. Un termen mai realist, consideră cei din teren, este începutul lui iunie, în condiţiile în care nu se decide, la nivel naţional, închiderea lucrărilor din cauza pandemiei.





















Powered by API/PUM imgur uploader

bihon.ro

voicul

Ce matemaica o folosi aici:
"În momentul acesta, pe viaduct suntem undeva la 90% finalizat. Placa de suprabetonare este gata în proporţie de 50%"

TibiV

Probabil pilele, grinzile si predalele = 80%-85% din lucrare.
Sprabetonarea si asfaltarea = 15%-20% din lucrare.

Pare OK in felul asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Ce ingusta pare partea carosabila din poze, dar daca e de 3.5 m e acceptabila.
You're in Steelers Country


marinul

Constructorii se pregătesc să finalizeze noua linie de tramvai pe porţiunea din Calea Aradului

În cursul zilei de joi, au fost montate şinele în zona şantierului, pentru ca săptămâna viitoare, după sărbătorile de Paşti, să se treacă la turnarea betonului.
"În funcţie de starea vremii, în cursul zilei de marţi şi miercuri se va trece la turnarea betonului, astfel încât lucrările din Calea Aradului să se finalizeze până la sfârşitul acestei luni, iar sensul giratoriu de la intersecţia cu strada Vlădeasa să fie redat circulaţiei începând cu data de 1 mai", a declarat directorul tehnic al OTL, Adrian Revnic.

"În momentul de faţă se lucrează în zona de lângă Moară unde se excavează pământ şi se aduce piatră pentru realizarea fundaţiei liniei", a spus directorul tehnic.
Pentru a-şi crea front de lucru, constructorii au demolat împrejmuirea de la fosta moară şi a mutat gardurile de la Universitate şi unitatea de jandarmi.
Având în vedere că pe noile porţiuni nu mai operează sub trafic, ci în zone fără circulaţie, pe viitor constructorii ar putea accelera ritmul lucrărilor.
Amenajarea a 3,8 kilometri de linie dublă de tramvai înierbată care va lega cartierele Ioşia şi Cantemir de-a lungul pârâului Peţa a fost atribuită prin licitaţie unei asocieri din care fac parte firmele Mari-Vila, Abed Nego şi Aquacons pentru suma de 69,1 milioane lei.








Powered by API/PUM imgur uploader


ebihoreanul

marinul

#100
S-a dat ordinul de începere a lucrărilor de pietonalizare a zonei străzii Libertății

În cursul zilei de azi, 4 mai 2020, a fost dat ordinul de începere a lucrărilor proiectului ,,Pietonalizare zona Libertății, Municipiul Oradea".
Acest proiect cuprinde străzile Libertății, Grigorescu și Iosif Vulcan. În urma implementarii proiectului, această zonă va deveni în mare parte pietonală. Proiectul prevede desființarea tuturor parcărilor și a carosabilului pe strada Libertății şi pietonalizarea integrală a străzii Nicolae Grigorescu.
Totodată, vor fi păstraţi copacii existenți și integraţi în zona pietonală, iar pe partea dreaptă, în zona taluzului spre albia Crișului Repede, se va amenaja un zid de sprijin în vederea stabilizării acestuia precum și pentru a se realiza o zonă pe care pietonii să se poată așeza.
Proiectul are ca scop îmbunătățirea condițiilor de infrastructură publică urbană și a mobilității populației prin creşterea suprafeţelor pietonale, diminuarea gradului de utilizare a autoturismelor şi reducerea poluării în zona centrală a orașului Oradea.
În ceea ce privește strada Iosif Vulcan, proiectul prevede, de asemenea, desființarea tuturor parcărilor, un sens giratoriu în intersecția cu strada Libertăţii și trotuare stânga-dreapta denivelate, pavate cu piatră naturală.
De asemenea, în cadrul proiectului se are în vedere și reabilitarea tuturor rețelelor din subteran. Sistemul de termoficare este regândit și va trece pe module termice, la fel ca pe str. Vasile Alecsandri, Aurel Lazăr și în Piața Ferdinand.
Sistemul de iluminat se va realiza pe sistem LED, mobilierul urban va fi în linie cu cele prevăzute pentru zona centrală. Nu se propun zone verzi noi, însă se păstrează cele existente.
Durata de execuție a acestui proiect este de 12 luni, valoarea totală a investiției este de 10.233.420,23 lei cu TVA inclus, din care contribuția orașului este de 2%. Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020.
În ceea ce privește contractul de execuție nr. 374 357 / 22.10.2019, acesta a fost atribuit prin licitație deschisă către asocierea formată din SC FLODOR TRANSCOM SRL, PORFIDO ED ARTE CONSORZIO STABILE, iar prețul contractului este 10.233.420,23 lei cu TVA.
Termenul contractual de execuție a lucrărilor este de 12 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Până în momentul de față a fost recepționat Proiectul Tehnic și obținută Autorizația de Construire Nr. 672 / 27.Apr.2020. Lucrările propriu-zise vor începe în cursul lunii mai.









Powered by API/PUM imgur uploader

Oradea.ro

raulbogdan23

http://www.oradea.ro/stiri-oradea/s-au-incheiat-lucrarile-de-reabilitare-a-strazii-calea-bihorului?fbclid=IwAR33jOVpm6CU3lBsZ-Kq7eWkjJl6aCb56ow5cxE1swiXSjbcjN6d4HD3CQA

Quote
În aceste zile s-au încheiat lucrările de reabilitare a străzii Calea Bihorului, iar până la finalul lunii se va realiza semnalizarea rutieră, amenajare zonelor verzi și recepția lucrărilor.

Reabilitarea străzii Calea Bihorului - tronson pod Teodor Neș - intersecție drum de legătură între strada Suișului și Calea Bihorului s-a realizat în baza contractului de lucrări nr. 271568/06.07.2018 între Municipiul Oradea și asocierea: S.C. DRUM ASFALT  S.R.L, S.C. TRAMECO  S.A.,S.C. DRUMURI BIHOR  S.A., S.C. PROEXCO S.R.L.,S.C. AMPER PROIECT.

Prețul contractului este de 5.152.329,57 lei fără TVA, ordinul de începere a lucrării a fost dat în 14.03.2019, iar termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor a fost iunie 2020.

Au fost finalizate lucrările de drum, accese auto, trotuare, ziduri de sprijin, sensul giratoriu cu strada Ion Bogdan, amenajare stații de autobus, racordurile cu străzile laterale, canalizarea pluvială, rigole transversale, ridicări de cămine la cotă, marcaje longitudinale și transversal.

Totodată, au fost realizate următoarele lucrări de deviere rețele electrice: ridicare stâlpi de joasă tensiune (3 bucăți), inclusiv fundații de beton zona str. Ion Bogdan; suplimentare celulă 20kv în Post Trafo Depou CFR; subtraversare cablu electric str. Calea Bihorului în dreptul Postului Trafo Depou CFR; montare + manșonare cablu electric 20kv subteran (3 x 35m).

De asemenea, în cadrul lucrărilor, pe lungimea de 2051,25 m drum s-au amenajat 22 de locuri de parcare, trotuare noi de 7228 mp și 14.934 mp zone verzi.

În ceea ce privește prelungirea drumul expres, aici lucrările continuă, urmând ca drumul să fie deschis circulației în perioada 15-21 iunie.

kumar

SE TERMINĂ LUCRĂRILE LA DRUMUL EXPRES

O legătură importantă între intrarea dinspre Cluj (zona podului Prezan) şi ieșirea spre Satu Mare (zona Real Episcopia), drumul expres, se deschide în totalitate circulației peste două săptămâni. Primele tronsoane, paralele cu calea ferată, au fost terminate anii trecuți. Penultima porțiune, strada Calea Bihorului, este și ea gata. De la pasajul peste calea ferată Teodor Neş până la baza serpentinelor ce urcă spre Paleu, întreaga porțiune a fost reabilitată.
Ultima porțiune, care nu exista până acum, ce ocolește cartierul Episcopia, se va termina in două săptămâni. Se mai lucrează la capătul dinspre deal al viaductului. După data de 21 iunie, odată cu deschiderea circulației pe tot traseul, accesul în zona de deal Episcopia și ieşirea dinspre zona de deal spre Satu Mare se va face mult mai ușor.
📌 Cele două porţiuni au peste 5 km lungime. Valoarea totală a investiţiei, inclusiv viaductul de 250 metri lungime şi înălţime de 10 metri, se ridică la peste 7 milioane de euro.









Powered by API/PUM imgur uploader

Bolojan pe Facebook

Jack

Practic, vei putea merge din sensul giratoriu dinainte de intrarea in Osorhei, pana la Remarkt (DN 19), continuu, odata cu deschiderea acestei portiuni. In caz de blocaj pe DN 1 se poate intra chiar de la Uileacu de Cris sau Ineu, pana la Remarkt.

marinul

#104
LUCRĂRILE LA DRUMUL DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. SUIȘULUI ȘI CALEA BIHORULUI, LA FINAL. DUMINICĂ, 21 IUNIE, SE DESCHIDE TRAFICUL AUTO

Viceprimarul Florin Birta a susținut azi, 18 iunie, o conferință de presă în teren, în care a anunțat finalizarea lucrărilor la drumul de legătură între str. Suișului și Calea Bihorului. Acest drum reprezintă o continuare a drumului expres realizat în anii trecuți: el pornește din capătul străzii Calea Bihorului de la baza serpentinelor, urcă spre Paleu și continuă pe o lungime de cca 3 km până ajunge în sensul giratoriu de la Magazinul Remarkt din zona Episcopia.

Drumul se deschide circulației auto duminică, 21 iunie

,,Anunțăm acum că duminică, 21 iunie, în jurul orei 16:00, acest drum va fi deschis circulației publice. Doresc să mulțumesc pe acestă cale firmei Drumuri Orășenești pentru seriozitate și pentru calitatea conferită acestui drum. Menționez că am avut o întâlnire cu reprezentanții firmei Remarkt, care au venit cu o propunere, astfel că duminică la ora 16:00, în sensul giratoriu, primii 100 de conducători auto care vor trece drumul expres vor primi din partea firmei un voucher de cumpărături de 50 de lei. Practic este un semn de mulțumire a firmei pentru faptul că acest proiect al drumului de legătură între str. Suișului și Calea Bihorului a fost finalizat. Este evident  că, după ce această stradă va începe să fie circulată, ea va aduce un plus în dezvoltarea zonei Episcopia", a precizat viceprimarul Florin Birta

Valoarea totală a proiectului este de 28 milioane lei (fără TVA), iar lucrările au fost finanțate din bugetul local. Firma executantă este asocierea formată din S.C. Drumuri Orășenești, S.C MBS Group S.R.L și  S.C Abed Nego Com S.R.L.

În luna mai 2018 a fost semnat contractul pentru execuția lucrărilor, iar în luna iulie 2018 au început lucrările la acest drum.

Drumul are o lungime de aprox 3 km, pe ambele părți au fost amenajate trotuare, iar pe o parte o pistă de biciclete cu două sensuri. Totodată, pe întreaga sa lungime, drumul este iluminat.

Lucrarea a fost destul de complexă, culminând cu un viaduct de aproape 250 m. Punctul maxim de înălțime a viaductului se ridică la 20 m față de nivelul solului, iar pentru realizarea lui au fost necesari 92 de piloți forați la o adâncime de 20 m.

În zilele rămase până la deschiderea drumului se mai lucrează la marcaje, se nivelează zonele cu pământ, se montează parapeți pietonali și se fac ultimele retuşuri la lucrările de asfaltare a trotuarelor și a pistei de biciclete.

O centură a municipiului Oradea pentru traficul ușor

Legat de traficul permis pe acest drum, viceprimarul Birta a spus: ,,Precizez că nu va fi permis traficul greu pe acest drum. Practic, el va fi o centură a municipiului Oradea pentru trafic ușor, mai ales că de curând am terminat de reabilitat și Calea Bihorului și tot anul acesta am finalizat și legătura între Fughiu și Oradea. Așadar, dacă venim dinspre Cluj, putem folosi ca variantă ocolitoare a municipiului Oradea acest drum, care în scurt timp va ieși foarte aproape de Autostrada Transilvania, care ne va lega de Europa."

Viceprimarul Florin Birta a mai adăugat că toate lucrările noi pe care le execută Primăria Oradea vor fi prevăzute cu piste de biciclete, chiar dacă momentan nu sunt legăturile formate între ele. Mai mult, există intenţia întocmirii unui studiu de fezabilitate, pentru ca de la Calea Bihorului să existe un traseu ciclistic care să urce pe serpentine până la Paleu, la Săldăbagiu de Munte și să coboare înapoi în Oradea.

De menționat că toate străzile din zona Episcopia adiacente drumului expres au acum în lucru un studiu de fezabilitate în vederea reabilitării.











Powered by API/PUM imgur uploader

oradea.ro

Si o filmare facuta de cei de la bihon.ro

https://www.youtube.com/watch?v=Varlt9YJLaU&feature=emb_title