[BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 11:17:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasadia

Dane, solutia din BC e groaznica. Panta / rampa extrem de mare, spatiul foarte ingust (latime &inaltime) - nu cred ca poti intra cu autobuz de exemplu, giratorii in ambele capete foarte greu de abordat. Singurul plus e ca nu e foarte circulata zona. Folosesc acel tunel de fiecare data fiind exact pe traseul optim intre DN11 si Iasi, insa daca vor face centura la BC voi prefera sa ocolesc 15 sau 20 de km pe la sud...

Cat priveste pretul, da-mi voie sa cred ca nu e real. La cat s-au intins, ca durata, cu acel santier, imi e greu sa cred ca asta e pretul final...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


kitsune

#181
Quote from: dr4qul4 on May 02, 2018, 08:48:15 PM
Semaforul e doar pentru pietoni, in giratoiu se de prioritate de stanga.

În giratoriu NU se dă prioritate de stânga! Se dă prioritate celui ce este deja în sens, e o mare diferență. Dacă eu am intrat în sens şi tu vii după,  chiar dacă îmi vii din stânga,  tot eu am prioritate. Mulți fac greşeala asta cu prioritatea de stânga, dar legea e clară:

Quote(4) În intersecţiile cu sens giratoriu, semnalizate ca atare, vehiculele care circulă în interiorul acestora au prioritate faţă de cele care urmează să pătrundă în intersecţie.

Codul Rutier
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

maddog



Ma rog, ca de obicei, brasovenilor nu le poti vorbi despre solutii civilizate in trafic.

Afla ca in Brasov ai unele dintre cele mai civilizate solutii, iar remarca ta o consider jignitoare pentru brasoveni...nu-ti cunosc "radacinile" sa ma pot pronunta asupra "civilizatiei" tale....dar nu conteaza....

Probabil pentru cei care locuiesc si circula in Brasov solutia, semaforizarii trecerilor de pietoni, a fost inteleasa ma refer la zona gemenii la harmanului, faget...de ce s-a adoptat aceasta solutie la intersectia toamnei cu Zizin?
in plus e sefe si pentru pietoni....

maddog

#183
Pai vehiculele care circula in interiorul sensului giratoriu, vin doar din stanga, deci au prioritate...a nu se confunda cu cei care iti taie calea in timp ce tu esti in sens si se baga in fata ta....nu cred ca au prioritate never...

pasadia

Lumea civilizata consider ca este Vestul Europei. Si recunosc, nu ma trag de acolo. Dar de fiecare data cand merg pe acolo vad ca ei:
- au pastrat intersectiile semaforizate in orase, neconstruind giratorii in mijlocul unor orase,
- au pastrat trecerile de pietoni in colturile trotuarelor, nemutandu-le la sute de metri distanta (sau desfiintandu-le, asa cum s-a intamplat in cazul moltor treceri de pietoni din Brasov)
- au pastrat si dezvoltat transportul pe sine (tramvai) sau pe fire (troleibuz), in vreme ce in Brasov este desfiintat traseu dupa traseu.

In Brasov nici una dintre solutiile adoptate de Scripcaru, Radnotti si ceilalti din Primarie nu e demna de un oras. Iar daca asta te jignesti, atunci afla ca in sinea mea ti-am adresat injurii si mai grave.


mihaionescu

Sincer sa fiu ma lasa rece cum e in alte tari si tari mai civilizate de care zici tu atata timp cat in Brasov se circula foarte bine cu ajutorul giratoriilor. De cand s-a implementat aceasta solutie si crearea de sensuri unice  pe bulevarde si strazi se merge mult mai fluent.

Pentru un oras cum este Brasov si la ce flux de masini parerea mea este ca se circula foarte bine. NU contest ca sunt probleme in ceva zone cum ar fi tractorul - coresi, insa e bine ca s-a inceput ceva in acest sens

pasadia

Ce nu realizezi e ca se circula "bine" din cauza centurii si "din cauza" disparitiei problemelor legate de proasta intretinere a liniilor de tramvai. Nu giratoriile ti-au usurat tie "viata" de sofer - ele doar au aparut concomitent cu darea in folosinta a diferitelor bucati de centura ce au scos traficul greu din oras si concomitent cu scoaterea completa a sinelor de tramvai.



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Dan027

Daca tot avem aproape 400 mil lei excedent trebuie sa ii cheltuim pe ceva...  :(

QuotePrimăria este dispusă să plătească peste 499 de milioane de lei pentru asfaltarea străzilor Brașovului, în următorii 4 ani

http://www.bizbrasov.ro/2018/05/23/primaria-este-dispusa-sa-plateasca-peste-499-de-milioane-de-lei-pentru-asfaltarea-strazilor-brasovului-urmatorii-4-ani/

voicul

#188
Nu zic ca e rea initiativa, dar aeroportul l-au terminat si nu stiu eu?

Nu de alta dar in week-end pe ruta B-BV cred ca ar fi prea putine 3 avioane/zi.

pasadia

Primaria Brasov nu e parte din proiectul Aeroportului, acesta fiind gestionat de Consiliu Judetean. Au fost declaratii privind asocierea, dar din alea care se fac din 4 in 4 ani.

Si nu, nu vor fi calatori pentru curse aeriene B-BV. Poate doar pentru avioane mici, curse charter ocazionale, dar nici alea cumulat nu vor produce atat de multi pasageri. Nu pricep de unde avem atata optimism. 

voicul

#190
La un revelion am facut 7h sa ajung pana la Bran pe VO, asta pentru ca am mers pe ruta asta.

La intoarecere a fost bine pentru ca am plecat la 21.30. Era liber.

Oare as fi luat avionul sa fi facut doar 2.30h (2h stat in aeroport)?

De aici cred ca va fi cautat aeroportul de B.

pasadia

Da, si eu am parcurs distanta din nordul Brasov-ului pana in parcarea Otopeni-ului in mai putin de 100 de minute. Ce facem acum, povestim experiente personale? Sau macar daca le povestim, hai sa fim coerenti - pe langa alea 2 ore petrecute in aeroport, cate ai mai fi petrecut pana la aeroport? Dar din aeroport pana in Bran? Si la ce pret ai fi fost dispus sa cumperi biletul - adica chiar crezi ca vor exista numai tarife de 20 de euro?

Ma rog, sunt eu fraier ca pun intrebari unor oameni cu convingeri. Da, vor fi 3 curse pe zi de la Otopeni la Ghimbav si in ele se va servi caviar cu sampanie.

dr4qul4

Nu merge nimeni de la B la Bv cu avionul.
Nici macar de revelion nu va fi mai rapid. Si A2 este aglomerata vara in weekend si nu avem zboruri B-CT.

@voicul, poti sa iei trenul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dan027

Quote from: dr4qul4 on May 25, 2018, 11:30:34 AM
@voicul, poti sa iei trenul.
Daca trenul trecea pe la otopeni si ar fi scos o viteza medie de peste 100 km/h era o treaba dar asa... bani cheltuiti cu beneficii aproape nule...

Dan027

#194


Topul celor mai subventionate judete, Brasovul este alaturi de Bucuresti la coada clasamentului... cum sa nu te enervezi cand o zona cu potential nu primeste nici un fel de sprijin din partea statului...
- spital nou -> nu (desi ar fi nevoie de unul)
- legaturi feroviare rapide cu principalele zone de interes -> nu
- autostrazi -> nu
- locuri bugetate alocate universitatii -> mult sub procentul de locuri bugetate alocat altor universitati

Daca totusi nu se face nimic, de ce mai avem nevoie sa centralizam banii la Bucuresti? Cand o sa intelegem ca sistemul asta ultra-centralist nu se pliaza pentru specificul tarii noastre?