Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

CataOT

#1890
Quote from: marisRO on January 13, 2015, 11:54:41 AM
Ce AUTOSTRĂZI sunt prioritare în 2015-2016. Autostrada lui Dragnea nu se mai face!

http://www.capital.ro/ce-autostrazi-sunt-prioritare-in-2015-2016.html

Si de ce crezi ca este imbucurator ca nu se mai face ? Pana in prezent DN6 pe segmentul Bucuresti - Alexandria are printre cele mai mari MZA din tara . Daca aduci argumente concrete este ok , astfel vorbim vorbe . Atasez harta Cestrin : http://www.zf.ro/companii/harta-celor-mai-circulate-drumuri-din-romania-cum-va-arata-traficul-rutier-in-2015-10416103

MNU

Nu a spus nimeni ca e imbucurator ca nu se face... asa e titlul din Capital.

alecu26

#1892
de cand e din nou in schema Tg Mures-Fagaras???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Si aici imi miroase a ceva joc propagandistic Brasov-Sibiu se supapune pana la Fagaras cu Brasov-Tg Mures.

Deasemenea, coroborand si informatiile privind platile...as zice ca urmatoarea licitatie va fi Nadasel-Mihaiesti pe A3. Altfel imposibil (si asa e imposibil) sa aveam Mihaiesti-Nadasel gata in 2016 si chiar si in 2017.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Asta cu Tg.Mures-Fagaras si Brasov-Sibiu e un joc propagandist ieftin. Ei zic ca fac autostrada, incep cu studiul de fezabilitate care o sa fie finalizat "intamplator" exact inainte de alegerile de la anul, iar dupa alegeri, hopa ca nu avem finantare sa facem si autostrazile respective. Si alte milioane pe studiile de fezabilitate se vor duce pe apa sambetei din banii nostri...

laszlo.robert

A3 este pe ruta Brasov,Fagaras,Sighisoara,Tg. Mures inca din timpul lui Bechtel.

alecu26

ar fi o chestie atunci, daca tot nu stim incotro o apucam, sa facem Brasov-Fagaras. Poate chiar si half-profile. OK, in prima faza traficul spre TGM nu va fi ajutat, ca legatura Fagaras-TGM e varza....dar am juca la doua capete...si macar nu am pierde timpul.

Plus ca acolo proiectul e destul de inaintat...exista varianta Bechtel si o revizuire facuta de Poiry acu vreo 5 ani daca nu ma insel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#1896
Quote from: cutter on January 13, 2015, 01:47:54 PM
- intrarea A3 în București este în litigiu, e vorba de PMB care are o problemă cu PUZ-ul sau PUG-ul, nu e reziliat contractul, nu există nicio problemă de finanțare (sunt "bani pe contract"), nu există un litigiu cu constructorul
Dar atunci de ce scrie pe prima harta pozata de tine la conferinta "Stadiu actual: pregatire documentatie licitatie lucrari" pentru "km 0+000 - km 3+325"? ???

cutter

Foarte bună întrebare. După părerea mea pentru că nu vor să spună adevărul legat de contractul ăsta. Am întrebat și dacă există un litigiu pe rol cu Pizzarotti legat de contractul ăsta și a răspuns Rus că nu, dar eu cred că în acest proces despre asta e vorba:

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000489928&id_inst=3


NGC

#1899
Daca suprapunem autostrazile si drumurile expres din primele 2 poze ale lui cutter de la conferinta de presa de azi a "prietenului", nu obtinem chiar ceea ce apare in poza 3 care ar trebui sa arate ce contine acum MP-ul (lipseste TGM - FAGARAS), plus ca acelasi drum apare ba ca si autostrada ba ca si drum expres (TGM - IASI).

pasadia

Quote from: teocharis on January 13, 2015, 01:55:44 PM
poate rezolva acel DN aditional  - 1V Campina Sacele _ problema congestiei pe VP?

pare back-up lor la un esec anticipat Vinci.

Nu, categoric NU. Avem 2 probleme pe VP:
- traficul greu, care e interzis pe DN1 in timpul zilei si in week-end complet si e expediat pe DN1A. Nu cred ca acest drum nou va fi deschis traficului greu, ar presupune un drum scump (fundatie, zone cu 3 benzi pe urcare, latime corespunzatoare in zonele cu serpentine. Oricum, daca ar permite si traficul greu pe acolo, ar muta tot traficul de pe DN1A si ar sufoca Campina si bucata Ploiesti - Campina din DN1 ceea ce nu e de dorit.

- valorile mari din anumite week-end-uri, atat de iarna cat si de vara. Acestea au ca destinatie, preponderent, zona statiunilor de pe VP si zona Bran - Moeciu. Evident, deschiderea acelui nou drum nu ar ajuta cu nimic pe cei care nu au ca destinatie Brasov-ul si zona de la nord de Brasov si toate acele persoane se vor bloca in continuare pe DN1. Noul drum ar prelua din traficul ce acum circula pe DN1A, iar DN1A nu am auzit sa fie prea plin niciodata.

horatiu.cosma

Singura solutie e Cobra, punct. Cu acel DN e doar o incercare de a ne distrage atentia in momentul in care vor anunta(conform PM-ului pana pe 15 februarie) ca Brasov-Comarnic pica.

adiarc

Quote from: cutter on January 13, 2015, 03:51:13 PM
Foarte bună întrebare. După părerea mea pentru că nu vor să spună adevărul legat de contractul ăsta. Am întrebat și dacă există un litigiu pe rol cu Pizzarotti legat de contractul ăsta și a răspuns Rus că nu, dar eu cred că în acest proces despre asta e vorba:

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000489928&id_inst=3
Ne poate explica florin74 , cam ce înseamnă obligația asta de a face achiziția publica ?
Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vladb

Eu am o nelamurire.

Conform primei poze atasate de cutter tronosul Mihaiesti -Suplacu de Barcau este COMPLET MODIFICAT?! Traseul actual nu ajunge in proximitatea Zalaului ci in cea a Huedinului urmand DN1 si nu DN1F. Si atunci ce vor face cu licitatia pt. tunelul Meses?!

nicolaem

#1904
uitandu-ma dupa "orasul Salaj" observ doar ca tunelul Meses nu e pus bine, traseul A3 in zona e aproximativ. Avem de-a face din nou cu ceva linii trase total neprofesionist in ppt ca si de alte dati.
cine stie fiind al 3lea ppt in ultimu an, poate "ne apucam" si de lucru.

LE vlad, nu e nimic modificat, e doar o linie aproximativa care leaga Gilaul de Oradea. Crezi ca cine a tras liniile alea in ppt chiar stie pe unde trece autostrada???
LE2
"TG. MUREȘ – CÂMPIA TURZII
Lungime: 56,50 km (5 loturi)
Stadiul actual: licitatie executie lucrari ; desemnare castigatori – ianuarie 2015
Estimare incepere lucrari: aprilie 2015"


Serios oare in sinea lor le e rusine sa prezinte asa ceva?