Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 10 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

O intrebare putin adiacenta la discutia de mai sus: de ce ar vrea Romania sa faca un al 2-lea pod la Giurgiu-Ruse in loc sa incerce sa faca unul la Calarasi-Silistra?  Se renteaza economic mai mult sa se dubleze la Giurgiu decat sa se deschida o alternativa noua utila si Bulgariei?

dr4qul4

#8941
Bulgarii vor un al doilea pod la Ruse-Giurgiu.
Aici ei au si continuarea pana la Veliko Tarnovo. Adica exact centrul tarii.
Si la noi e si aproape de Bucuresti si are si continuare atat spre Vest cat si spre Nord-Est.
Calarasi-Ostrov ne-ar interesa pe noi, dar nici noi, nici ei nu avem planuri pentru vreun drum rapid pana acolo.

de la Varna la Shumen au deja autostrada iar de acolo mai au doar 100 de km pe un DN care poate fi usor upgradat la DX.
Un nou pod la Ruse va face portul Varna destul de atragator chiar si pentru Bucuresti. Ca si litoralul lor de altfel.
O exista si acum pod, dar tot traficul merge pe o singura banda. Cand vom intra in Schengen, asta va fi cu adevarat o problema.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

@mirceaeliade pentru ca la Giurgiu avem un pod care e deja in exploatare de aproape 70 de ani, care n-a avut parte de prea multa intretinere si e cam grru sa ii prelungesti foarte mult resursa de exploatare. Asa ca, daca mai vrei conectare giurgiu-ruse, e musai ca in urmatorii 20 de ani sa rasara un pod nou acolo.

luxxxoor

ce se intampla in cazul A3 la tg mures, daca totusi se considera candva ca vor sa il lege de brasov ? vor folosi acelasi scenariu ca pe A1 la pitesti ?

nu am inteles niciodata ideea asta de a oprii autostrazile, ele ar trebui sa fie continue si usor de extins

gicu

Se continua cu A8. Curba care e acum la 90 de grade de unde devine drum cu 4 benzi e provizorie. Într-adevăr era mai bine să continue autostrada și să facă un nod, dar s-a ales soluția cea mai ieftină.

dumbravaandrei

La ora actuala nimic nu justifica o investitie atat de ridicata pe Brasov-Tg. Mures (adica ar fi 80km din ce avem acum la Nadaselu). Cand s-o justifica, cu siguranta o sa fie gasita o modalitate de a conecta pe calea cea mai scurta Brasovul de Tg. Mures (presimt ca nu o sa fie chiar la Fagaras conexiunea, ci mult mai la est...

mirceaeliade


Ambuteiaj

https://www.ct100.ro/incredibil-din-constanta-se-ajunge-mai-rapid-in-bucuresti-nu-pe-autostrada-ci-ocolind-prin-harsova/

"Dacă plecați din Constanța duminică, în jurul orei 17.00, faceți 3 ore și 13 minute pe Autostrada A2, din cauza lucrările care ar fi trebuit să fie gata din aprilie.
Drumul prin Hârșova e mai rapid cu un 1 minut.
Mai puteți să alegeți ruta prin Călărași, foarte aproape de Bulgaria.
Să nu credeți că drumul prin Hârșova este liber. Coada dinainte de pod este de circa 10 kilometri."

Prioritate:  Autostrada/DX: Bucuresti Splai - Calarasi - Mangalia

trifrazvan1977

@mirceaeliade multumesc pentru munca cu tabelul dar o mica sugestie.
As sparge ultima coloana in 2 : progress total si progres lunar. Sa vedem mai clar ce s-a facut in ultima luna

slartibartfast

^^
@Ambuteiaj Vești bune, săptămâna viitoare se va putea ocoli și pe la Brăila. Care va fi oare mai rapid?

Bachus01

@horatiu.cosma , @NGC Se poate un update la facturile emise pe primele 6 luni ? Asa ne putem face o idee cam cât să lucrat in comparatie cu anul trecut . In rogop apar facturile emise sau facturile achitate? Facturile din rogop sunt cu tva inclus (asa imi spune logica ) sau fara ?
 Poate reușesc eu sa fac o sinteză.




horatiu.cosma

#8951
ROGOP CNAIR e foarte ușor de folosit, editabil, filtrabil, se poate descărca xls în diverse formate, dacă te interesează să te joci cu el, go ahead. Facturile sunt cu TVA. O factură e plătită dacă sunt completate ultimele 4 coloane de la "OP / Bilet la ordin". Înainte de ele sunt alte 4 coloane CFP (Control financiar preventiv), acolo dacă e completat, înseamnă că a trecut de CNAIR și a mers spre MT/MFP factura. UMB a facturat deja anul ăsta vreo 1,3 miliarde, Webuild 830 milioane, Alarko 350 milioane, 160 Nurol, 110 Trace, în rest sub 100.

P3trut

@trifrazvan1977 pai in paranteze scrie progresul fata de ultima intrare. E ok si asa.

mike_us

Din datele lui horatiu.cosma rezulta cam 3 miliarde lei in jumătate de an, extrapolat in jur de 6 miliarde pe an. Deja e aproape 1.5 miliarde euro? E o suma destul de buna pe care o bagăm in autostrăzi.

horatiu.cosma

Dacă compari cu contracte semnate (cu TVA și actualizări de prețuri) de vreo 15 miliarde de euro pe care le-am vrea cam gata în următorii 5 ani, nu mai e chiar așa de bună suma