Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

pista_bacsi

#10515
Nu mai pot edita comentariu de mai sus, dar astea sunt datele pentru 2050. Pana in 2050 mai sunt 25 de ani :)

Quote from: Feri on October 28, 2023, 09:23:38 PMS-au publicat RIM si SEA pentru "Autostrada Craiova-Filiași și Drum expres Filiași-Tg. Jiu"





Powered by API/PUM imgur uploader

oneLess

#10516
^^ Mda. 35 de km de Dn6 Craiova Filiași cu mii de radare, din care 25 de Km cu restricție la 50 din cauză de numai sate ! Da, avem 2+2 acolo.

pista_bacsi

@oneLess o sa musca momeala. Care proiect aflat în execuție ar trebui oprit să se facă loc acuma pentru acest proiect? Eu nu am zis să nu se facă eu am zis ca trebuie fazat.

PS: Ultima dobândă la care s-a împrumutat statul e 7.9% așa ca pe următori 2-3 ani va fi greu de pornit ceva nou mare.

Hercule

Pista, hai ca bag eu batul prin gard: DEx Bacau-Piatra Neamt.
Si asta nu pentru ca mi-as dori Craiova-Filiasi.
Deșteaptă-te române!

pista_bacsi

#10519
Acela nu e în execuție e doar în licitație similar cu altele. Hai să alegem unul în execuție. A1? A7? A0? A3? A13? A8?

ovicor

As enumera in ordine, care ar trebui sa "astepte" mai mult:
Bacau-P. Neamt; A9 dupa Jebel; Filiasi-Tg. Jiu; A6 Alexandria- Craiova; Focsani- Braila sau Buzau- Braila; A13 zona Orientalilor, parti din A8; A7 la nord de Pascani. Ar mai fi si altele, dar alea nu sunt intr-atat de "bagate-n fata" sau mi-au scapat.

Constantin Dejanovici

Vom vedea probabil în 3-4 luni cum evoluează bugetul, și ce impact va avea asupra investițiilor. Dacă totuși vrem să stabilim niște priorități, dincolo de interese locale (valabile și acelea, desigur, dar trebuie să privim lucrurile în contextul actual), ar fi poate utilă stabilirea unor criterii, ponderate în funcție de importanță. Strict vorbind de rutier, ce ar trebui luat în calcul? Sunt mai mulți parametri: MZA, situația traficului la ore de vârf, valoarea și importanța mărfurilor transportate, desigur și importanța strategică a rutei respective. Și se pot găsi și alții (nu în ultimul rând, numărul și gravitatea accidentelor). Putem să ponderăm apoi criteriile (aici e aici...) și să estimăm un punctaj al importanței pentru fiecare obiectiv în parte.

ovicor

Principalul criteriu cred ca trebuie sa fie impactul, cati oameni vor beneficia de tronsonul respectiv, apartenenta sa la un culoar, ruta de transport.

Feri

"Dorințele" pentru 2025 cu carioci galbene via I.Scrioșteanu:



În plus:

Avem contracte de execuție lucrări pentru încă peste 600 km de autostradă şi drum expres, licitații în curs pentru încă cca 700 km de drumuri de mare viteză și vizăm lansarea licitațiilor pentru execuție lucrări a peste 750 km de drumuri de mare viteză, printre care:
🛣 A8 Târgu Neamț - Iași - Ungheni
🛣 Suceava - Siret
🛣 Suceava - Botoșani
🛣 Baia Mare - Satu Mare
🛣 București - Alexandria
🛣 Brăila - Tulcea
🛣 Făgăraș - Brașov
🛣 legătură A1 - Mioveni
🛣 legătură A0 - Aeroport Otopeni
🛣 drumuri radiale în regiunea metropolitană București - Ilfov

reed

Tocmai am retrogradat la BBB- . Brace for impact, sa speram că nu ajunge la 10 lei euro ...

pista_bacsi

Lasă ca Scrio promite că mai lansează în licitație tot ce se poate. Să îi zică și lui cineva ca nu mai sunt bani.

Știrea e de fapt:
QuoteRomania 'BBB-/A-3' Ratings Affirmed; Outlook Revised To Negative From Stable On Higher Fiscal And External Risks

https://disclosure.spglobal.com/ratings/en/regulatory/article/-/view/type/HTML/id/3313592

Stef

^^^ acum editez lotul 3 din Focșani - Bacău și îl voi pune pe threadul de A7. Cred că ar fi o minune să termine UMB lotul 3 anul ăsta.

IosuaT

#10527
Pare imposibil, la structuri îi zero!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea,A8 Iasi-Targu Mures; Importante A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova, DX Tișita -Albița

DanStanciu

Legat de prioritizarea unor loturi de A sau DX, este evident ca Romania nu poate derula in paralel finantarea sutelor de kilometri aflati in stadiu de licitatie sau chiar atribuiti. Nu ma astept ca prioritizarea sa tina cont de vreun algoritm complicat si complex legat de importanta segmentului de drum, o sa fie asa cum ne-a obisnuit CNAIR, total absurd si lipsit de transparenta.
Daca tot suntem curiosi ce se va intampla in viitor cu proiectele putem privi la trecut si la prezent: centura Galati si podul peste Siret de la Cosmesti mi se par niste exemple perfecte.
Daca va intrebati unde vor merge banii aia putini care mai sunt disponibili la buget imi permit sa speculez ca in actualele proiecte aflate in diferite stadii de constructie: A0, A1 (unde o sa apara facturi mari daca se apuca de tunele), A7 (unde se vor duce sume mari), alocari modeste pentru A3, A8, A13 si probabil ritm de lucru stil AKTOR impus de alocarea financiara insuficienta.
Bani pentru finalizare DX12, DX4 si DX6 (poate reusesc perfomanta sa-l termine in acest an).
Proiectele noi raman in asteptare cativa ani.

andreita

#10529


am vazut ca nu a fost postata aici. O sinteza ala CNAIR