Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Deci iei avans 150 de milioane (evident, contra unor garanții bancare de te ustură), ca apoi să lucrezi pe caiet de 400 de milioane. Curat murdar.

GIV

si unii se mira de ce nu s utilaje pe a0 nord la pizzari..

carutasul

întrebarea e dacă e sistematică situația sau e eterna stratagemă guvernamentală de a reduce deficitul prin amânarea diverselor plăți din ultima lună a anului...

M_Z

Pe Ploiesti buzău a fost cerință din licitație să demonstrezi că poți susține cashflowul 2 luni. Demonstrată cu acte nu la cu declarație pe propria răspundere.
Pe afara așa se lucrează. Antreprenorul e unul cu sciatica de la grosimea portofelului cu 2 oameni și un laptop. Antreprenorul susține lucrarea. Restul sunt constructori care au utilaje și oameni și facturează la 30 zile către antreprenorul general.
Așa vrea CNIR la noi dar firmele noastre sunt pilaf și trăiesc din factura in factura. Excepție UMB. De aceea a primit lucrările, că s-a angajat că le sustine

DA. AM ZIS BINE. LE-A PRIMIT.

26ld

@M_Z Interesanta informatie si poate nu ar fi rau ca fiecare sa interpreteze cum vrea asta (adevar sau minciuna), mai putin drept un atac al API asupra UMB, cum stim bine ca se va interpreta de catre fanatici. Daca unii ar putea citi si intelege, ar fi foarte suparati. E o istorie intreaga pe aici si nu numai.