Hărțile PUM/API și tehnici cartografice

Started by cristi5, July 11, 2017, 10:02:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.


razvan96

Merge, multumim. :cheers:

2 proiecte care ar putea fi adaugate pe harta: VO Sfantu Gheorghe si modernizare CF Timisoara Est-Arad - aici a pus @Phenol plansele pe topicul dedicat.

cristi5

#377
Quote from: RobertH on January 12, 2021, 10:13:35 PM
Indicativul se pune cu ref=*. Pentru OSM ar avea sens sa fie puse din BAR pentru ca sunt linii fizice si separate. Se poate adauga de ex. name="Sectia 200A" si facute relatii pentru magistrale conform CFR Calatori ... poate asa impacam pe toata lumea :) .

E un principiu OSM sa nu cartografiezi pt renderer :)... dar in cazul asta eu as verifica ce afiseaza openrailwaymap.org, ref sau name? Acolo, la fel ca @dan tm eu cred ca trebuie sa apara 310, adica indicativul public. De 218 nu stiu decat ceferistii, iar BAR e secret de serviciu daca nu ma insel?

Daca comparam cu rutier, DN1 (pus la ref) e un indicativ cat se poate de public

RobertH

#378
In ambele forme apare. Daca e doar ref, apare ref. Daca e trecut si/sau name, apare name.


frunzaverde

In sfarsit, de vreo 3 ani, BAR e public. Il poti descarca pe cfr.ro.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

RobertH

Pai nu fix invers?  :lol:  Linia Timisoara-Arad in BAR e 218 si pe CFR Calatori e 310(sau 217 ??) ?

Ref trebuie sa fie unic si nu sa fie schimbat de cum bate vantu pe la CFR Calatori.

cristi5

#382
Nu se schimba la CFR calatori asa des. 310 e in Mersul Trenurilor de cand ma stiu, adica peste 4 decenii. Singura schimbare pe care am vazut-o in tot acest timp e Bucuresti-Ploiesti care a devenit 1000 (in mersul din 1986 de ex e marcat cu 300, 500, 900)

http://transira.ro/bb3/viewtopic.php?t=853

Poate vrei sa intrebi comunitatea OSM.

Alta idee e sa vedem cum e facut in alte tari... Daca mai au mersuri de tren cu astfel de indicative.

In fine, pana la urma tu faci munca asa ca tu hotarasti.

RobertH

Pana la urma vad ca si in descrierea licitatiei apare.

QuoteTraseul tronsonului feroviar vizat pentru modernizare aferent Lot 1: Proiectare şi execuție lucrări aferent obiectivului de investiţii" Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, Lot 3 Timișoara Est - Ronaț Triaj Gr.D": de la km 568+399, al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la stația Timișoara Nord, după care se continua pe linia CF Timișoara – Arad (indicativ 218) de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D)

Pe lângă acest tronson, tot în cadrul lotului 4, proiectul cuprinde și modernizarea/reconfigurarea liniei CF Aradu Nou – Glogovăț (indicativ 220), pe o distanță de cca 7 kilometri.

Fiind vorba de infrastructura eu zic ca indicativul asta trebuie folosit ca referinta (ref).

bgd77

#384

Pot sa incerc eu sa fac VO Sf. Gheorghe, daca nu s-a apucat altcineva.

RobertH


bgd77

Ma scuzati ca tot ridic probleme legate de harta proiectelor de infrastructura, dar la momentul actual nu se mai incarca decat GMaps-ul. Autostrazile, CF-urile planificate/in constructie nu mai apar: http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

hvm

La mine functioneaza. nu stiu daca a rezolvat cineva intre timp, sau si-a revenit singura.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

bgd77


cristi5

Ii foarte bine ca sta cineva cu ochii pe server