News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Hărțile PUM/API și tehnici cartografice

Started by cristi5, July 11, 2017, 10:02:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

Ce browser folosesti?
(1) pare un bug dar (2) pare o problema de browswer.

Din pacate n-am timp sa testez cu multe, testez cu Google Chrome

razvan96

#346
Ati putea pune pe harta proiectelor si Pasajele Berceni si Oltenita de pe DNCB? Pentru Berceni pe langa documentatia beneficiarului avem si imaginea asta, din pacate rezolutia nu e foarte buna dar poate ajuta:




Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Poti sa pui link-uri la SICAP sau unde apar planse pe respectivul topic? Poate are timp @RobertH sa le calibreze

razvan96

#348
A pus NGC link in mesajul asta.

Edit:Multumesc.La Oltenita constructor e Itinera si nu are inca AC.

RobertH

#349
Am pus nodul Berceni in mod rudimentar. Nici nu am cum sa pun toate detaliile pentru ca zona e plina de segmente de la drumurile existente .

O sa pun astazi si nodu Oltenita .

KenyaSong

Daca înțeleg bine din această postare DX Oar - Satu Mare este abia la contractarea SF și PT, însă apare pe hartă ca și cum ar fi un proiect în desfășurare.
A7 este de asemenea la stadiul SF și PT dar nu apare decât dacă "proiecte propuse" în legendă este bifat.

Cred că fie acest DX ar trebui să fie ascuns în versiunea de bază, fie A7 să fie adăugată pentru a păstra logica.

pentium10

Am sa va rog a puneti si Nodul Comarnic si varianta Comarnic pe harta, pt care s-a lansat licitatii
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

RobertH

Am pus. Nu-s sigur daca mai are AM valabil. Poate ma ajuta un coleg mai bine documentat.

agricultoru

As vrea sa editez si eu niste sectoare de drum pe unde am fost recent.
Mi-am facut cont pe OSM, din pacate atunci cand dau save imi apare: Request failed: 401 - Unauthorized - Couldn't authenticate you
Presupun ca ceva imi scapa...

Buraddo

Există vreo documentație a tagurilor OSM folosite de către hărțile forumului? În mod normal comunitatea OSM e ok cu invenția de taguri noi, dar cu precizarea să existe o explicație funcțională pe wikiul lor. (https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Any_tags_you_like)
Zic asta fiindcă am mai editat și eu în apropierea șantierelor și mi-a fost frică să mă ating de tagurile status=*, așa că așteptam să vină Robert să repare greșelile mele :))
De asemenea îi va ajuta și pe editori noi, străini sau dintr-un viitor în care s-a construit tot ce trebuie construit în România și harta va fi oprită, dar tagurile vor rămâne pe veci în baza de date.
Spre exemplu, tagul surface_survey folosit în Harta calității drumurilor e documentat (cam sumar, dar măcar există ceva) pe vechea pagină a Motorcycle Map, în cadrul căreia s-a creat acest tag. Nu ar strica cu ocazia asta să-i facem și un update, că am văzut că nu e folosit uniform de fiecare utilizator.

cristi5

#355
@Buraddo ma bucur ca vrei sa ajuti si esti activ pe OSM!

Documentatia este la inceputul topicului, incepand de aici

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=836.msg161436#msg161436

TODO-urile de la inceputul topicului nu mai sunt valabile pt ca intre timp nu mai putem sa editam mesaje mai vechi de 24 de ore

Exista un proiect in care vrem sa reprezentam status (si datele din Sinteza Autostrazilor) mai structurat si mai pe larg (cauta topicul "sistem sinteze", datele sunt intr-un Google Spreadsheet). Am strans ceva date (mai ales @RobertH a introdus o gramada) dar acum e nevoie de o interfata utilizator. Vedem cad gasim timp.

In ce priveste harta calitatii, pasul urmator ar fi sa devina publica, sa poata introduce oricine segmente de drum pe care sa le recenzam noi inainte de a fi salvate pe OSM.

RobertH

PiSi 3 e acum calibrat si pus cu detalii dupa SF pe harta API.

Atentie doar ca nodul de la Copaceni e inclus in lot, POI-ul care arata limita de lot isi face update mai greu.

dr4qul4

Stiu ca cer prea mult, dar ai cum sa pui si ecoductul de peste Olt? Stiu ca nu face parte din autostrada, dar trebuie construit in cadrul aceluiasi proiect.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

RobertH

Daca as si stii despre ce vorbesti  :lol:  O plansa, ceva?

dr4qul4

#359
ar tb sa fie in documentatie. Sunt 2 ecoducturi imense, la Calinesti si Lazaret. Cate 1 pe fiecare lot.

M67.
Ecoduct Călineşti. Pentru asigurarea menţinerii coridorului ecologic regional dintre Munţii Căpăţânii, Munţii Cozia şi Munţii Făgăraş, precum şi pentru a reduce impactul datorat construcţiei nodului rutier de la Cornetu şi a menţinerii astfel a unui nivel de trafic ridicat pe sectorul DN7 dintre Cornetu şi Brezoi, este necesară construcţia unui ecoduct în nordul localităţii Călineşti, la cca. 300 m sud faţă de podul rutier actual pe care DJ703M îl are peste râul Olt (a se vedea Figura nr. 5-15). Ecoductul reprezintă o măsură de defragmentare şi de reducere a impactului cumulat semnificativ generat de proiectul autostrăzii şi barierele / presiunile actuale. Pentru a evita barierele actuale, ecoductul supratraversează DN7, calea ferată, un drum de pământ local şi râul Olt. Soluţia propusă are rolul de a reprezen a pentru fauna sălbatică cea mai bună opţiune de traversare a zonei coridorului ecologic, fără a fi nevoită să interacţioneze cu una sau mai multe din barierele fizice anterior menţionate. Ecoductul va avea o lăţime minimă de 100 m şi o lungime de cca. 250 m, iar pentru a putea fi funcţional necesită amenajarea prin împădurire a unei zone de acces de cca. 1,2 ha, pe malul stâng al Oltului, între limita estică a ecoductului şi limita SCI Cozia. Realizarea ecoductului şi a potecilor pentru pasajul faunei poate conduce la necesitatea tăierii unor arbori (pe o suprafaţă maximă de cca 1 ha). Vegetaţia îndepărtată pentru construcţia ecoductului urmează a fi partial refăcută pentru a asigura funcţionalitatea acestuia. Aceste suprafeţe au fost incluse în suprafaţa totală scoasă din circuitul forestier prezentată în secţiunile 2.2 şi 3.1.

LE. O sa incerc sa caut plansa in documentatie. Dar sunt 1.8 GB si la ce harti am vazut pe acolo, cred ca trebuie sa ma uit extrem de atent. Speram sa-ti fi sarit tie plansa in ochi. Este o structura imensa, care NU are legatura directa cu autostrada. Traverseaza Oltul (+ DN7 si CF) la sud de nodul Cornet (unde A1 ajunge efectiv in VO).

"pata rosie" din plan de ansamblu S3 nu e o greseala. Este ecoductul. 
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,