Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Skynick

Ce parere aveti despre prelungirea autostrazii A4 si in N, pana dupa Baia, unde ar face legatura cu DN22D, care s-ar conecta cu podul peste Dunare? Nu este un coridor strategic de a aduce Moldova la mare sau in port?

TibiV

vancouver,
iti dau like aici, desi am citit si pe A3...
+1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

Cat timp singura intentie e un DX prin upgrade sosea existenta slabe sanse sa vedem autostrada. Nici nu stiu daca e indeajuns de mult trafic sa justifice o autostrada. un drum cu 4 benzi da, dar o autostrada... :-??

Skynick

Exista un studiu, niste planse pentru DX sau e la nivel de vorbarie?
E DX complet Constanta - Tulcea?
Avem pod nou peste canal sau plecam din acelasi giratoriu de la Ovidiu?

vancouver

#949
In MasterPlan este prevazut DX complet Constanta-Tulcea-pod Braila. Inca nu exista SF pentru asta, deci nu esta stabilit de unde incepe si unde se termina si traseul.

Personal consider util un singur lucru: pod peste canalul Poarta Alba - Midia si continuata A4 cu doar 10 km (pana la nodul pentru aeroport) sau 15 km pana la nodul cu DN2a. In varianta a doua traficul de pe DN2a, care este semnificativ vara, este scos din localitatea M. Kogalniceanu, adica o investitie buna. Cam asa:



Continuarea mai departe a unui DX spre Tulcea mi se pare complet inutila, cel putin deocamdata. Drumul actual este LIIIIIIBER. Localitati putine, nu e nevoie de nimic altceva. Podul de la Braila nu va schimba semnificativ situatia. Poate, daca se constata ca se merge dificil, sa se continue atunci cu DX de la M. Kogalniceanu pana la Baia, adica intersectia drumului spre Tulcea cu DN22D care vine direct de la Braila (ca 50 km de DX in plus de la M. Kog. pana la intersectia DN22 cu DN22D).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

Din discutiile pe care le-am avut cu pres. Cj Tulcea am inteles ca se discuta de un upgrade al soselei ct-tulcea-isaccea pana la noul pod peste Dunare. Dar asta a fost o discutie la un pahar de vin asa ca nu stiu daca chiar asa va fi.

Harry

S-au reluat lucrarile la breteaua de langa Toyota

Harry


Sorinus

Breteaua de langa Toyota e asfaltata dar nemarcata. Probabil in curand vor da drumul.

Stiti daca pe actualul contract vor da drumul la lumina in nodurile A4?

vancouver

Cum au rezolvat cu accesul catre curtea Toyota? Poate o poza?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

^^Nu am idee, daca am drum prin zona am sa fac o poza
--------------
Programul restricțiilor instituite pentru executarea lucrărilor de construire/montare portal metalic de susținere panouri VMS pe Autostrada A4, în cadrul proiectului "Proiectare și Execuție a Variantei de Ocolire a Mun. Constanța"

Marți, 05.03.2019

Locul: Autostrada A4, km 16+260, calea I (Ovidiu – Agigea Port)

Lucrare: Montare picior portal metalic median
Restricție: Circulația va fi deviată de pe banda 2 pe banda 1.
Interval orar: 9:00 – 11:00.

Lucrare: Montare consolă portal metalic și panou VMS
Restricție: închidere totală trafic pe Autostrada A4, calea I, între km 10+800 – 19+700 și pe Autostrada A2 de la km 212 până la Nodul Rutier Agigea
Interval orar: 11:00 – 13:00

Harry

#956
S-a pus si VMS #3


----
Iluminatul va fi pus in functiune pana la mijlocul acestui an

kitsune

Pentru intrarea la Toyota au făcut un drum până la Andromeda Serv paralel cu DN-ul. Azi l-am văzut, e asfaltat de curând:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Liviu M

Quote from: yk17fox on March 07, 2019, 09:05:51 PM
Pentru intrarea la Toyota...
De ce n-or fi facut benzi de acceleratie calumea la intrarea pe (presupun) DN?  :o