Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu e vorba de 100 de metri. Fcc-Astaldi sunt constructori pe A4 centura Constanța care are vreo 20+ kilometri. Ce fac acum este inclus în contractul mare pentru tot A4. Și chiar dacă ar fi vorba de un contract de 100 de metri. Nu suntem în comunism să dăm la unii contracte "mici" și la alții contracte "mari" după bunul plac. E o licitație, câștigă cine câștigă.

pasadia

Plus ca oricum Aktor-ul licitase impreuna cu Euroconstruct.

vancouver

Imi pare bine ca se termina in sfarsit complet A4. E si un semnal, ca se poate ajunge la intelegere si dupa mai mult timp si ca nu intotdeauna raman lucrari in coada de peste.

Presupun ca in 2-3 sapt. se va face receptia la nod Poiana + rest lucrari.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry


vancouver

^^ e poza cu zoom (uita-te la distanta neverosimil de mica intre stalpii de iluminat de pe mijlocul A4). Uite una care probabil este fara zoom sau cu un zoom mai mic. Eu zic ca e absolut ok:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cristi N

#980
Ca utilizator al sensului giratoriu suspendat de la Ploiesti (cred ca e singurul deocamdata) pot sa spun ca nu rampele sunt problema ci lipsa de vizibilitate care nu te lasa sa te asiguri din mers si trebuie sa "opresti roata". Parapetul trebuie sa fie destul de serios ca sa nu permita decolarea nici macar a unui camion si asta inseamna ca iti blocheaza vizibilitatea spre stanga, abia dupa ce ai scos botul pe banda 1 a giratoriului poti sa spui sigur daca vine cineva sau nu.

rizzuh

Prefer mai mult giratoriile suspendate ale englezilor: https://www.google.com/maps/@51.8686934,-1.1990253,470m/data=!3m1!1e3

Nu au parapete inalt, pentru ca dincolo de el nu cazi de pe viaduct, ci cobori pe rambleu, asa ca nu mai este problema de vizibilitate de la Ploiesti.

vancouver

^^ e semaforizat acel "sens giratoriu". Este o solutie buna pentru evitarea problemelor de vizibilitate. Alta solutie este o banda suplimentara, de urgenta (necirculata) in sens, asfel cresc ceva costurile, dar vizibilitatea creste semnificativ.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

NGC

Quote from: NGC on January 29, 2019, 06:35:43 AM
[CN1008475] / 28.01.2019: "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul ,,Nod Rutier Cumpana A4 ( km 16+700) – DN39E""

Valoare estimata: 696.317,99 RON fara TVA

Durata contractului: 7 luni

Termen depunere oferte: 04.03.2019

Fonduri: Bugetare

S-au depus doar 2 oferte.

1. VIAPONTE ROM SRL
2. Asocierea HENTZA BUSINESS SRL - SC BETA - COPS SRL - SC SAIDEL - ENGINEERING SRL

Sorinus

#984
Vom avea si lumina in nodurile A2/A4 si A4/DN3?

Harry

^^Regionala de drumuri a zis ca da, de la mijocul acestui an

TibiV

Pentru ca tot este cam liniste pe forum. imi permit sa pun cateva poze facute duminica, 7 aprilie...
Calitatea este cam slaba, eram doar pasager intr-un autocar.
Sensul Ovidiu->Lazu (A2)
Pasajul DC87 peste A4 de la Ovidiu.



Organizarea de santier... Folosesc pozitionarea colegului yk17fox
Quote from: yk17fox on September 07, 2018, 10:00:11 PM
punctul de lucru al constructorului:

Pozele de duminica:



Au disparut muntii de pietriș/balast pozati de yk17fox in septembrie (linkul de mai sus)...



Dar nu se poate spune ca au facut curat...


Spatiul de servicii vest (sensul spre A2)

Au aparut si primele foisoare din lemn...



Sunt curios daca vor si asfalta sau raman doar dale de beton...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Breteaua de urcare spre giratoriul suspendat Poiana

Ca referinta, tot o poza a lui yk17fox din toamna
Quote from: yk17fox on January 17, 2019, 11:01:54 AM
Tot spre Lazu, între spațiul de servicii și nodul Poiana. Pozele nu prea sunt de calitate, aveam soarele în față (GPS)

7 aprilie 2019

Nu imi este clar, cladirile astea vor fi un CIC sau pur si simplu un investitor a gasit locul perfect?!...

Urmatoarele poze sunt foarte slabe - se vede mai mult in autocar decat afara...
Dar este nodul/giratoriul Poiana, cu parapetii instalati pe bretea

In interiorul giratoriului



Breteaua de coborare

Urmeaza...

Suntem la jumatea A4
https://i.imgur.com/ByzCFDl.jpg
Spre DN3

DN3...

... si M800

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si ultima parte cu A4 de duminica 7 aprilie 2019.
Autocarul mergea repede si telefonul meu nu este un DSLR....
Dar se lucreaza si la instalarea/refacerea gardului de protectie. Se vede ca drumul tehnologic este intens folosit, iar gardul este intre drum si autostrada.











Cam pana aici...

Toata sesiunea A4 este aici: https://imgur.com/a/ZHBYXYr
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RobertH

QuoteNu imi este clar, cladirile astea vor fi un CIC sau pur si simplu un investitor a gasit locul perfect?!...

E CIC . L-am marcat mai demult si pe harta API.