Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kitsune

#390
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Poza e făcută azi, de pe partea cealaltă, acolo fiind deviere. Eu zic că astea sunt bretele de intrare-ieșire.  Nu știu să spun ce km este, dar puțin mai încolo e un spațiu de servicii și un post de poliție
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

TibiV

Sa precizam ca este vorba de faimoasa racordare in A2 a celor de la Branesti...
Proiectul pare sa mearga neasteptat de bine!...

Quote from: jonny on September 14, 2020, 03:43:40 PM
QuoteIeri, 31.08.2020 a avut loc inaugurarea lucrărilor pentru racordarea comunei Brănești la Autostrada A2.

Informare proiect "Amenajare acces în Autostrada A2 și a drumurilor de legătură cu aceasta din comuna Brănești, Județul Ilfov".
Proiect realizat în parteneriat cu Consiliul Județean Ilfov.

Valoare totală proiect: 18.217.795,79 lei
Contribuție Consiliul Județean Ilfov: 8.000.000 lei
Contribuție Consiliul Local Brănești: 10.217.795,79 lei

Etapa 1 - realizarea accesului în Autostrada A2 și a drumurilor de legătură se află în execuție cu termen de finalizare 24.08.2021

https://branesti.eu/Stiri-si-Informatii/36/Racordarea-Comunei-Branesti-La-Autostrada-A2

Detalii si planse aici: https://www.facebook.com/primaria.branesti.ilfov/posts/141432277638387
Quote
Prezentare proiect complet:
Amenajarea accesului în Autostrada A2 este etapa 1 dintr-un proiect mult mai amplu conceput de Primăria Brănești, finalizarea acestuia aflându-se în diverse etape de realizare, astfel:
Etapa 1 – realizarea accesului în Autostrada A2 și a drumurilor de legătură se află în execuție cu termen de finalizare 24.08.2021
Etapa 2 – realizarea pasajului suprateran peste calea ferată București – Constanța pentru a devia traficul greu în afara comunei. Se află în licitație pentru faza de studiu de fezabilitate și proiectare tehnică. Deschiderea ofertelor va avea loc astăzi, 01.09.2020, urmând ca în perioada următoare să se facă evaluarea ofertanților.
Etapa 3 – strâns legat de etapa 2, are scopul de a devia traficul greu din comuna Brănești spre accesul în Autostrada. Acesta se află în stadiul de studiu de fezabilitate.
Etapa 4 – Reprezintă realizarea unui pasaj suprateran peste Autostrada A2 și accesul în DJ 100 a întregii infrastructuri de drumuri create, în așa fel încât Primăria Brănești să poată realiza declasificarea DJ100 din drum județean în drum comunal și limitarea tonajului greu, cu excepția riveranilor.

În plus, pentru reducerea zgomotului creat de traficul autostrăzii A2 prin localitatea Brănești și ca urmare a petiției semnate de locuitorii din zona, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. a primit în data de 29.07.2020 un aviz favorabil din partea Primăriei Comunei Brănești pentru montarea de panouri fono – absorbante (conform schiță). Lucrările de amplasare a acestor panouri va fi realizată de CNAIR cât mai curând.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Quote from: medicul de garda on October 31, 2020, 12:03:57 PM
Dupa parerea mea, pe A2 mai trebuie un acces nod la Medgidia vest (inteleg ca s-ar ocupa CJ Constanta de asta?) si la Sarulesti, si putem spune ca stam bine.
În afară de ce spuneau localnicii din Remus Opreanu despre asta eu nu am mai găsit alte date despre nodul de la Medgidia. Nici pe site-ul CJ Constanța, nici prin presa locală.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kola

O poza de astazi de la noua iesire dintre Ciorogarla si Bolintin Deal.  Scuzati calitatea, este facuta in mers.

voicul

Se stie o data de finalizare?
Pare ca intr-o luna/final de an ar trebuie sa fie gata.

medicul de garda

#395
Quote from: dr4qul4 on November 01, 2020, 11:04:01 PM
@medicul de garda, A2 are atat de putine noduri si pentru ca initial au fost gandite pentru taxare. La fiecare nod sunt 2 pasaje, unul pentru drumul intersectat si unul pentru breteaua nodului.
Daca ar fi facut de la inceput mai multe noduri, ar fi costat destul de mult in plus atat investitia (pasaje extra) cat si exploatarea (mai multe statii de taxare). Noroc ca pana a fost gata A2, taxarea traditionala a devenit istorie.

Total de acord, stiu istoria, de aia am zis ca ma bucur ca le-a venit mintea la cap la CNAIR si au adaptat gandirea la timpurile actuale. Se poate oricand implementa taxarea prin pre-plata in orice tip de nod, nu ne incurca pe viitor. Aceeasi gandire depasita inca se aplica la proiecte in constructie azi, la vest de Cluj, cu noduri super rare, de 30-40km, cum ar fi intre Marghita si Oradea, desi trece prin campie. Din fericire, in pachetul anterior a fost licitat si un nod ulterior la Spinus.
Stau si ma intreb, totusi, daca nu beneficia si Mihaesti de un nod nou, date fiind distantele dintre Nadaselu si Topa Mica, mai ales ca acolo au decis in mod bizar sa separe tronsoanele de autostrada proiectata... Idem si pentru Suplacu de Barcau.


NB: Apropo de acel nod nou pe A3 la Spinus, exista vreo solutie legala prin care sa fie aditionat contractul cu Selina pentru a realiza si nodul aparut ulterior? Sau trebuie musai alta licitatie, alt constructor care poate chiar va lucra in paralel cu anteriorul>
Trust me, I'm an east-european doctor!

rocklee

#396
CNAIR  a lansat licitatia pentru  9  noduri noi pe A1 A2 A3... :D




http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%E2%80%9Eelaborare-studiu-de-fezabilitate-si-proiect-tehnic
,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3"
03 Noi 2020 Interes generalFacebook Twitter
București 02.11.2020

                                                                                                                                                        ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3"



                     COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 02.11.2020 Cererea de Finanțare pentru proiectul,,Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3" in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1-Imbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a metroului, Obiectiv Specific 1.1. Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII  RUTIERE – sprijin pregatire proiecte de investitii, Operațiunea- Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T centrala.



Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:elaborarea Studiului de Fezabilitate si a Proiectului Tehnic de Executie pentru 2 pachete de cate 6,respectiv 3 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3, dupa cum urmeaza:

Pachet nr. 1 - Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 6 noduri rutiere pe

Autostrazile A1 si A3, in zona de Vest a Romaniei:

• Nod rutier: A1 (km 326+155)-DJ704 (Cugir)

• Nod rutier: A1 (km 362+813) - DC129 (Santuhalm)

• Nod rutier: A1 (km 485+030_ - DJ609 E (Recas)

• Nod rutier: A1 (km km 450+210) - DJ 609 (Bethausen)

• Nod rutier: A1 (km 528+509) - DJ 682G (Cruceni)

• Nod rutier: A3 (km 39+940) - DN 1P (Spinus).

Pachet nr. 2 - Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 3 noduri rutiere pe

Autostrazile A1, A2, A3, in zona de Sud–Est a Romaniei:

• Nod rutier Autostrada A1 km 73+100 cu DJ 702F la Ionesti

• Nod rutier Autostrada A2 km 90+100 cu DJ 306 si DN3A la Dragos Voda

• Nod rutier Autostrrada A3 km 36+700 cu DJ 101C la Gruiu (Sector Bucuresti - Ploiesti).

Valoarea totală a  proiectului este de 4.430.586,56 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-3.194.819,44lei,15% contributia proprie-563.791,66 lei.

Durata proiectului: 25 luni

Cod proiect 143412.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeana din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.



Date de contact:

Mariana IONIȚĂ, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.


xurxianu

In necunostinta de cauza, 25 de luni pentru a executa un proiect tehnic si de excecutie pentru 6 noduri si 3 in pachetul 2, nu este foarte mult?

florinalba

#398
Cred ca este vorba despre cererea de finantare. Licitatia pentru Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 6 noduri rutiere pe
Autostrazile A1 si A3, in zona de Vest a Romaniei parca este demult pe SEAP. http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100120294/
Pentru Autostrazile A1, A2, A3, in zona de SudEst a Romaniei licitatia a fost lansata pe SEAP in. 30.10.2020 : https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100137329/

horatiu.cosma

Așa e, e doar aplicația de finanțare pentru SF+PT.

mirceaeliade

Finantarea e cam jumatate din munca :D.  Daca sunt bani, trebuie doar sa gasesti un contract/constructor decent si autostrada tot se face eventual (vezi segmentul A3 dintre CTurzii si TgMures).  Fara bani, ajungi ca pe Plo-Bra unde ne taraganam de 15 ani cum sa facem.

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

danpandrea


horyatm

Nodul acesta va fi seminod sau vor face și pe partea celalaltă?

Uitându-mă la planșe și la ce s-a mai discutat pe forum pare că bretelele se suprapun cu bretelele de pe A0. Greșesc?

danpandrea

Dați-i cu 2x la Playback Speed. Data viitoare încerc să scot ceva mai bun.