Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danpandrea


PlayStation

Multumim!
Sincer ma asteptam la nodul A1-DJ602 sa faca si pe celalalt sens bretele

Telvanni


voicul

Legat de A1: trebuie sa fie bani de bretele si pe celalalt sens.
Din ce stiu eu nu e lucrare CNAIR si CJ o sa zica ca e intrare/iesire pe partea cealalta, dar la vreo 4km mai spre B.

dr4qul4

Nodul de pe A2 mi se pare a fi prea din scurt. Alea nu pot fi bretele conforme. Sper sa lateasca si autostrada macar pe 200m. Banda de urgenta e inghesuita si devine riscant daca ramane asa. Pe bretelele alea nu poti sa iesi cu mai mai mult de 30 km/h.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

medicul de garda

Ma amuza si ma ingrijoreaza in acelasi timp cum la Branesti au lasat banda de urgenta de beton, desi se reabiliteaza (prost dupa cum se prezinta, dar asta e) restul de benzi din A2. Chiar au adaugat o limba de asfalt de 0,5 langa, ca sa iasa latimea unei benzi de accelerare. Oare cum o sa fie pentru o masina sa iasa prin nodul ala, cu o roata pe asfalt si cealalta pe beton? Si cum vor conlucra straturile acelea peste cativa ani, data fiind intretinerea de 2 lei care se face la noi? Laudam eu CJ pentru initiativa, dar daca iese asa rezultatul, mai bine nu...

Chiar, la Cernica si DNCB, fiind noduri mai vechi, au refacut si benzile de accelerare/decelerare ca pe restul caii de rulare? Sau tot saltul ala de la o cale de rulare la alta?
Trust me, I'm an east-european doctor!

kitsune

Frezarea betonului se face doar pe benzile de circulație, nu și pe cea de urgență. Săptămâna trecută am trecut de trei ori pe acolo, se vede clar asta. Am văzut și cife de beton, ce-or betona pe acolo ei știu, că nu prea pot vedea când trec.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

Si cum se prezinta noul asfalt?
Am inteles ca deja sunt probleme in unele zone terminate.

kitsune

#413
Nodul ăla e pe partea unde încă se lucrează, nu pot spune.  Despre restul, am răspuns la A2
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence


ionutz08

in loc sa proiectezi nod la cugir din prima , il faci la nu stiu cati ani de la darea in folosinta a autostrazii , cand cineva dintr-un birou s-a prins ca pentru o comunitate de 25000 de locuitori ar fi chiar utila o legatura cu autostrada  :madwife: :madwife:

florinalba

#416
Asta arata si rocklee in postarea sa din 04.11.2020. S-a depus cererea de finantare . Si mai departe care este procedura ? Cine aproba si cat dureaza aprobarea? Pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 6 noduri rutiere pe Autostrazile A1 si A3, in zona de Vest a Romaniei" s-a semnat pana la urma cu Search Co. ?  pe SEAP parca nu scrie nimic.



O posibila configuratie a nodului Cugir prezentata de colegul UserCT in urma cu acum aproape 4 ani. Simplu ca "Buna Ziua"  :lol: :lol: :lol:

kitsune

#417
Nu am fost atent când am trecut (îi spălam parbrizul unuia care era în spate și-i vedeam parul din nas), dar am impresia că erau utilaje și pe partea sudică la nodul Brănești.
Aveam telefonul pe filmare, poate am prins ceva imagini, nu știu.

LE: nah, nu se vede nimic pe filmare, suportul e prea jos și nu se vede de paletele alea reflectorizante
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

alecu26

Poveste cu Cugir reapare periodic. La fel ca aeroportul Braila Galati si alte povesti.

La cugir eu vad variante mult mai bune si mai eficiente. (Lasand ca la o parte ca e bine si asa cum e acum. Cat se face de la intersectia cu DN pana la nodul Orastie?

Variante mai bune:

- centura la localitatea aia...Vinerea parca ii zice.
- variante de legaturi la DN 7 langa nod: a) drum direct b) legatura la 705 G, undeva dupa iesirea din Romos si reabilitat/largita dupa aceea portiunea comuna.

Mie varianta centurii la localitatea Vinerea mi se pare exceptionala si se castiga probabil mult mai multe minute decat se pierd teoretic pe portiunea de DN 7 pana la nod Orastie. Plus ca la o localitate lineara de 3 km lungime ii rezolvi o centura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).