Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

florinalba

#420
Alecu, centura Vinerea este deja construita, cat despre nod este deja pe SEAP "Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie privind realizarea a 6 noduri rutiere pe Autostrazile A1 si A3, in zona de Vest a Romaniei". Pareri despre oportunitatea acestor noduri sunt multe, cert este ca se vor construi. http://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100120294/

TibiV

Ca tot ne-a amintit Horatiu...

AlinC, parca s-a dat in folosinta centura Vinerea, sau nu?...
Ori ramane tot de 1 decembrie?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florinalba

#422
S-a dat drumul de alegerile locale si apoi s-a inchis din nou pentru a fi terminata. Au mai ramas ceva lucrari neterminate .Probabil vom vedea o noua inaugurare de Mos Nicolae ( stim noi de ce). Dar cred ca suntem off topic.

hadji13

Quote from: danpandrea on November 07, 2020, 05:12:32 PM
Nod A1/DJ602:



Mi se pare doar mie sau acest nod la Emag se va intersecta foarte aproape cu descarcarea de viitorul nod A0 cu A1.

voicul

Asa este. Va fi ciudat putin pentru cine iese/intra pe acolo, dar ajungem si noi ca in V, cu intersectii complicate.

Oricum de/pana acolo ar fi bun un DX1 pe 3 benzi cu limitare la 100, dar cine sa faca lucrurile astea in CNAIR?

sm33

din ce am auzit aceasta iesire va fi pentru Emag. se pare ca nu va fi publica. Stau si ma intreb daca intra cineva din gresala ce o sa-i faca? il pun sa intoarca? intradevar este executata destul de aproape de nodul cu A0, dar sunt sigur ca solutii se pot gasi. Sper doar ca prima informatie sa nu se adevereasca.

alin2pas

Cine va ieși de pe A1 spre Emag (adică multe camioane și autoutilitare) va trebui să intersecteze fluxul consistent de mașini care vor trece de pe A0 pe A1 pe o porțiune de maxim 200 - 300 metri. S-ar putea modifica nodurile A0 - A1 și nodul A1 - DJ602 (Emag) astfel încât fluxurile să nu se intersecteze, intrările de pe A0 și DJ602 să fie prin același punct și ieșirea de pe A1 spre DJ602 să subtraverseze intrarea pe A1 dinspre A0, ceva cam ca în desen.



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Fizic nu prea se poate si cand se poate sa sari de pasarela de peste DJ602 o sa coste de rupe.

Eu vad in poza cum iesirea Emag merge fix in DJ602.

dr4qul4

sa pregatiti popcornul pt nodul asta. Face parte din proiectul deja castigat de Aktor!
Asa ca exact cum e acum desenat pe harta proiectelor, exact asa va ramane. Cu alte cuvinte, cei care vin de pe A0 Nord si merg spre Pitesti, vor intra in A1 exact in iesirea spre Emag. Bineinteles, asa ceva ar fi mult prea periculos cand se va deschide A0 Nord, asa ca singura explicatie este ca acest nod va fi provizoriu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasa_andrei

Chiar zilele trecute ma uitam pe harta si am vazut nodul de la Emag + nodul A0/A1 foarte aproape. Sper sa-l modifice cineva si sa nu ajungem cu o mizerie de nod. Avem deja destul mizerii si noi si vechi , nu mai  vrem una.

vancouver

Nu e nimic periculos. Sunt mii de astfel de situatii pe autostrazile europene, inclusiv situatii clar mai periculoase decat aici. Pur si simplu banda venind de pe A0 nu se mai retrage si ramane banda de iesire pentru nodul Emag.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasa_andrei

Daca o sa avem benzi separate fata de A1 atunci e mai ok ( A4 - DN3 )  Conflictul de trafic este fix sub pod: cei care vin de pe A0 si fac stanga si merg catre Pitesti cu cei care vin de pe A1 si fac dreapta spre Emag.

dr4qul4

@vancouver, cum naiba nu e periculos? Nu este vorba de o iesire dubla. De pe A0 Nord ar trebui sa avem banda de viteza. Minim 100 km/h. Vorbim de o directie principala de trafic. Breteaua aia ar trebui sa aibe 2 benzi pe sens.
Ideal acolo, A1 ar trebui sa aiba 4 benzi pana in pasaj si 3 benzi macar pentru 1 km (adica pana la podul peste Ciorogarla).
Cum naiba sa nu fie periculos sa iesi de pe A1, traversand 1 sau chiar 2 benzi, pline de camioane ce vin cu 90 km/h si automobile cu 100+ ?
Dar e o investitie minima. Nu vad de ce nu ar demola iesirea acolo (intrarea nu pune probleme) si ar face alta ori din A0, ori dintr-o bretea a nodului, ori din A1 dar mai spre Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Pai si care ar fi diferenta intre "conflictul" de iesire de pe A0, intrare pe A1 din trefla si iesirea de pe A0 si intrarea de la Emag?

Da o limitare de 60 ar fi buna pe ultima din ele, darin rest ...?

dr4qul4

cei care ies de pe A1 vor asapa frana si vor taia calea celor care vin cu 100kmh, in timp ce, cei care vor intra, o vor face si putin mai departe si vor merge in aceeasi directie.
Cei care intra dinspre emag pe A1, nu trebuie sa traverseze vreo banda, trebuie doar sa se incadreze pe pe prima banda.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist