Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

RODO

#60
aveti date pt traficul peste pod sau cum ati ajuns la concluzia ca e suficient?
dar nu traficul e problema ci faptul ca pt Deva nu s-a facut o intrare pe autostrada.

trebuia facuta o iesire cu un pod nou la santuhalm care ar fi legat Deva si Hunedoara de autostrada

Quote from: dr4qul4 on March 10, 2017, 11:21:20 AM
Nu am nimic cu nodurile necesare, dar in acest caz mi se pare extrem de scump pentru nimic

daca e facut cu bani de la UE nu e scump, asta e si motivul pt care as fi vrut sa fie inclus in proiect un asemenea pod

Denis

Iar revenim la discutia ca autostrada nu trece prin fata casei si ca e prea departe? Uita-te din curiozitate pe Gmaps in Ungaria la Debrecen si Nyíregyháza ieri am trecut pe langa amblele orase,acestea sunt in aceasi situatie ca si Deva si nu se plange nimeni...probabil in viitor se va contrui un DX Deva-Hunedoara-Hateg-Caransebes si nodul va fi in curtea Devei :D

RODO

eu n-am zis asa ceva, asta e interpretarea ta gresita
am zis doar ca Deva merita o intrare pe autostrada care trece pe langa oras - la iesire sau la intrarea in oras !

dragos76

Quote from: RODO on March 10, 2017, 12:47:07 PM
daca e facut cu bani de la UE nu e scump, asta e si motivul pt care as fi vrut sa fie inclus in proiect un asemenea pod

Ăsta nu e un argument serios. Banii europeni sunt așa, pleașcă? Dacă îi cheltui pe un proiect inutil (sau prea puțin util) e clar că va fi în defavoarea altuia, cu un ROI mai bun.

RODO

sa legi 2 orase ca Deva si Hundedoara de o autostrada care trece pe langa ele, nu e inutil

rizzuh

Deva are o intrare pe autostrada la intrare/iesire din oras, este la Soimus. Trebuie neaparat sa aiba si in capatul celalalt, indiferent de costuri? In cazul acesta de ce nu mutam autostrada mai aproape de Timisoara, din centru sunt 15km pana la autostrada, iar Timisoara este oras mai mare ca Deva, de 5 ori ca populatie.

Alte zone mari din Romania nu au niciun kilometru de autostrada, iar voi va plangeti ca nu este intrarea pe autostrada imediat dupa colt >:(

Ionut

Mda, adevarul e ca autostrada trece foarte departe de Deva. Atat de departe incat e fix tangenta la Soimus cu unitatea administrativa Deva.



Hai sa terminam cu prostiile astea. Toata lumea vrea nod de autostrada la scara blocului.
De fapt nu. Daca au la scara, atunci se plang de zgomot. Oricum faci, nu e bine.

RODO

ce legatura are faptul ca alte zone nu au autostrada cu ce am zis eu?

rizzuh

In primul rand, costul. Pentru un nod la Santuhalm este nevoie de pod peste Mures + pod peste Cerna + pos peste CF. Banii acestia ar putea fi folositi in alte scopuri mai bune.

TibiV

Inca un nod la Santuhalm ar face sa ai 3 noduri in 15 km. Ar avea sens doar daca destinatia traficului de pe A1 ar fi Deva. Dar nu e.

Lotul 4 are 22,6 km si un singur nod la Soimus...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Intre nodul Soimus si indicatorul de intrare in Deva avem 2 km.
De la A1 pana la Santuhalm ai 4 km!!!  Chiar te rog sa desenezi tu un nod pentru Deva, care sa fie mai apropiat de Deva decat este Soimusul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Nu are cum sa deseneze ca si-a luat ban 7 zile pentru ineptii si insistente repetate.
Este un forum, insa nu putem vorbi chiar orice oricum inflamand aiurea spiritele.

Hai sa trecem mai departe. :cheers:

Goldmund

#72
A1, Bucuresti-Pitesti, A1 cu DJ602, ar trebui sa fie un nod f. important. De ce?

https://www.google.de/maps/@44.4606701,25.8859561,3662m/data=!3m1!1e3
De fapt harta de mai sus reprezinta dovada importantei acestui viitor nod rutier.
In zona s-a construit f. mult, mai ales hale industriale, depozite, dar se dezvolta si cartiere de locuinta. Cum ajung acei oameni din Joita si Bacu(care au deja un potential de dezvoltre mare)in A1, sau Bucuresti??
Acum, toata zona industriala si de magazine din stanga A1 pentru iesirea din Bucuresti spre Pitesti
se "descarca"  exact aici:
https://www.google.de/maps/@44.4360739,25.9666287,362m/data=!3m1!1e3
si se intoarce pe sub pod la stanga, spre Pitesti..., unde oricum, cele doua intersectii, chiar si daca ar fi cu sensuri giratorii, tot ar da mare bataie de cap la soferi...
Acel nod ar trebui facut aprox. asa:
https://de.wikipedia.org/wiki/Autobahnkreuz#/media/File:AK-Detail.jpg
pastrand proportiile unui DJ....


dr4qul4

Vezi ca mai ai 2 noduri acolo, cel de la Ciorogarla pe DJ601, la 5 km la est de DJ602 si mai este inca unul La Bolintin (sau Joita) pe DC149, la 4 km vest de DJ602.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Nu am mers decat pe DJ602, (destul de des in urma cu 10 ani,cand nu era deloc "funny". Nu am mers insa deloc in ultimii 4 ani...)
Cred insa ca este foarte importanta si calitatea drumurilor care dau in nod, nu doar existenta nodului cu A.
Iar GM imi spune ca sunt in general niste ulite ceva mai rasarite...

Mi se pare impardonabil faptul ca Judetul Ifov, probabil a doua cea mai bogata UAT din Romania (poate nu a doua, dar este sigur in Top 10...) are drumurile pe care le stim toti cei din zona... Toti cei care cauta alternative "locale" la DNCB stiu despre ce vorbesc...
Exista probabil sute de km de DJ si DC foarte utile, care toate au deja un trafic peste "normativul" categoriei respective, si care sunt "pamant de flori".
Nepasare totala...
Inteleg DJ-uri rupte la Botosani, Neamt, Dolj etc.... Dar in ILFOV ?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)