Noduri noi pe autostrăzile din România

Started by NGC, June 09, 2015, 11:21:54 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

acum stim cu totii cat de aglomeratest Talmaciu. Dar cand A1 va fi continua pana la Boita, de ce ar mai trece cineva prin Talmaciu?
Cei care merg spre Brasov vor iesi tot la Selimbar.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mariusj

Adrian Sibiu, locuiesc in Sibiu, dar eu zic ca mai sunt orase cu aglomeratie, hai sa construim autostrada in fata blocului si nu vad legatura dintre descarcarea Talmaciu si aglomeratia din prezent, cumva toti soferi din aglomeratia respectiva sunt din Talmaciu?  Nu ai dori pe parcursul autostrazile fiecare localitate sa fie cu descarcare in dreptul primariei?

perfidus

Nu zicea CNAIR de o semaforizare in Talmaciu? Una peste alta se pare ca la Bals unda verde aduce o oarecare speranta de decongestionare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

voicul

Pai deja e semafor in Talmaciu pe galben intermitent acum 1 luna. Poate i-au dat drumul intre timp.

horatiu.cosma


perfidus

Asta e atunci, nu-i atat de la pietoni cat de la prea multe masini pe un sector cu limita de 30km/h...
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

danpandrea

Am o nedumerire legată de A0, mai exact de nodul cu DN1. Aveți idee de ce s-a ales plasarea nodului spre vest, fix peste o pădure, când în est era pur și simplu câmp?

dr4qul4

nodul e si inspre est, si nu-l puteau face in oglinda fara demolari. Insa puteau sa devieze DN1 spre est si sa faca un nod trefla.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ionut_16

CNAIR va finanţa construirea a şase noduri rutiere pe autostrăzile A1 şi A3. Unul va fi realizat în zona oraşului Cugir
https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/cnair-finanta-construirea-sase-noduri-rutiere-autostrazile-a1-a3-unul-realizat-zona-orasului-cugir-1_5eb7c62e5163ec4271a1f1ab/index.html

"CNAIR a alocat resurse financiare pentru realizarea unui nod rutier pe autostrada A1, Deva - Sibiu, în zona Şibot, care ar urma să deservească oraşul Cugir. Discuţii ample pe acest subiect au avut loc şi la momentul construcţiei autostrăzii, realizarea nodului rutier fiind abandonată.

CNAIR a alocat peste 2 milioane de lei pentru un studiu de fezabilitate şi un proiect tehnic pentru 6 noi noduri rutiere, printre care şi cel de la Cugir. Termenul de execuţie al proiectului este de 14 luni, ceea ce înseamnă că lucrările de construcţie a nodului pot începe în luna septembrie a anului 2021 şi ar putea fi terminate în 2022.

Împreună cu primarul oraşului Cugir, Adrian Teban, în calitate de deputat de Alba, am avut mai multe discuţii şi întâlniri cu ministrul Transporturilor, liberalul Lucian Bode, pe tema nodului de autostrada de la Cugir. Primul pas a fost făcut zilele trecute, când CNAIR a trimis la ANAP, anunţul de achitizie publică pentru studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic de execuţie. Procedura îndelungată, care se întinde pe o perioada de maxim 14 luni, iar valoarea licitaţiei este de 2,1 milioane de lei.

Practic, despre începerea lucrărilor de execuţie la acest nod de autostrada se poate vorbi doar din septembrie, anul viitor. M-am asigurat împreună cu primarul Adrian Teban că există finanţarea necesară, iar acum nu ne rămâne decât să urmărim fiecare pas şi să avem răbdare, astfel încât oraşul Cugir sa aibă ieşire la autostrada", spune deputatul Florin Roman, care a solicitat mai multor miniştri ai transporturilor un nod de autostrada la Cugir.

Oraşul are aproximativ 20.000 de locuitori şi mai mulţi agenţi economici importanţi, printre care şi o fabrică Daimler. De asemenea, este important din punct de vedere strategic, acolo funcţionând şi companiile de stat specializate în fabricarea armamentului şi a muniţiei.

Informaţii din fişa de proiect:
– Nod rutier Cugir ( Autostrada A1)
– Nod rutier Santuhalm ( Autostrada A1)
– Nod rutier Recas ( Autostrada A1)
– Nod rutier Bethausen ( Autostrada A1)
– Nod rutier Cruceni (Autostrada A1)
– Nod rutier Spinus (Autostrada A3)

Valoarea estimata Contract: 2.165.317,50 lei fara TVA
Durata estimata Contract: 14 luni
Sursa de Finantare: Fonduri externe nerambursabile
Stadiul actual: Documentatia de atribuire a fost transmisa la ANAP spre validare in data de 29.04.2020.

La momentul construcţiei autostrăzii, au existat numeroase controverse şi discuţii pentru realizarea nodului rutier. Acesta nu a putut fi construit pentru că nu a fost prevăzut în proiect. S-a concluzionat că o decizie privind realizarea unui nod, care să asigure accesul spre şi dinspre Cugir, să se ia după trecerea celor 5 ani, perioadă în care proiectul nu poate fi modificat în condiţiile în care este finanţat din fonduri europene."

gruiarew

Numai să n-o umple de noduri. Nu văd sensul unui nou nod la Bethausen. Mai degrabă refăcut nodul A1-A6 și legat județeanul direct în el.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

Ce o insemna nod la Santuhalm? Adica vor sa faca un nou pod peste Mures?

Nod rutier Spinus, presupun ca in judetul Bihor, exact pe unde A3 nu exista acum ...
Nodul il vad cu ceva logica: sa cobori acolo si dupa sa mergi pe DN1P pana in DN1

pasadia

Prilej cu care i zic încă odată: prelungiți DN7G cu un pod peste Mureș până la Sânnicolau Mare. Asta ar însemna accesibilizare pentru A1, nu nod la Cruceni sau Bethu...

AlexxC

+1 Cnair
+1 pasadia....te rog dezvolta propunerea,pe harta pare a fi nevoie de mult mai mult decat un pod...e zona inundabila a Muresului plus magistrala CF,sa se ocupe Cnair ca drum national nou sau drum judetean? Cine finanteaza in acest caz,Timis sau Arad?...Aradul nu are niciun interes.

pasadia

Nu știu ce ar trebui sa adaug, îmi pare evidență situația: 12 km de DN nou, 1+1, care să includă un pod peste Mureș (nu îmi dau seama strict după GMaps cat de lung, probabil 400metri).

Avantaj: orice tir ce pleacă din Sânnicolau Mare (unde e ceva industrie, și automotive și pomicola) nu ar mai trebui să treacă prin nici un sat spre autostrada. Mașinile.mici care merg spre TM ar avea opțiuni (60km/1 ora pe DN6 sau 80 km pe A1, cam 50 de minute + apropierea din A spre TM).

Daca ai că destinație orice altceva in RO atunci avantajul acestui DN e evident. Reduci 30 de minute cel puțin, dacă nu mai mult.

paullie

Colegule subscriu

Bethausen NU
Santuhalm NU
Cruceni doar ca idee locatia NU De ce nu un DN Ortisoara->Seceani->Cruceni->Sagu?