Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ovii Stîngaciu

 Câteva poze de la Brașov . Sursa : Andrei Cezar
Se realizează inflexiunea cu m200 și traficul între Brașov-Bartolomeu a fost închis .
























Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!


cristi5

Quote from: cristi5 on April 30, 2021, 09:59:23 PM
polata 250m care pare sa fie transfromata in tunel vreo 140m+deschis vreo 50m + tunel 60m, vezi poza: https://i.imgur.com/BkCGO66.jpg

Cica nu. Polata se executa conform proiect. Dar asta e tehnologia de executie, ataca din mijloc si capete, apoi deschd treptat sapatura

In curand sper sa re-vedem proiectul (sa vedem exact polata de ex). Am vorbit de www.cfr.ro/files/doclic si vom primi ori lista fisierelor ori toate fisierele, se va rezolva cumva...

cristi5

Quote from: cristi5 on April 21, 2021, 09:41:00 PM
Lot 1 – ,,Verificarea"CE"a subsistemelor structurale: Infrastructură, Energie și Control – Comandă și Semnalizare terestră, modernizate în cadrul proiectului de reabilitare a tronsonului Frontieră - Curtici - Km 614, în vederea obținerii Autorizațiilor de punere în funcțiune în conformitate cu cerințele privind interoperabilitatea prevăzute în HG nr. 108/2020"

@motorzbh deci pana nu e gata licitatia + contractul asta asta nu se poate pune in functiune ERTMS? Sau se poate pt CFR Calatori sa zicem dar nu pt un Traxx venit din Ungaria, Austria...

Quote from: motorzbh on April 29, 2021, 07:23:09 AM
CRS-ul nu se publica, fiind un document convenit dupa semnarea contractului.

Scuze m-am exprimat gresit. Ce m-ar interesa este in ce an/luna ati zis "asta e varianta 1 a CRS" (frozen), apoi varianta 2,3,4 etc. Macar pt 3 cele mai recente. Mai ales variantele CRS succesive de pe Curtici-614

athosga

Dar ce anume fac la Bv? Conecteaza linia reabilitata la M200?! Temporar? Proiectul contine si reabilitarea liniei M200 in zona unde merg paralel?

bgd77

@athosga, vezi postarea lui Ovii de aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg340827#msg340827

Iti dau quote la portiunile care raspund la aproape toate intrebarile tale:

Quote... se va reabilita o porțiune din M200 și o inflexiune provizorie (ETA: sfârșitul lui mai începutul lui iunie (sunt doar 500 de metri), dupa se va pune linia nouă până la Stupini-Bod
QuoteIar trenurile care vor circula la Sibiu sau Zărnești vor circula pe firul modernizat(temporar)

Din ce apare harta proiectelor de infrastructura: http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.665/25.596/0 se pare ca se va reabilita si portiunea din M200 din zona unde merg in paralel plus inca un pic dupa ce M200 se desparte spre Bartolomeu.

cristi5

Pai "inca un pic" pt ca linia noua e ceva mai sus si atunci trebuie corectata putin si 200.

motorzbh

@cristi Punerea in functie presupune intai sa functionexe conform TSI si apoi conform contractului. Dupa ce merge poate fi pus in operare comerciala adica cu calatori si marfa. CFR Calatori nu are locomotive aferizate cu ETCS asa ca nu putem sa-i lasam sa cicule mai ales ca noi stim ca au deficiente majore. Ca noi le-am instalat si testat.
Nu exista decat o varianta de CRS la 614  semnat in 2015 . La fiecare contract este alta varianta.  Semnata la alta data evident.  Nu sunt la birou si nu am acces la net decat seara asa ca voi raspunde greu sau deloc pana pe 17.

cristi5

@motorzbh
Ce inseamna "verificare CE" la acea licitatie? Are legatura cu acel TSI?

Din obiectul licitatiei inteleg ca ca punerea in functiune ERTMS si ETCS se poate face numai dupa ce contractul e atribuit in urma licitatiei, si executat. Corect?

Merci!

PS: despre Calatori ma gandeam la scenariul SciFi in care vor dota o locomotiva cu tot ce trebuie, si cum trebuie. Ca pana se pune in functiune infrastructura vad ca au vreme...

motorzbh

Da, teoretic daca Alstom isi face treaba si NOBO nu gaseste o deficienta majors sau o deviatie de la TSI , adica practic sistemul nu este interoperabil , in urma certificarii se poate da drumul la operarea comerciala . Sunt foarte multe documente care trebuie produse, ne chinuim de vreo 3 ani la Pilot ... si ala merge totusi. .

dan tm

Quote from: cristi5 on May 05, 2021, 07:24:05 PM
Pai "inca un pic" pt ca linia noua e ceva mai sus si atunci trebuie corectata putin si 200.

Nu este asta o problema, si la Arad au facut si firul spre Timisoara si firele spre Sintana. Pe tot traseul refacut liniile vechi se racordeaza la noul amplasament chiar daca este mai sus.

Copsa MIca, Blaj, Teius, Vintul De Jos, ALba IUlia, Sibot, complexul Simeria, Mintia, Ilia, Radna toate au ramificatii spre alte destinatii.

cristi5

Asa cum stiti, lucrarile de pe Simeria-614 si Brasov-Sighisoara se afla in zone cam indepartate, unde colegii ajung greu. Si e pacat, ca-s spectaculoase...

Ce-i de facut? O camera timelapse! Suntem in discutii cu CFR pentru a amplasa una pt inceput pe 614-Simeria.

Daca totul merge bine si se aproba, ma gandesc sa lansam o campanie de donatii pt finantarea camerei atat aici cat si pe alte forumuri de entuziasti CF: trenuletz, metrouusor, grupuri Fb gen "trenuri de Romania" etc. Daca aveti alte idei unde sa cerem donatii va rog sa-mi scrieti pe PM.

As vrea sa o punem la polata Aktor (de pe firul aflat pe celalalt mal, prindem polata si portalul acelui tunel neatacat de 700m) si publicam regulat "timelapse natura moarta" gen ...

cristi5

De la @florin74

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/cum-s-a-lucrat-salba-tuneluri-valea-muresului-trenurile-vor-trece-160-kmh-video-1_6092c28e5163ec4271bb0b75/index.html

Quote
Deşi lucrările la sectorul Ilteu – Gurasada al noii magistrale feroviare din vestul ţării au demarat în 2018, construcţia noilor tuneluri este abia la început, iar numărul muncitorilor şi utilajelor mobilizate în zonă este redus. Termenul de finalizare al întregului tronson feroviar este anul 2023, iar în prezent circa 40 la sută dintre lucrări prevăzute în proiect au fost realizate. Printre ele se numără construcţia podului peste râul Mureş, de la Burjuc.

E un video "Virtual Press" de la sol










Ovii Stîngaciu

 Sursa : Mihnea Paraschiv
Sa dat în folosință firul reabilitat pentru inflexiune.



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Cuneo

La Radna a sosit un transport cu șine, care așteaptă să fie descărcat.