Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Nu s-a reușit lansarea podului peste Cerna.
Legat de filmare, podul se mișcă destul de incet, câțiva cm. Un time lapse de 5 zile era mișto.
Pe lângă podul peste Cerna o sa mai fie cel puțin 3 lansări doar pe acest lot, la podurile peste Mureș.
Planul era sa se aducă podul paralel cu calea ferata, pana în dreptul culeilor, apoi la închidere sa se demonteze actualul pod peste Cerna.
Urma demolarea culeilor și aducera podului pe poziția finala. După aceea trebuia așezată piatra în cuva podului, traverse, șină,contrasina, buraje, electrificare etc.
A fost o desfășurare de forte, pregătite sa facă aceste lucruri în 5 zile, dar pentru moment s-a anulat tot.
Din aceleași surse neoficiale și neconfirmate podul este ok.

Phenol

@dojaalex: mersi, se stie cand vor sa reia lansarea podului de la Cerna?

@ioandorin: E imbucurator ca totusi grupeaza aceste lucrari sa rezolve cu o singura inchidere. Totusi ma astept sa avem mai multe in viitor.

Cetatean

Din ce știu se poate cere o închidere totala cu minim 105 zile în avans. Cat despre aprobare... Nu știu.

dan tm

Bun, dar ce se intimpla cind ceri si obtii inchidere totala de linie si nu o valorifici?

Inchiderea ceruta Deva-Simeria a avut efecte majore,dincolo de granite,  Dacia si Isterul deviate prin Oradea in loc de Faget, Isterul combinat la intoarcere cu Corona pina la Cluj Napoca.
Pe urma pe plan local masurile luate pentru a asigura circulatia doar pe segmentul Deva-Savirsin, probabil autobuze comandate pentru unele transporturi la /de la Simeria.
Chiar si Orient Expres a intrat in tara pe la Oradea.
Toate trei trenuri Timisoara Nord -Iasi circula prin Oradea, marfa deviata pe 900.

Ca sa nu mai spun de planificarile si turnusurile partizilor de tren care probabil au trebuit adaptate rapid local la situatia asta ca nu s-a inchis circulatia.

Cum se rasfring toate astea asupra constructorului care a cerut inchiderea?

https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/in-atentia-pasagerilor-care-calatoresc-cu-trenul-dacia-viena-budapesta-bucuresti-nord-in-23-24-august/

București, 23 august 2019

Călătorii care au legitimații de călătorie pentru data de 23/24 august 2019 la trenul internațional Dacia – IR 347, Viena (plecare 19:42) – Budapesta – București Nord, vor călători de la Viena la Budapesta în vagoane clasă  aparținând companiei MAV Start, iar de la Budepesta la București Nord, în vagoanele românești (clasă/cușetă/dormit).

Acest fapt este generat de limitarea, din motive de circulație, la stația Budapesta a trenului Dacia IR 346 București Nord – Budapesta – Viena, cu plecare în data de 22/23 august 2019.

CFR Călători cere scuze clienților săi pentru aceste inconveniente.

Pasagerii care vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziţionate şi neutilizate (fie pentru întreaga rută, fie pentru distanța neefectuată din ruta respectivă), conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare:

Phenol

Limitarea Daciei la Budapesta nu este pentru prima data, trenul avand zilnic intarzieri cu orele la iesire din RO din cauza lucrarilor de pe coridor a fost limitat undeva la 2-3 ori pe saptamana la Budapesta. Asta ii afecta atat calatorii de pe acest tren cat si calatorii trenului Transilvania care la urma pleca fara vagonul CFR.

Partea proasta este ca nimeni nu a facut nimic sa schimbe ceva, dupa 9 luni au dat un comunicat ce i se spunea si calatorilor in Keleti si atat.

Sa incerc sa fiu cat de cat on topic: mie mi sar parea firesc ca aceste trenuri sa circule deviate pe perioada lucrarilor, nu zic sa lasam zona fara trenuri, dar Dacia de exemplu ar trebuii sa evite santierul cum a circulat prin Sibiu cand inca se lucra pe Sighisoara - Coslariu.

alecu26

Teoretic antreprenorul e bun de plata daca a anulat inchiderea. Si nu e mica factura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Phenol

Pana cand nu stim care e cauza anularii eu nu asi da vina pe antreprenor. Problema poate fi si din documentatie la fel ca pe lotul vecin (Vintu de Jos - Simeria) de la podul peste raul Cioara.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ionut.damian

Licitatia pentru Studiul de Fezabilitate pentru modernizarea secțiunii feroviare Predeal-Brașov se apropie de final. Saptamana trecuta a fost finalizata evaluarea financiara. Foarte probabil, zilele urmatoare vom afla castigatorul.

razvan96

Quote from: florin74 on July 24, 2019, 08:07:11 PM
24.07.2019

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,30%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 91,56%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 97,7%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 68% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 12.79%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 14.7%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 13.61%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 7.8%
Ultimul update:

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,70%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,60%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 91,94%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 97,9%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 69% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 27.1%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 29.2%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 15.23%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 8.7%

Phenol

Pe km 614 - Ilteu au achitat podurile peste Mures sau cumde au ajuns deodata aproape la 30%?

razvan96

Stadiu executie, nu stadiu financiar.Eu cred ca stadiul prezentat pana luna asta nu era actualizat cum trebuie.Nu au sarit dintr-odata la procentele astea.

Asta sau au pus 10% in plus acum din greseala, e si asta o posibilitate, vedem la urmatorul update.

alecu26

Stie cineva ce varianta se va aborda in cadrul SF ului pentru Predeal Brasov? Sau tocmai asta trebuie sa stabileasca SF-ul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).