Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ioandorin

Pe ce au astia 27,1% pe 2a,CHIAR NU îmi dau seama căci NU au legat niciunde două stații cu terasament si linie nouă , in afară de faptul că au făcut câte două linii în st. Ghioroc si Paulis,in Paulis si acelea provizorii în sensul că odată cu refacerea firului 1 ( acum se lucrează pe firul 2 cu Radna), acestea vor fi mai lungi !La terasamente între stații nici unde nu s-a ajuns la stadiul de a înşira traversele si a pune şina nouă  ! În noiembrie vor să deschidă pe 2b două linii în Săvârșin! 

alecu26

Podurile acelea metalice valoreaza o gramada. Si mai ales suprastructura metalica valoreaza o gramada. Gen 50.000 Euro pe metru linear de pod.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

imagini cu refacerea  vitorului pasaj DN 7 de langa nodul lia de peste CF  ....




























































Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


carutasul

rocklee e la reconversie profesională după ce s-a deschis lot 4 . Mulțumim!

c o r v i n

Câteva foto curente din zona viitorului pod peste Cerna. După cum se poate observa, podul dublu e... nelalocul lui, bine fixat pe "butucii" aferenți! Când va fi pus la treaba lui..., nu am avut de la cine obține informația asta! Singurul om de acolo, un paznic, nu știa decât chestii legate de funcțiunea lui!




















... ...

c o r v i n


nenea_hartia


marcelbanu

M200, km 477+400, pod peste Cerna, 28 august pe-nserat...

Podul nu a fost translatat pe poziții, s-a descoperit deplasarea unui pilon de susținere pentru translație
și s-a renunțat avîndu-se în vedere susținerea podului cu vreo trei macarale, soluție ce nu se aplică pe moment.
Se pare că pentru asemenea lucrări, trebuie făcut anunțul cu vreo trei luni înainte, pentru a se lua măsuri în traficul de marfă și călători.
S-a reluat circulația trenurilor de călători, cele de marfă mai așteaptă...
Deci, translația podului se amînă pentru cel puțin trei luni.
Astea sînt informații pe surse...











Se pare că italienii își iau ,,jucăriile" și închid un post de pază de la pod revenind peste vreo trei luni.
Repet, astea sînt știri pe surse...

P.S. Se pare că deplasarea acelui pilon s-a făcut după inundațiile rîului Cerna cu ceva timp în urmă;
a săpat mai mult decît era calculat, la fundația pilonului...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Phenol

@marcelbanu: mersi pentru detalii.

Deci undeva prin Decembrie se poate incerca din nou instalarea podului.

Astazi am trecut prin zona cu trenul, intre timp a fost reluata si circulatia trenurilor de marfa.

Urmeaza si filmarea.

marcelbanu

Trecerea unui mărfar, după amînarea translatării podului
confirmă că nu se va face prea curînd !



Mărfar în seara fotografiilor și obținerii informațiilor !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

District EA

29 august 2019: Paulis - Ghioroc deschidere circulatie pe liniile 1 si 2 in statiile Paulis si Ghioroc si deschiderea firului 1 Paulis - Ghioroc pe varianta provizorie

Phenol

Filmari de pe Simeria - Deva si Deva - Mintia.





30.08.2019

rizelgeorgel

Stie cineva noutati despre racordul Coslariu? Trenurile dinspre Alba Iulia spre Blaj inca rebruseaza la Teius.

Cuneo

Radna

Se escavează, dar cu un utilaj, două nu se face primăvară.










A venit și prietenul care mă urmărește!