Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Phenol

BTW semnalizare: muta semnalizarea veche in tunel sau vine si instaleaza Alstom direct semnalizarea noua?

Daca stie cineva?

cristi5

Vezi filmarea din prima zi a tunelurilor Sighisoara si Danes. Cred ca au pus BLA, care oricum e un subsistem al noii semnalizari


Phenol

Tocmai ca la Sighisoara prima zi se circula pe cale libera intre Sighisoara si Danes, semnalele luminoase lipsind de prin tunele (vezi in filmare la 3.51 si 6.21).

La Turdas distanta fiind mai mare, circulatia pe cale libera ar gatui si mai mult traficul, de aia ma gandeam ca ar fi mai bine sa aiba BLA in functiune. Deocamdata nu se vad in poze daca instaleaza BLA si daca da e cel vechi sau cel nou.

c o r v i n

Cristi, bineînțeles că voi rezerva timp și pentru partea "finită" și, din câte pare, nu va trece mult timp până la momentul respectiv!

perfidus

@c o r v i n , iti mulțumim mult pentru efort , pozele sunt senzaționale. S-a avansat foarte mult în ambele capete de la ultimele poze pe care le-am văzut. Nu mai e mult!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

florin74

Bilant luna iulie din punct de vedere al facturilor emise pe coridorul IV, Simeria -Km 614
- ASTALDI : aproximativ 184,5 mil lei pe cele 2 loturi ( au emis 3 serii de facturi,  inclusiv o factura de 17 mil ce reprezenta plata suma retinuta- banuiesc pentru lucrari mai vechi)
- FCC : aproximativ 103 mil lei ( 1 lot) (au emis si 4 facturi, din care la fel o factura de vreo 5.5 mil plata suma retinuta)
- AKTOR : 32.3 ,mil lei (o singura factura, teoretic ar trebui sa apara la inceputul lui august si la ei ceva facturi)

Apare si Pizzarotti cu o factura de 3.9 mil lei ..... :((

c o r v i n

O mică completare la postările de joi cu foto din capătul estic al șantierului Turdaș unde e destul de vizibil și macazul provizoriu de care pomenea Andi într-o postare anterioară! În plus, am prins aici și o scurtă garnitură cu piatră, probabil, unul din primele trenuri pe segmentul ăsta!






















(11.8.19)

dan tm

 

la celalat capat al peronului ,daca nu ma insel, va fi o trecere la nivel pentru un drum comunal 709G.

am doua intrebari:

se va construi un peron si la celalalt fir?
de ce nu s-a ales alta varianta pentru drumul comunal, fara trecere la nivel? am mers intr-o zi cu  2311 prin zona si discutind cu seful de tren, m-a intrebat dece nu fac iesirea din DN inainte de pod(circulind de la Orastie spre Simeria) si apoi sa foloseasca terasamentul fostei cai ferate.

ceva ca in poza asta fie cu rosu sa ajunga la halta si sa foloseasca rampele deja facute, fie rampe noi, cu galben.





Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Am pus aceeasi intrebare pe acest topic de vreo doua ori, prezentand cam aceeasi schita. Degeaba, se face trecere la nivel, la 20m de un pasaj nou-nout peste CF. Asa e proiectul. Stupid.

Acel drum s-ar putea si inchide la peronul dinspre nord (care banuiesc ca nu se face pana nu se elimina curba de pe traseul vechi), pentru ca el mai ajunge in DN7 la cateva sute de metri mai incolo...

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg151283#msg151283

(cred ca eram cam naiv in 2017)

florin74

^^

Pentru cine are de luat bani de la constructori, acum e momentul.  :lol: :lol:  Au fost achitate toate facturile.
Foarte operativi cei de la CFR, maxim 2 saptamani se achita facturile. Bravo lor, spre deosebire de cei de la CNAIR.


cristi5

^ interesanta filmarea Astaldi, cu harta, viteza variabila, etc... Nu prea inteleg de cand e dar pare destul de recenta. Multe portiuni neatacate, inclusiv pasajul de la Ilia, gara Simeria etc.


Dar multe incepute: pasajul liniei spre Hunedoara, gara Deva, Deva-Mintia se circula deja pe fir nou, salba de poduri de la Branisca, etc. Sigur putem gasi undeva graficul de executie.


Cetatean

Filmarea e din august.
La Ilia se lucrează la pasaj, pilele spre sat.
Dacă zici de pasajul peste DN7, acolo cred ca s-a schimbat soluția și doar acum au început forajele. Sunt câteva coloane forate și betonate, le-am văzut din DN7.

Săptămâna viitoare o sa fie închisa circulația între Simeria și Deva, se va duce în cale podul peste Cerna.
@Marcel Banu, poate dai o fuga la niște poze.
Vor fi lucrări spectaculoase, demontare pod metalic peste Cerna,demolare culei, aducere pod pe poziție, piatra pe pod, traverse, șină, buraje, lucrări la linia de contact, toate în 5 zile.

cristi5

Deci au reproiectat pasajul DN7 peste CF (nu invers!) de la Ilia? Interesant. Era cu structura metalica pe stil CF.  Poate au facut totusi unul mai elegant.

Cetatean