Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dan tm

Doar pe ala l-am vazut in depou.

La cum merg vestile la CFR, umbla vorba ca ar fi de la Ferotrans, o firma de prin Moldova care a tot cumparat material rulant din strainatate si l-a taiat in tara.

Dar oficial nu stiu ce cauta acolo in depou.

Elful821

Din data de 04.12.2020 si pana in 10.12.2020 se inchide fir 1 pe distanta Savarsin - Varadia - Batuta si liniile 3 si 4 din Varadia pentru realizarea racordarii liniilor 3 si 4 reabilitate din statia Varadia cu firul 1 Savarsin - Varadia printr-o inflexiune la km 548+700 cu 548+950 si cu firul 1 Varadia - Batuta la km 551+100 cu 551+350. In perioada respectiva se va face transbordare pe distanta Arad - Zam.

ioandorin

Elful,din pozele lui DanTM,liniile 3 și 4 din Varadia nu sunt reabilitate.Pe ele acum se circulă. Poate pui aici si telegrama.

ioandorin

Dan tm,sunt de mult timp acolo,la gard.Sunt doar "capurile "!

District EA

#6754
@ioandorin liniile 3 și 4 reabilitate Vărădia sunt fostele linii 1 şi 2 deoarece se mută gara pe partea cu DN 7.
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2a-2b/TR.2-B_1/Lot%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/b.ST%20VARADIA/

dan tm

Quote from: ioandorin on October 17, 2020, 01:46:41 PM
Dan tm,sunt de mult timp acolo,la gard.Sunt doar "capurile "!

Da asa cum se vad in poza, doua capuri. Practic cealalta unitate e acoperita cu ,,aurolac" argintiu, am crezut ca e o bucata din rama Z.

Bine, la viteza trenului nici nu am putut sa scot nu stiu ce detalii.

Nu stiu de cind sint acolo.

nenea_hartia

@dan tm: Mulțumesc mult pentru poze! Cât de absurdă e soluția cu 2 rânduri de stâlpi de susținere a copertinei pe peron, cum naiba se poate aproba așa ceva... :((


lim

@ nenea_hartia,

  absurditatea soluției  este direct proporțională cu grosimea întunericului din mintea celor ce au proiectat, verificat , avizat , aprobat și finanțat o așa monstruozitate, ca și acea pasarelă supraterană cu scări de 5 metri, peste linia electrică de 27 000 V , urcate/coborâte cu piciorul, în loc de tunel subteran cu scări de 3 metri, pentru coborâre/urcare pe peron, și fără de te apropii de linia de înaltă tensiune, și unde iarna se păstrează o temperatură superioară pasarelei.Cum se poate ca toate filtrele să fie ciuruite, și nici unul să nu rețină pietrișul în mersul lui spre consumatorul final?

cristi5

Da, chiar asa, la purcoiul de bani care se baga, se puteau face pasaje subterane, se puteau elimina treceri la nivel in oras... Trist, si anti-cetatean

dan tm

Dar in ce hal sint facute pasarelele. O sa pun niste poze facute intr-o dimineata in Vintul de Jos.

Alta problema remarcata cu prilejul unui turneu a fost ca nu mai stiam unde ma aflu:

Am circulat 2613 Timisoara Nord-Arad, 473-2 Arad-Vintul de Jos si am atipit, m-am trezit noapte oprit undeva intr-o gara toata in santier si nu am stiut unde sint, oscilam intre Orastie si Sibot. In final m0am lamurit ca eram in Sibot.

M-am gindit sa scriu un email la CFR SA sa intreb daca au in vedee sa monteze panouri cu numele statiei, la nivelul geamurilor trenului,  care sa fie instalate la peroane  cu scrisul paralel cu linia cum sint prin strainatate.

Ca asa un neon pe care scrie Timisoara NOrd este si acuma dar e pus sus sub copertina peronului, nu prea s evede la intunericul care e prin gari.


dan tm

Am pozat cu telefonul. Ce m-a surprins direct, nu exista balustrada, eu fara balustrada urc greu, dar lucrarile nu se fac pentru  mine.

Sus pe pasarela mi s-a parut ca ploua deoarece erau urme de zoaie, sau poate cum aduc oamenii.

Se observa ca aici cele doua rinduri de stilpi sint montate in ,,V"

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader








Powered by API/PUM imgur uploader


Tot in ..V " sint si in Alba Iulia











Powered by API/PUM imgur uploader

De la Vintu de Jos am plecat la Cluj Napoca cu personalul, am  poze pina la Teius dar nu stiu daca mai sint de actualitate deoarece am fost in 12-08-2020
Nota ( nu am putut deschide geamurile si erau pasageri in tren)

nenea_hartia

^ Mulțumesc mult pentru poze. Îngrozitoare pasarela, zici că nici nu a fost cu adevărat proiectată, pare că muncitorilor le-au rămas niște materiale și s-au gândit să încropească ceva în timpul liber. N-am cuvinte... :(  :(
Cât despre panourile cu numele stațiilor, cât naiba de creier îți trebuie ca să înțelegi cât de necesare sunt? Ce fel de oameni lucrează în CFR?? :( Mulțumesc pentru idee, le voi scrie un email, deși știu că nu va folosi la nimic. Voi pomeni și de stâlpii dubli de pe peron, și de pasarelă.

Cetatean

Deci pe langa mizeriile astea de scari, cel mai penibil mi se pare faptul ca sunt imbracate in policarbonat. Pe modul, frate bagam 1 milion de coco in structura metalica, da da-le niste PET pe ele. Se murdareste ala, se face ca naiba. Daca ai un troller, succes la urcat!
Stalpii aia de peron sunt asa rau proiectati, incat daca ai peste 1.40 inaltime, tre sa ai mare grija pe peron, asta daca nu umblii cu casca pe cap.

AndreiB

Sunt lifturi la ambele capete pentru bagaje. Dar sunt complet de acord ca un pasaj subteran lat, cu rampe, nu scari ar fi fost solutia ideala si cea mai low maintenance.