News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm


TibiV

Ce, te asteptai sa functioneze "din prima"?!....

Si da, AndreiB are dereptate: pasaje subterane late, cu rampe, ar fi fost mult mai utile decat lifturile intr-o tara unde mentenanta este deocamdata un "neologism" pe care nimeni nu il practica sau intelege... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Cum din prima? pai e gata de multa vreme lucrarea acolo.

de,... na, ziceam si eu ca informare ca nu mergeau atunci dimineata.

Poate pornesc dupa ora 07.00.

Sorinus

E f importanta semnalizarea statiilor, pe Bucuresti-Constanta, daca nu esti initiat, si trebuie sa cobori pe traseu (ma refer la IR), tre sa tot intrebi ''unde suntem, unde suntem''. Linie reabilitata. Daca nu esti la Linia 1, esti la mila vecinilor, iti zice unu ca esti la Fetesti, si cobori la Ciulnita, teapa :) pana te prinzi, a plecat trenul.

dan tm

Pai si calatorii, noaptea buiaci de neoanele alea din ochi de unde sa stie?

In Sibot trenul intra la ultima sau penultima linie cea mai indepartata de cladire.
Apoi iluminatu e destul de slab(uneori ma intreb cum vad IDM in birouri cu lumina aia galbena slaba ca o lampa)

Vorba aia am inceput sa ma incurc eu care tot am mai circulat, daramite calatorii.
Acuma ca e lucrare noua ar trebui puse niste placi cu scrisul mare sa se vada, sa fie iluminate.

Am intrebat pe cineva intr-o zi de ce anunta la trenurile IR si opririle tehnice? gen trenul va opri in statiile Remetea Mare,acolo fiind de cruce, si mi-a spus ca au fost cazuri in care calatorii au coborit in prima oprire, crezind ca e statia de destinatie.
Gen au coborit in Remetea Mare crezind ca e Lugoj.

AndreiB

@Sorinus

Cred ca trebuie schimbat complet modul de semnalizare a statiilor pe peroane. As sugera doua panouri mari la mijlocul liniilor curente, dar si anunturi vocale in tren

Cetatean

O precizare legata de lift. Sunt pentru persoanele cu dizabilități. Umbla vorba ca are șefu de stație cheia. Sunt funcționale. Ca na, altfel nu le ar fi recepționat.
Și da, e o mizerie faptul ca nu avem scări rulante, în stațiile mari. Măcar pe urcare, dacă nu ne permitem și pe coborâre. Dar nu e o scuza, s-au băgat câteva sute de milioane de euro și la partea de detalii s-a dat chix.
Urăsc faptul ca se pune asfalt pe peroane, ca se acoperă cu policarbonat și ca avem peroane de sute de m în stații mici.
Ok, e gândit la normativ, dar nu e gândit la bunul simt și cred ca 90% din cei ce au 'proiectat' nu au mai umblat cu trenul în ultimii 20 de ani, sau mai rău, poate niciodată. Și nici nu au vizitat gări din alte tari, sa vadă și ochiul lor cum se 'face'.
#Viotop#CFR#AFER

AndreiB

Daca asa e situatia cu lifturile, e o greseala majora. Nu am vazut in nici o gara in care am fost logica de a fi lifturile doar pentru persoane cu dezabilitati.

Cetatean

Pai dacă nu ar fi asa, s-ar folosi la liber, lucru care nu se întâmplă.
Cred ca e pe principiul, '' ce sa meargă domne', ca vine copiii și se joaca toată ziua cu ele'' :))

dan tm

Cum vine asta cu liftul?

Cheia e la seful statiei? inseamna ca o lasa la IDM nu , da ca el nu e de tura?
Lifturile sint in capatul spre Simeria, cladirea CED(diferita de cladirea de calatori) este in capatul spre Teius.

Prezumind ca ar fi nevoie de lift ca o persona sa prinda trenul cu schimbare in Vintu de Jos cam ce ar avea de facut ? sa mearga cineva la IDM sa vina cu cheia  sa faca sa dreaga...

athosga

Se apropie lune decembrie. :) Se stie cumva daca se vor micsora timpii de parcurs pe anumite sectiuni (Simeria - Sighisoara) in noul mers? Ar cam fi timpul. :badday:

Cetatean

Din ce am văzut, dacă am observat bine nu. Nu o sa scadă timpul de parcurs. Tot 2 ore jumate. Eu tot astept o ora jumate.
Simeria Alba Iulia e undeva la o ora.

c o r v i n


c o r v i n

... ...





























...și o curiozitate din partea mea... Bucla feroviară a complexului feroviar Simeria va rămâne în teren sau va fi scoasă? O logică imediată ar spune că nu ar mai avea utilitate, mai ales că traficul feroviar din zonă e departe în prezent de vremea când a fost construită! Cred că sunt vreo 6 ani de când am văzut o locomotivă izolată trecând pe acest fir, iar acum domină total vegetația!...

dan tm

Faptul ca nu e folosita acum, nu insemneaza ca ar trebui desfiintata.
Poate in viitor va fi nevoie de ea sau poate cineva o sa-i intuiasca potentialul.

De vreme ce bucla spre Hunedoara a inghitit atita efort si atitia bani de ce sa o desfiinteze pe astalalta?

trafic de marfa este pe 202, OBB Cargo are destule trase pe acolo cu trenul Bertschi pentru Ploiesti dar si pentru Ruse, apoi cind m-am intors deunazi de la Simeria la cruce au fost vreo cinci marsrute de cocs pentru Galati.

Cind o sa se dea  drumul la circulatie complet pe linia reconstruita, un marfar din directia Simeria Triaj pentru directia frontiera ar putea bine mersi sa circule pe bucla spre liniile de marfa timp in care un tren de calatori ar putea pleca in directia Orastie iar altul ar putea intra in statie dinspre Orastie fara ca marfarul de care vorbim sa stea la semnal ca sa nu le taie parcursurile.

Pina marfarul ar gara, trenul de persoane ar pleca iar imediat marfarul l-ar urma.

Cam asa a fost gindita bucla.