Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Valix2RO

Quote from: Popescu_V on June 27, 2024, 09:59:24 PMDetaliile despre traseu încă nu le-am actualizat în comentarii, urmează să le fac zilele următoare. Între porțiunea dintre Copșa Mică și Mediaș se circulă foarte încet (30-40 km/h), nu cunosc motivul.

Felicitari pentru filmare! E foarte reprezentativa.
Factual, intre Copsa Mica si Medias se intampla niste lucruri - se excaveaza pe ambele parti ale caii ferate, (posibil si sub?), in preajma zonei neutre, iar cateva din semnalele TMV BLA sunt scoase din functiune - cel putin mie asa mi se par 4:20:17.
De asemenea, e de remarcat ca intre Valea Lunga si Copsa Mica s-a schimbat prismul de piatra, mai trebuie doar burat cu o masinuta d'aia specializata... Ramane sa vedem cand se va intampla asta. Le-a luat cca. 1 luna sa schimbe doar balastul, poate peste inca o luna vom vedea in sfarsit acea restrictie ridicata (sper). Poate ne spune cineva cu expertiza daca e ok ce s-a facut sau - 04:04:45

Popescu_V

Postez și filmarea pe traseul BRAȘOV-SIBIU-SIMERIA-ARAD din IR 77 (fostul 74 Făgăraș). În Simeria a decuplat primul vagon (MAV) care era defect (nu funcționa clima) și s-a cuplat cu IR 74 (de la Cluj).

Am filmat din spate doar de la Vărădia de Mureș. Se circulă greu între Tălmaciu și Șelimbăr (am fost deviați pe la Sibiu Triaj).

IR 77 (74) a ajuns în Arad cu o întârziere de 45 de minute (la 15:42).


daniel_avram

@Popescu_V Multumim pentru filmari. Apreciabil efortul tau. O rugaminte as avea, la clipuri asa lungi in masura in care poti sa pui timestamps.

Whyse1



Xenos

Pare ceva usor pro causa/scos din context, dar nu ar strica niste intrebari.
Specialitatea casei Webuild, tras de timp si revendicari. Daca ar fi chemati in judecata pt fondurile UE pierdute?