Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

c o r v i n

Dane, stai liniștit, ...personal m-aș bucura mult să i se dea o șansă acestui fir și m-aș bucura și mai mult dacă ar fi cu adevărat folosit! Are logică ce spui tu, dar mă gândeam că dacă sunt ani buni de când nu s-a mai circulat aici, există posibilitatea ca unii responsabili să nu aibă aceiași gândire ca a ta!... :o

horatiu.cosma

Dacă bine țin minte, una dintre etapele de închidere de linii din stația Simeria (parcă următoarea, când închid liniile 4-5 sau ceva de genul) presupune utilizarea acelei bucle. Însă nu va fi refăcută pe proiect.

dan tm

MA gindesc ca tocmai cind intra pe liniile 1-2 nu vor mai putea da acces spre Petrosani si atunci din 4-5 pe bucla vor da accesul.

frunzaverde

Tot ce inseamna denivelare (bucle, bretele denivelate etc.) sunt utile pe termen lung - elimina gatuiri de capacitate la noduri. In nici un caz nu ar trebui inchise - ba chiar ar trebui construite altele noi...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

Am putea sa enumeram racorduri si bucle dezafectate sau trebuie la ,,discutiile de pe gara"?

frunzaverde

Cred ca le putem enumera fara probleme aici... Ce stiu eu rapid "dezafectat" (racorduri, bucle, bretele denivelate):

- Ploiesti Est
- CET Progresul - Linia de Centura
- Bucuresti Triaj gr. A2 - Bucuresti Triaj gr. A1 (s-a desfiintat A2)
Plus, desigur, Grivita - Triaj, demolat dupa bombardamentele din 1944.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

@c o r v i n
Toate lucrarile sunt specificate in proiectul licitat, care e public

Aici se vede fazajul

http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/Fazaj%20general%203.pdf

La Simeria 2 legaturi cu Petrosani, cred ca e bucla de care zici

cristi5

@c o r v i n

Detaliu din planul de situatie pt statia Simeria, se vad cele 2 directii spre Petrosani. Cred ca nefiind parte din magistrala 200, vor fi lasate asa cum sunt, deci nu vor fi demolate dar nici reconstruite. Sunt desenate cu gri in proiect, nu cu rosu, adica ramane firul existent.



Pun aici vederea generala, sa reamintim colegilor cum arata firele spre Petrosani.



Pentru amanunte, planul de situatie in proiect:
http://www.cfr.ro/files/doclic/ReabilitareCurticiSimeria2c-3/TR.3_1/LOT%201/TERAS+SUPRA%20CF/desene/STATIA%20SIMERIA/PLAN%20DE%20SITUATIE.pdf

In partea de jos (est) a plansei se vede ca lotul Simeria-Gurasada nu ajunge pana la racordul pe directia Orastie<——> Petrosani (chiar langa "cruce" pe harta de mai sus). Probabil racordul a fost reabilitat in cadrul proiectelor Sighisoara-Simeria, care sunt gata, mai putin varianta Coslariu si semnalizarea...

Iar pasajul pe care bucla Petrosani-Simeria traverseaza M200 se afla si mai la est de acel racord. Deci pasajul e probabil lasat neschimbat de proiectul Sighisoara-Simeria.

Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

https://www.google.ro/maps/@45.8384654,23.0445286,3a,44.8y,286.97h,78.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1shDPp1yuNpwELE43807xHqg!2e0!7i13312!8i6656!5m1!1e4

Aici se vede cel mai bine unde s-a terminat proiectul Sighisoara -Simeria plus racordul peste coridor.

Iar daca se va decide candva modernizarea racordului ,probabil asa ar trebui facut: scurtat racordul spre Alba pentru ca racordul Petrosani-Simeria sa faca doar 2 supratraversari,una peste DN7 si cealalta peste racord Petrosani-Alba+magistrala200.


AndreiB


AlexxC

Racordul poate sa se incadreze pe o raza mai mare si sa porneasca rampa mai dinspre sud iar DN7 poate fi coborat intr-un mini debleu.
Sunt sigur ca exista o solutie mai buna decat dea existenta care sa scurteze traseul si implicit cantitatea si costul materialelor necesare.

LE: cu o declivitate de maxim 12.5 mm/m , pentru a ajunge la nivelul de 5m ai nevoie de o rampa lunga de 400m.
Solutia propusa de mine e doar in cazul reconstructiei(asa cum s-a procedat in cazul racordului spre Hunedoara). Dar daca se face o simpla reparatie,ai dreptate! nu are rost aliniament nou!

LLE: de aici m-am inspirat: https://www.google.ro/maps/@44.5719431,23.4499177,1035m/data=!3m1!1e3


AndreiB

Dar de ce? Racordul actual nu are nici o trecere la nivel, e probabil construit cu pante suficient de mici pentru trenuri de marfa si are debleul gata facut. De ce nu l-ai repara in situ decat a construi unul nou de la zero? Mai ales ca DN7 e ridicat acolo. Un pasaj care sa supratraverseze podul DN7 ar necesita rampe si mai lungi.

Daca cobori DN7 in debleu, ar trebui sa subtraversezi liniile CF, necesitand alte lucrari. Nu inteleg care e problema cu racordul actual?

Mie alta mi se pare problema in zona. Traseul logic pentru trenurile de calatori e o pendula intre Hunedoara ai Deva, cu un Desiro care sa se plimbe inainte si inapoi toata ziua, insa accesul din Hunedoara e doar spre Simeria.

Phenol

@cristi5: racordul Orastie - Petrosani se vede in plansa pe care ai pus in "josul" paginii, intre km 4470+300 si km 470+700. In linkul pus de AlexxC se vede unde se termina proiectul Sighisoara - Simeria si unde incepe Simiera - Arad, adica intre bucla si racord Orastie - Petrosani.

Reabilitarea buclei va intra in proiectul de reabilitare Simeria - Petrosani - Filiasi, daca va exista asa ceva.

subway


paullie

Ma uitam pe harta proiectelor si vad ca procentele sunt de prin August, ba chiar Februarie. Ceva date noi sunt?