[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

reed

Trist e sa te gândești câte alte orașe ar avea nevoie de un asemenea pod,și să fie folosit la capacitate .

carutasul

voiam să zic cu mai puține cuvinte :)
Nu cred că sunt multe orașe care "au nevoie de un asemenea pod". Poate nici Bucureștiul :) Orașele au nevoie de un plan de urbanism făcut cu cap, eu în momentul de față nu am nici o idee dacă podul ăsta a fost util sau nu, pentru că nu a fost făcut ca urmare a unui studiu serios. A fost făcut pe principiul "facem proiecte mărețe, din care să se poată returna mult la cine trebuie", că asta a fost epoca Oprescu. Problema e că acum ne-am ales cu el, banii sunt cheltuiți, așa că dacă se poate trage un mic folos din el ( sau chiar mare) , trebuie să o facem. Bucureștiul avea mult mai multă nevoie de închiderea inelelor, de reconfigurarea transportului în comun, de accelerarea metroului etc... Dar nu putem schimba trecutul, așa că e clar că trebuie văzut la ce anume poate fi bun :)

Ionut

Pentru ca pur si simplu va bateti joc de munca mea, ma obligati sa muncesc in plus cand am alte lucruri de facut, ignorati complet regulile forumului (regula 5 in cazul de fata) si avertismentele mele EXPLICITE, au primit ban timp de 30 de zile urmatorii:

adrian rosca
carutasul
voicul
tonică

Ban-ul este partial (nu puteti comenta) si expira automat in 30 de zile. Daca repetati, INDIFERENT DE USER, primiti ban definitiv.

vancouver

Quote from: AlexxC on September 23, 2020, 10:47:52 AM
sa se construieasca doar sensul de mers spre DNCB/A1, un fel de bulevard cu sens unic la jumatate de pret.

Culmea ca si solutia asta e proasta si atrage trafic. Stiind ca dupa-amiaza vor putea iesi repede si usor din oras, multi se vor inghesui dimineata cu masina sa intre. Pe unde? Pe unde ar vedea cu ochii. Si dimineata o sa fie un blocaj total mai ales pe Maniu pe intrare.

In plus exista si navetisti CARE IES din Bucuresti (sau din orice alt mare oras). Bucurestiul e un urias dormitor. De aici sunt destul care au treaba ziua prin imprejurimi sau chiar in alte orase gen Titu, Pitesti, etc... Toti vor folosi noua iesire. Si dupa amiaza - incredibil - se intampla si la case mai mari, de ex. la mine in Frankfurt, ai un minunat ambuteiaj de intrare in oras ! ! !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

contador

Quote from: frunzaverde on September 23, 2020, 03:08:54 AM
La Londra, la fel, ar inceta sa functioneze fara autostrada inelara (M25) si fara radialele care leaga orasul de autostrada, care au fost construite, intocmai ca la Ciurel, prin demolari si poduri si estacade (M4 a fost prima istoric, in anii '60). Si in Londra metroul e intens folosit (nu cred ca si de Boris), dar doar daca stai unde trebuie. La sud de Tamisa, n-ai metrou aproape deloc, si depinzi in principiu de masina si de reteaua de autobuze si trenuri suburbane.
Totusi autostrada aia inelara, M25, nu functioneaza in vid. Acest morcov nu cumva vine pachet si cu un bici? Nu crezi ca Londra ar inceta sa functioneze daca ar elimina suprataxa de congestie si ar permite neingradit accesul cu autoturismul, dupa cum se procedeaza in Bucuresti, chiar daca ar tripla capacitatea autostrazii M25?

Dupa cum se plangea anterior un coleg: problema e ca ar ajunge, cu autobuzul, sifonat la teatru, iar singura solutie posibila acum si-n viitor (ma lasa sa-nteleg ca) ar fi autoturismul personal. Deci acest magnific proiect este vazut de unii doar ca o metoda de a ajunge mai rapid in buricul targului, nu de a-l ocoli.

Daca Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1 este morcovul pentru traficul auto din Bucuresti, care ar fi biciul?

Quote from: oc7avian on September 23, 2020, 11:22:58 AM
Important e să fie ceva pe care poți pune și transport public.
Mai e mult pana acolo. Deocamdata, in cadrul acestui mega proiect de infrastructura, un banal autobuz urban nu poate utiliza o banala rampa fara a se sui pe un banal trotuar.

Puffyk

De prin targ...
1. Breteaua cu probleme va fi cosmetizata, in conditiile in care nu ar fi vorba neaparat o greseala a constructorilor ci de niste calcule facute pe ecartamentul/ampatamentul vechilor masini. Se va rezolva rapid...
2. Banda de incadrare catre Militari se va face in regim de urgenta, a fost o intelegere suplimentara cu constructorul. Se vor modifica refugiile de tramvai, se pare ca se vor prelungi in fata cu niste metri...
3. Se va incepe montarea laserelor ca inainte de 06.12 sa fie operationale....
Vedem ce urmeaza!

dr4qul4

Cum exista un singur culoar disponibil (postat pe paginile trecute), asadar stim care va fi (probabil) continuarea acestui pasaj (nu si cand), va invit sa schitati nodurile/intersectiile, cu Militari Residence, DNCB si A1.
Nici capatul dinspre A1 nu este atat de clar, fiind inghesuiala maxima. Era bine daca lasau loc acum 10 ani. Dar bineinteles ca nu au facut-o.
Eu am spus ce mi-as dori ( o legatura cu strapungerea Bd Timisoara), insa, momentan nu am gasit cum ar arata conexiunile cu A1 si DNCB. Am sperante ca cineva de pe aici va gasi solutia ideala.
Din documentatia veche (postata pe metrouusor), eu nu-mi dau seama cum vei intra pe acest drum venind dinspre Pitesti.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

paullie

Strapungerea Bd Timisoara este necesara indiferent daca exista sau nu Ciurel -> A1. Sunt 2,2 km intre cele doua trasee paralele. Nu se substituie una celelilalte.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 23, 2020, 01:55:33 PM
Eu am spus ce mi-as dori ( o legatura cu strapungerea Bd Timisoara)....

Strapungerea Timisoara este "pe partea opusa" fata de Maniu. NU vad nevoia de a uni doua radiale intre ele, mai ales daca presupun intersectarea lui Maniu...

Dar strapungerea Timisoara este necesara... de acum 20 de ani!...
La fel ca pasajul Domnesti...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Puffyk

99% cam asa va fi....




Powered by API/PUM imgur uploader
Din culise am aflat ca ar fi foarte interesat si Carrefour de acest traseu, pentru ca ar fi foarte usor de ajuns acolo. In plus, deserveste toate localitatile adiacente + Militari Residence. Pod va fi la Uverturii, in rest nu stiu ce sa va spun. Totul este sa existe finantare si consens...

Cristiano

Quote from: dr4qul4 on September 21, 2020, 09:14:13 PM
Problema e ca se blocheaza si Uverturii. Dar ar merge asfaltata una din strazile care ajung in Dambovitei. Sau chiar Aleea lacul Morii.
Pe de alta parte, s-a terminat vara. Azi tot orasul a fost blocat.

dr4qul4

Aleea Lacul Morii nu este drum public si nu va fi, mai bine ramane alee pietonala si pe viitor poate amenajata cu piste de alergat, biciclete si multe alte locuri de relaxat pe malul lacului!

dr4qul4

#1481
Ai perfecta dreptate. Aleea din jurul lacului ar trebui sa fie exclusiv pietonala.
Referitor la conexiunea Splai-A1-Bd Timisoara, conectarea ar trebui facuta in zona Divertiland.
Cam asa ceva. Dar cu siguranta mult mai complex. Poate ar trebui regandite si nodurile A1 de la DNCB si ciorogarla. Poate ar trebui facut pasajul printre carefour si brico depot, cu pasaje peste cele 4 sensuri giratorii (2 de fiecare parte a A1).





Powered by API/PUM imgur uploader

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

Goldmund

Quote from: Dominik on September 22, 2020, 10:04:04 PM
Mai poti spune ceva ??


Aici nu exista decat o concluzie:
inginerii de "drumuri si poduri" care au lucrat aici au cazut la examen...Doar se calculeaza trecerea unui autobuz, camion, chiar si in cazul gabarit depasit(doar atunci cu eventualul calcat pe un trotuar/iarba si doar sub privirea unuia care dirijeaza totul), ca strada sa fie functionala in orice situatie...

soldy82

Quote from: Puffyk on September 23, 2020, 01:30:23 PM
De prin targ...
1. Breteaua cu probleme va fi cosmetizata, in conditiile in care nu ar fi vorba neaparat o greseala a constructorilor ci de niste calcule facute pe ecartamentul/ampatamentul vechilor masini. Se va rezolva rapid...
Cum adica sa nu fie greseala.. e greseala grava de proiectare ( si contructorul a facut-o fix cum i s-a indicat).
Pe aceea bretea un tir nu are loc acum, si nu vad cum s-ar putea rezolva rapid.. totusi vorbim de blocat circulatia si extinsa breteaua...
Podul asta e deschis fix pentru alegeri.. nu e terminat si nici lucrarile nu au fost verificate cum trebuie.
O sa avem si cu asta o istorie ca a Basarabului ( cand el e deja ruginit in multe locuri si nu mai are nici scurgeri ale apei pluviale functionale) care nici acum nu are receptia facuta dupa atatia ani de zile.

roata

Bine macar ca s-au sesizat si o vor largi dupa inaugurare :))
Parerea mea este ca ar trebui sa puna si indicatoare de latime maxima admisa, dupa ce vor face largirea, ca sa fie clar pentru toata lumea daca pot intra sau nu cu tancul pe acolo