Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 72 Guests are viewing this topic.

yetiman

Probabil ca exista alte interese ca sa nu grabeasca acest pod (si nu ma refer la interese personale, ca nu vreau sa acuz pe nimeni fara motiv).
Dar asa (plus avizul de mediu pentru padure) pot pune frana la UMB si sa nu fie pusi in situatia de a plati lucrarile mai mult decat au ei chef sa plateasca.

As mai intelege daca am vorbi de un proiect complex, pe zeci sau sute de km de autostrada, cu tot felul de restrictii si conditionari.
Dar aici totul este (sau ar trebui sa fie) foarte clar. Podul are cel putin jumatate din piloni ridicati, grinzile sunt la fata locului (in totalitate cred), iar spatiile de servicii sunt si ele clar localizate din proiectul Bechtel.

Si sunt 3 (TREI!) oferte, nu 20. Analiza lor n-ar fi trebuit sa dureze mai mult de o saptamana!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vladb

^
Pai stai linistit ca sunt convins ca, pe cai legale, nimeni nu va putea obliga castigatorul sa inceapa cu podul. Si fiind o lucrare de arta de o complexitate ridicata comparativ cu restul lucrarilor sunt convins ca nu o sa fie prima abordata.

istvan78

Incape si podul in cei 75 Mio Lei (mai putin probabil in urma licitatiei)? M-as fi asteptat sa fie mai scump... chiar daca grinzile sunt deja.

alexbb

S-a publicat schita intersectiei A3 - Petricani. Nu stiu de ce ramasesem cu impresia ca va fi un giratoriu, dar aici vad ca e o intersectie semaforizata.
http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=832 este la clarificarea 6. Fara alte investitii (petricani-tei, colentina-dna ghica, cf petricani, fbg - barbu vacarescu), cred ca va fi un calvar zona.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: vladb on June 24, 2015, 12:37:59 PM
^
Pai stai linistit ca sunt convins ca, pe cai legale, nimeni nu va putea obliga castigatorul sa inceapa cu podul. Si fiind o lucrare de arta de o complexitate ridicata comparativ cu restul lucrarilor sunt convins ca nu o sa fie prima abordata.

in plus fiind si design&build....pot sa-si faca platile cum vor. Daca sunt destepti incaseaza 50% din bani la finisaje...si când sa se apuce de greu, de viaduct dau bir cu fugitii. Cam cum a facut Imbecilo care când era inca departe, departe de finalizare autostraa incasase 80% din bani, iar pe multe categorii de lucrari erau la 100% chiar daca in santier erau cam 50% executat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: alexbb on June 24, 2015, 07:11:48 PM
Nu stiu de ce ramasesem cu impresia ca va fi un giratoriu, dar aici vad ca e o intersectie semaforizata.
Ramasesei cu impresia respectiva pentru ca initial chiar ERA vorba de un giratoriu.
Ce este in schita asta e o mizerie - nu ca giratoriul ar fi fost muuuult mai bun, dar totusi... Un giratoriu ca cel de Charles de Gaule facea sens.
In schim prostia asta cu semafoare si viraje la stanga va fi criminal. La un an dupa ce il termina o sa faca licitatie pentru alta solutie.
Oricum intersectia aia este si acum un cosmar, desi are doar 3 intari si nu vine nici un f;lux de autostrada... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ E evident pentru toti ca acolo trebuie nod denivelat... macar sa se faca si atat mai repede.

TibiV

Quote from: Ionut on June 24, 2015, 09:29:37 PM
E evident pentru toti ca acolo trebuie nod denivelat...
Culmea e ca acolo chiar nu au motive sa spuna "nu e loc, sunt cladiri bla bla bla"
Spatiu liber cat cuprinde de jur imprejur, cred ca si MobExpert ar da de buna-voie un colt din curtea lor daca vor capata la schimb o intrare-iesire decenta... 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

#6594
Nu uitati ca avem tramvai pe Petricani,in afara partii carosabile spre Fabica de Glucoza si doar semaforul il poate opri, altfel, vi de pe A3 , astepti sa treaca tramvaiul si uite asa blochezi tot.

Din pacate asta e.

^
Acolo totul se facea in Livada cu 3 boscheti, spre est. Dar tind sa cred ca problema e tramvaiul.

TibiV

Puteau să mute tot giratoriul spre livada cu 3 boscheţi, cum zici tu, si tramvaiul să intersecteze doar FdG... Si un semafor deștept, care să se schimbe doar dacă si când vine tramvaiul....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

Da, si daca se pune rosu doar cand vine tramvaiul, poate sa fie si semafor manual, comandat "automat" de vatman, dar cine vrea sa mearga spre Fabrica de glucoza va sta la semafor in giratoriu. Si se blocheaza toate directiile. Doar pasaj suprateran ar rezolva problema, directia A3 - Fabrica de Glucoza, dar costurile, precum pe centura Bucurestiului , cu calea ferata langa,plus expropierile ar fi enorme.

TibiV

Evident că un nod denivelat este soluția. Si în final se va face...
Dar deocamdată... show me the money !... :)
Ce spun eu nu este exorbitant, si ar putea funcţiona.
De asemenea s-ar putea îngropa tramvaiul pe 5-6 sute de metri, un fel de metrou fix în zona intersecției...
Dar NIMIC nu va rezolva problema celor două strangulări majore: la CF Buc-Cta când se lasă bariera ( în 4-5 minute coada va bloca intersecți a A3) si coșmarul intersecției de la Dna Ghica- Colentina.
Ce este în weekend pe DN1 la Bușteni Azuga va fi o biată glumă faţă de intrarea A3 în București...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

No comment.  Avem bani pe garduri din fonduri europene și ne batem joc de ei cu soluții improvizate. Acolo 2-3 intersecții în toate direcțiile ar trebui denivelate. Altfel degeaba ai băgat jumate de miliard în buc pl. Intersecția de la doamna ghici de ce se tot amână?  Acu vreo 10 ani erau chiar începute lucrările. ..acum nici nu e pe lista de intenții pe anii viitori. La fel și acea bariera...trebuia făcută de 5-10 ani. Dacă nu le iese un paraindarat ăsta sunt în stare sa nu facă nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Păi cred că asta e problema.
Lipsa nu doar a parandărătului, dar şi a oricărei perspective cât fac pe nebunii ăştia. de la DNA...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)