Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 41 Guests are viewing this topic.

AFC

O porcărie sinistra intersecția asta. Tot sper ca ne schimbam, ca devenim mai implicați,mai constiinciosi, mai riguroși...ca învățam sa gândim in perspectiva...vise. Proiectata la mișto pentru ca probabil așa a fost si tema si etalată ca rezolvare de o gasca de semidocți indiferenți.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

horatiu.cosma

Actuala intrare in Bucuresti pe DN1 e inca functionala. Daca soferul va vedea ca nu razbeste pe A3, o sa o ia pe DN1, mai ales ca se deschide si pasajul de la P.Presei. Oricum, pentru a rezolva problema celor care vor sa faca stanga in intersectie, am eu o varianta fara intersectii denivelata, destul de ieftina, si care nu ar bloca intersectia (daca e trafic groaznic, se va bloca mai departe de intersectie).
Solutii: asfaltat drumul de pamant de langa C.F. si eventual Gherghitei(daca nu e deja) pana in sensul giratoriu, sens giratoriu intre Petricani si Bd.Pompeiu, fiindca acolo ar fi loc, ca se termina linia de tranvai.

Stanga de pe F.Glucoza spre calea ferata pe Petricani Nord: ori pe Bd.Pompeiu, ori tot inainte in intersectie pe A3 pana la sensul giratoriu cu Gherghitei, stanga, si iesit in zona drumului de pamant.
Stanga de pe Petricani Sud pe F.Glucoza: mers pe Petricani inainte pana la giratoriul cu Pompeiu, si stanga acolo(sau intoarcere in sens si dreapta pe F.Glucoza).
Stanga de pe A3 pe Petricani Sud: ori iesire pe Gherghitei la sensul giratoriu respectiv si luat pe Gherghitei in jos, ori dreapta pe Petricani si intoarcere in sens.
Stanga de pe Petricani Nord pe A3: Pe drumul ala de pamant, Gherghitei si intrare in A3.

Dispar astfel directiile de luat stanga in intersectie. Pentru dreapta, ar fi frumos si normal ca cel putin 3 dintre iesiri sa aiba banda speciala de dreapta(ca sa nu se mai stea la semafor), cu banda de accelerare in continuare( sagetile cele doua din intersectie, plus cea de dreapta de pe F.Glucoza spre Petricani, care am uitat sa o desenez). Pentru a 4-a, dinspre PetricaniNord spre F.Glucoza nu prea e loc acolo, dar se poate cu putina dorinta. Si atunci semaforul ramane pentru directiile inainte, A3<->F.Glucoza 75% din timp, Petricani Sud<->Petricani Nord 25% din timp.

alecu26

Exact ăsta mă gândeam și eu....ca tot dn1 va rămâne șeful.  În afară de cei care stau în Lacul tei,  colentina.  Pantelimon. ...fără denivelare la doamna ghici e tot mai accesibil prin CB. Of, of.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Horațiu, ai să râzi, dar drumul de pământ pe lângă CF chiar există în planul lui Oprescu.
Iar Gherghitei ESTE asfaltat (si cu 2 benzi pe sens !) până fix în CF Buc-Cta de aproape 2 ani. Am pus eu nişte poze de acolo acum vreo lună.
Planul este ca drumul de pământ să treacă pe sub pasajul A3 peste CF. Doar că pasajul încă lipsește... :(
Si ar fi si mai bine să ai pasaj peste CF si la Petricani, iar " drumul de pământ" să treacă si pe sub ăsta si să ajungă la pasajul Pipera peste CF...
Vise, recunosc... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Quote from: caf on June 24, 2015, 11:43:35 PM
O porcărie sinistra intersecția asta. Tot sper ca ne schimbam, ca devenim mai implicați,mai constiinciosi, mai riguroși...ca învățam sa gândim in perspectiva...vise. Proiectata la mișto pentru ca probabil așa a fost si tema si etalată ca rezolvare de o gasca de semidocți indiferenți.

Diagnostic foarte corect. Cunoști bine sistemul.


paulmare

#6605
Horatiu nu cred ca merge asa de simplu
Pandele facuse intr-o vreme un drum betonat paralel cu calea ferata de la Porsche bucuresti nord pana la Bariera Petricani - ma rog ca in Republica Ilfov, drum facut de primarie dar pe terenuri private.
Se vede aici

E inchis cu un morman de pamant - din ce am inteles politia nu a fost de acord cu intersectie langa calea ferata - ceea ce mi se pare si mie de bun simt, am vazut si eu blocate masini intre barierele coborate   

Asa ca trebuie sa o rezolve cumva cu pasaj
Drumul ala de pamant e relativ nou, facut de apolodor pentru groapa lor de deseuri care o fac undeva in pepiniera
Ambele drumuri de pamant si pe stanga si pe dreapta fata de cf, sunt pe traseul "zburatoarei" lui Oprescu,

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Mersi, eu ma uitasem pe google maps, si acolo erau mai vechi, inainte de renovare. Adevarul ca incurca foarte mult calea ferata si linia de tramvai toata zona, nu doar intersectia dintre A3 si Petricani. Daca CF nu poate fi miscat, tramvaiul ar putea fi bagat in subteran, si facuta acolo o intersectie denivelata ca la carte. Dar pentru asta e nevoie pe langa bani, si dorinta, din partea primariei, CNADNR, RATB si inca cateva institutii...

TibiV

Quote from: TibiV on June 24, 2015, 10:53:14 PM
De asemenea s-ar putea îngropa tramvaiul pe 5-6 sute de metri, un fel de metrou fix în zona intersecției...
Dar NIMIC nu va rezolva problema celor două strangulări majore: la CF Buc-Cta când se lasă bariera ( în 4-5 minute coada va bloca intersecți a A3) si coșmarul intersecției de la Dna Ghica- Colentina.
Da, tramvaiul poate fi bagat intr-un tunel subteran, acolo ar fi mult mai usor ca la Piata Presei, si ar fi bine si pentru calatori, mai ales pe ploaie sau viscol...
Iar intersectie denivelata... Pana nu o sa se dea drumul la A3 si o sa iasa mega scandal si reportaje peste reportaje la TV cu traficul blocat, nu cred ca o sa binevoiasca cineva sa se gandeasca serios la asta. Dovada ca au uitat complet de Pasajul Doamna Ghica, ca sa nu mai vorbesc de idiotenia de la Piata Delfinului, unde ar trebui demolata macar partial cladirea pietei (Circul foamei...)
Stilul nostru: in loc sa prevenim o problema de la bun inceput, inainte sa dam drumul traficului, mai intai provocam problerma iar apoi o remediem si ne apucam de facut pasaj sub mega-traficul care va exista la ora aceea...
Si probabil se vor laude ce solutie desteapta au gasit... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

 :D Ce sa fie? ce sa fie? (click for zoom)

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

 S-a dat ordinul de incepere? ceva miscare?

ciprebbe

Ordinul poate la anu...( si la multi ani daca nu exista vointa )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dan_c

#6613
La Suplacu de Barcau Bors, cei de la Corsan Corvian, deja au personal cazat de aprox o saptamana in Oradea

Reprezentantii Corsan Corvian sunt de fapt fosti angajati ai FCC, pe care in urma restructurarii/ reorganizarii in totalitate a personalului spaniol, au fost nevoiti sa se reorienteze catre alte firme ( spaniole ) care au contracte in Romania

Momentan Corsan Corvian, nu au nici un sediu in Romania.

Deocamdata, putinii angajati ai Corsan Corvian, se delecteaza asupra detaliilor cu privire la proiect.

E posibil ca din august, cred ca sigur dupa 1 septembrie vor incepe si angajari, lucru conditionat de ordinul de incepere al lucrarilor

Totusi avand in vedere trecutul contractelor de pana acum, sunt un pic sceptic cu privire la emiterea Ordinului de incepere al lucrarilor inainte de 1 august 2015, chiar daca semnarea contractului a fost in 11 mai 2015, si  avand in vedere ca acest contract are prevazut 6 luni de proiectare ...tind sa cred ca lucrarile vor incepe efectiv in martie/ aprilie 2016

sper sa ma insel........



ciprebbe

Pai ar fi bine sa fie asa(si chiar as vrea sa nu te inseli)  dar.... din istorie cetire( sau aducere aminte) UMB-ul a primit ordinul pentru un ciot de 8.7km de la buget  dupa?.......1 an  .
Gogoasa aia cu 41 de zile era pt presa si pt constructori.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe