Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Lvs_tm

#19575
Quote from: paulmare on January 22, 2019, 11:02:53 AM
pe grinzi e marcajul cu rosu al prebet aiud - inseamna ca sunt grinzile pentru astaldi
straco are alt furnizor

Ce furnizor are Straco?

paulmare

#19576
Nu prebet oricum
lucrarile unde livreaza cantitati mari le pun pe site sau le comunica la bvb
La rutiera au de exemplu
Autostrada Sebes – Turda, lot 2: Aktor & Euroconstruct
Autostrada Sebes – Turda, lot 3: Tirrena Scavi & Condotte
Autostrada Transilvania: diverse sectoare: Bechtel
Autostrada Transilvania – sector Ogra – Ungheni, lot 2: Strabag
Autostrada Transilvania – sector Iernut – Chetani: Astaldi & Max Boegl
Centura Deva – Orastie: Straco & Strabag
Centura Sibiu: Max Boegl

NGC

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on November 29, 2018, 10:21:31 AM
Dupa cum se stie, in 16.11.2018 CNAIR a incheiat oficial etapa de (re)evaluare financiara si a dat ca nou castigator asocierea condusa de ITINERA.

Dupa cum era de asteptat, STRABAG a contestat.

Ieri a fost termen la TB, dar s-a amanat. Noul termen este 05.02.2019.

marinul

Suparata si presa locala pe cnair  :)

Autostrada care ar trebui să unească Oradea de Cluj are un destin nemilos. Din cauza forţelor vrăjmaşe din exterior, noi, românii, nu suntem lăsaţi să ne construim autostrăzi. Bătrânul Soros se pune în calea buldozerelor care decopertează terenul, ecologiştii mai descoperă câte o capră neagră ce sălăşuieşte pe traseu, iar Uniunea Europeană ne tot bate la cap oferindu-ne banii ei, deşi toată lumea ştie că nu sunt bine veniţi în România fiindcă nu pot fi furaţi.


Mai mult decât atât. Am descoperit şi membri marcanţi ai Statului Paralel care s-au infiltrat în CNAIR. Este vorba de o liotă de absolvenţi de teologie, de profesoare de lucru manual, de fiice şi amante de politicieni, de şoşonari, de lipitori de afişe sau de simpli imbecili care populează compania de drumuri, incapabili să întocmească la timp şi în mod corect un caiet de sarcini pentru o banală licitaţie.
Un tronson al autostrăzii a fost contestat de Strabag, iar Justiţia a cerut reevaluarea ofertelor deoarece onor CNAIR a dat dovadă de superficialitate. Sunt eleganţi domnii judecători, au evitat să adauge că slujbaşii au dat dovadă de incompetenţă pură.
Şi uite-aşa, în loc ca Beni Rus să-şi mobilizeze trupele pentru a mai face 30 de kilometri de drum de mare viteză, ne întoarcem iarăşi la devize. Problema însă rămâne, căci aceiaşi incompetenţi trebuie să refacă ceea ce n-au reuşit din prima. Şi, totuşi, după toate astea, nicio demisie, nicio concediere şi, evident, nicio autostradă...

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-12/adio-autostrada-146542.html

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

#filmarea postată de Cristi N:
Băi frate, dar nu mai repară nimeni peretele antifonic de la Moara Vlăsiei?

teoneo

Tandem nod provizoriu Iernut - barieră FNC.
Cam târziu, dar poate merită să pun un mic montaj pe care l-am făcut de pe filmările de sâmbătă când, în premieră, am prins barieră atât la dus cât și la întors.
S-a tot discutat de timpii de așteptat la bariera de lângă nodul provizoriu Iernut. Vin cu dovezi.
De când s-a deschis ciotul de autostradă A3-Ms (Ungheni-Cipău) nu am prins niciodată barieră. Dar nici nu am auzit plângeri că se stă-ă mult. În schimb eu am stat 8 minute la dus (chiar nu știu ce a putut fi, poate o fi fost ceva și știe cineva) și aproximativ un minut la întoarcere, spre Tărgu-Mureș. Se vede, chiar dacă e întuneric (de la 150m) cum trece, încet, săgeata albastră (am dat filmarea pe 2x). Atunci, impresia mea a fost că pe sensul opus a fost doar o mașină, celelalte ajungând-o din urmă imediat după ce s-a ridicat bariera.
Dar nu am idee de ce s-a făcut așa coadă mare la ieșirea de pe A3. Care ați mai circulat pe aici ați prins așa ceva?


voicul

Geniala melodia !!! +1
Probabil dupa fiecare inaugurare a lui CNAIR ar trebuie sa i se cante asa ceva. (adica sa sune pe primele filmari de la bord).

Nu mi se pare ca ai stat mult. Chiar si la cele 8 minute ai stat "la bariera", dar nu dupa tren.
Cred ca au reglat bine/se merge bine acum.

dragos76

Joia trecută am văzut că straco se mișca, în ciuda vremii încă nu foarte prietenoase. Era destul de multă lume la organizarea de șantier și descărcau grinzi la supratraversarea de după Hădăreni (înspre Mureș).

realfanady

Si Astaldi a inceput saptamana trecuta, dar deocamdata conditiile meteo nu prea sunt favorabile, insa mi s-a confirmat termenul de sfarsit de an, ca vor sa finalizeze, si ca ar fi un termen realist. De insolventa imi era un pic rusine sa intreb cat de mult ii incurca.  :-[

voicul

Poate ajungi si la Straco sa ii intrebi daca termina anul asta nod-ul.
Fara el, degeaba se grabeste Astaldi.

horatiu.cosma

Nu termină anul ăsta Astaldi, relax.

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (directori). Astazi, SCS Transport.

Rasnov-Cristian. I-am luat la intrebari despre PT, despre ordin de incepere, despre lucrari, daca fac sau nu pe fonduri UE (ca licitatia a fost pe fonduri de la buget). Ce au zis:

- facem pe POIM, s-a depus cererea de finantare
- PT a fost depus de constructor DAR a fost respins si trebuie sa faca modificarile si sa vina iar la CNAIR!
- pentru ca nu au PT aprobat, nu au nici autorizatie de construire

Deci stam dupa constructor acum, asa zice CNAIR. Nu am intrebat DE CE le-au respins PT-ul... nu e timp de detalii.

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (directori). Astazi, SCS Transport.

A3 Iernut-Chetani, Astaldi. CNAIR se bazeaza pe lotul asta in 2019, il termina. Serios. Da, serios. I-am combatut, dar n-am avut cu cine. In fine, ei sunt siguri, insa sunt doar sanse teoretice. Poate suntem noi prea negativisti. Mai vedem in decembrie.

A3 Chetani-Campia Turzii, Straco. CNAIR se bazeaza pe lotul asta in 2019 (adica se termina)! Da da, serios. I-am facut cu ou si cu otet. Le-am dat cu progresul oficial peste nas. Ei nu si nu. Ca Straco termina, desi sunt la 18%. "Asa zice constructorul." Dupa ce-am insistat ca sunt chiar .... ma rog... idioti (nu am zis idioti), au mai dat un pic la intors, ca luna asta vin constructorii cu graficele de executie etc etc. In fine, m-am umplut de nervi.

alin_simeriaveche

Daca ar termina Astaldi (Doamne ajuta), eu cred ca Straco ar putea ca pana la sfarsitul anului, daca s-ar concetra strict pe nodul Chetani, sa faca ceva folositor. Dar sunt prea multi de "daca"