Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 28 Guests are viewing this topic.

realfanady

QuoteMacar lotul 3 sa fie gata primul, sa nu ne astepte M4 la frontiera. Credeti ca va putea fi gata pana in 2020?

Se poate, daca se vrea sunt sanse sa fie gata chiar in august/septembrie 2020, dar prea multi factori trebuie sa se alinieze. Adica, ordinul de incepere sa vina cat mai repede (din cate stiu nici pentru proiectare nu este dat inca), sa nu avem probleme cu relocarile de utilitati, cu exproprierile suplimentare (sau CNAIR sa le rezolve in timp util), si cel mai important, Trameco/Selina sa nu se dovedeasca a fi un constructor gen Aktor sau Straco, care au progres nesemnificativ (ma refer la A10, respectiv A3). Relieful n-ar trebui sa fie problema. Insa mai realist, impartasesc opinia lui voicul, decembrie 2020/ianuarie 2021.

stangabriel

Am mers de cateva ori pe A3 Ploiesti Bucuresti, nu stiu daca e doar o impresie, de la deschiderea segmentului spre Pipera a crescut traficul putin. Cel putin sectorul Centura - Bucuresti este destul de circulat.

In Giratoriul cu  Str Gherghitei este haos, fiecare taie cercul cum vrea, chiar si politia era parcata pe o banda in exteriorul giratoriului iar masinile o evitau cu greu.

danutzu_1069

Nu ti se pare, cu asa este. A crescut traficul pe A3. Iesirea / intrarea pe A este mai la indemana...
Iar cu giratoriu de la Gherghitei.... asta arata cati stiu sa circule printr-un giratoriu... Si cati stiu sa se incadreze corect, sa semnalizeze corect....
Chestii complicate....

Ionut

Traficul e crescut pentru ca acum e clara situatia si la Moara Vlasiei. E normal ca A3 intre Moara Vlasiei si Petricani sa fie o alternativa pentru DN1/ruta urbana obisnuita. Mai mult, autostrada atrage acum o parte din traficul care mergea in Ialomita pe relatia Stefanesti-Dascalu-Fierbinti. Acum multi folosesc A3, chiar daca e drumul mai lung cu cativa km. Nici nu mai zic de cei care stau in sudul orasului si merg spre Ploiesti pe autostrada. Autostrada e mult mai bine conectata de oras acum fata de cum era inainte.

dr4qul4

De la Unirii la Brasov, Google Maps ma baga pe A3. Apare mai rapid cu 5 minute si mai lung cu 12
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

De fapt este probabil mai rapid cu vreo 15 min daca mergi regulamentar cu 130km.

Pe A3 te baga si daca vii de la Buzau - mai rapid cu vreo 10 - 15 minute (real) si mai lung cu 4 km. Sigura problema ar putea fi daca prinzi bariera la Mizil, dar nu se sta mult acolo.
Deci trafic de pe DN2 ajunge acum pe A3 in B.

horatiu.cosma

#19551
Straco lucrează destul de bine cu echipele de la Baxcom la structura de aici. Ieri au terminat de armat fierul la riglă și azi betonau.



Rezistă foarte bine asfaltul de la devierea DN-ului, ani lumină peste cele de la Pizzarotti (Alba Nord sau Lancrăm). Păcat de problemele financiare.

Asfaltul pe lotul Strabag mi se pare mult mai plan și mai lin decât la Geiger. La Astaldi nu am observat nicio mișcare, dar e greu din DN de văzut ceva în afară de nodul Iernut.

Ionut

Merci de vești! Este putina zăpada în zona. Pot face una-alta. Poate le facem o vizită. :)

Ionut

API pe Facebook

În ultimele zile v-am tot dat exemple din saga licitațiilor derulate dezastruos de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Dacă miercuri am vorbit despre amânarea cu luni bune a deznodământului pentru lotul 2 al Autostrăzii A3 Suplacu de Barcău-Borș, astăzi a venit rândul primului tronson, cei 26,35 km între Suplacu de Barcău și Chiribiș.

Și aici avem o telenovelă similară: licitație lansată în 23.08.2017, cinci oferte depuse în 19.02.2018, iar câștigătorul (tot Trameco, parte din grupul Selina) desemnat în decembrie 2018 a fost ofertantul de pe locul 2, primul fiind descalificat.

Asocierea româno-croată (Construcții SA-Hidroelektra Niskogradnja) de pe primul loc a atacat la CNSC (Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor) și de curând a venit decizia: contestatarul are dreptate, CNAIR este obligată să îi reevalueze oferta, iar rezultatul procedurii este anulat.

Desigur, hotărârea CNSC poate fi (și cel mai probabil va fi) atacată mai departe în instanță! Rezultatul? Luni întregi de întârzieri fiindcă echipa responsabilă din CNAIR nu a fost în stare să facă o treabă de calitate din prima.

Vecinii maghiari vor ajunge cu autostrada lor la granița noastră cel mai probabil în primul trimestru al anului viitor. Noi nu reușim nici măcar să evaluăm corect câteva oferte. Să nu uităm că sectorul Suplacu de Barcău-Borș a fost început în 2007 și a fost reziliat de două ori (contractele cu Bechtel, respectiv Corsan-Corviam).

Pentru a mia oară, solicităm să vină oameni competenți în CNAIR!


voicul

Eu nu vad Strabag si Aktor la 100%. Bine Aktor nu va fi decat peste 1 an (mai un panou, mai un indicator ... gasesc ei), dar totusi oficial nu au terminat loturile?

Ionut

Păi loturile Aktor și STRABAG nu sunt la 100%. Cine a zis că sunt?

voicul

Da, imi imaginam eu ca daca circulam pe ele de mai bine de 1 luna sunt si gata.

Dar la Strabag ce mai de facut/terminat?

Remarc si: Straco este in santier! Pe acel lot nu vreau minuni, doar sa il termine (chit ca o fac cu ceva intarizieri).

Ionut

Parca STRABAG mai are prin CIC de butonat diverse, plus nimicuri de facut pe la rigole, taluzari, ecologizare. De-astea. Posibil si la spatiul de servicii sa mai aiba cate ceva.

pentium10

Selina este foarte activ la angajari, tot mai multe postari apar pe facebook se cauta muncitori, postare cum este si acesta aici link.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures