Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ionut,
data viitoare ia cu tine niste "fiole".
Pune-i sa sufle in ele.
Daca filolele isi schimba culoarea, este clar. Dar macar ar exista o motivatie...
Daca fiolele NU isi schimba culoarea, este si mai clar. Baietii NU au nici o legatura cu job-ul pentru care sunt platiti...
>:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu am apucat sa-i intreb daca au corectat ce le-a cerut ANAP pentru A3 Mihaiesti-Nadaselu-Suplacu. Poate apuc maine la CM POIM, macar in pauza.

voicul

Nu poti sa pui pariuri cu ei, ca ei dau vina direct pe constructori.

Este :puke:

N-ai cei'i face: ei zic, tu/API zice, API cam castiga si castiga credibilitate (si asta se vede in media).

RobertH

Se vede ca anu trecut a fost productie buna de prune pentru palinca prin zona noastra, o fi ajuns in sfarsit si prin sud pe la ministere .  :lol:

laszlo.robert

Problema mare a lotului Astaldi  este pasajul dublu peste autostradă  și CF pe DN14A, unde deocamdată este  0,cu imobil neexpropriat pe traseu.Nodul Iernut propriuzis cu descărcarea în sensul giratoriu pe DN14A la sud de autostradă poate să  o termine lejer în 3 luni,ca să  devieze  traficul  prin nod.Podul cu dublă trecerea peste Mureș la Bogata si podul peste Mureș și CF de la sfîrșitul  lotului se pot termina  pînă  în octombrie/noiembrie.
Cu o eventuală  minune  se termină Nodul Chetani pe lotul  învecinat tot rămâne problema  cu DN14A, Ma rog ar exista varianta  exotică cu sensul giratoriu  actual "improvizat ""😎.
Lotul  Straco în 2019 ,vise umede, nu au făcut încă  nimic la podul peste  Arieș!

realfanady

Hai sa fim seriosi, nu are rost sa discutam de Straco, mai ales ca termina in 2019. Podul Aries 0, la Campia nu prea se misca cu DN15, si nu au ajuns nici la 20%, deci serios, cine ar fi atat de naiv sa aiba macar sperante pentru 2019. Coroborand cele spuse cu progresul din rapoartele CNAIR pentru lotul respectiv, eu unul sper la T4 2020. Referitor la Astaldi e foarte greu, dar eu zic ca se poate, totul depinde de insolventa lor, mai precis, daca pot sustine ritmul de anul trecut (aici sunt sceptic), totusi n-ar trebui sa ne entuziasmam, ca sansele mai mari sunt la anul si la ei.

pasadia

@laszlo: imi pare rau, dar daca:
- Astaldi isi termina tot lotul, inclusiv nodul Iernut fara a face pasajul de pe DN14A peste A3 si CF405
- si Straco face nodul Chetani

Atunci sincer sa fiu o sa sper sa se deschida traficul pe autostrada si sa se inchida traficul pe DN14A intre nod si DN15. Stiu, localnicii din Iernut si satele din zona o sa fie dezavantajati, dar...

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (Narcis Neaga). Astazi, CM POIM.

Neaga a fost azi la CM POIM si a promis cu surle si trambite (cum a facut Scarlat ieri, DG Adjunct) ca anul asta termina Straco si Astaldi. Ati citit bine, anul asta termina Straco si Astaldi (Campia-Chetani-Iernut).

Ionut

Declaratii oficiale CNAIR (Narcis Neaga). Astazi, CM POIM.

Nadaselu-Mihaiesti impreuna cu Mihaiesti-Zimbor (licitatia 1), Zimbor-Poarta Salajului (licitatia 2) si Nusfalau-Suplacu (licitatia 3) vor fi lansate efectiv (publicate in SICAP) in urmatoarele saptamani. ANAP a respins, CNAIR a rectificat/adaugat ce s-a cerut si se va publica "in curand", "imediat".

Zalau-Nusfalau: in februarie 2019 se da drumul (adica CNAIR baga documentatia care urmeaza sa fie aprobata dracu-mai-stie-de-cine, de ANAP sau de AM POIM).

Meses (parte din Poarta Salajului-Zalau): re-confirmare lansare dialog competitiv. Fara termen.

TibiV

Nici nu stiu...
Sa :lol:  sau sa  :(( ?!....

Doamne. mare Ti-e gradina...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ladposta


pasadia

Dar nu stiu de ce sunteti surprinsi ca nu stie nimic Neaga despre Sibiu - Fagaras. Oricum nu era A13 vitala in discutiile pe POIM (dupa cum am mai spus, includerea tronsoanelor dinspre Nadaselu spre Meses amana Sibiu - Fagaras pe alt ciclu de finantare).

Si dupa cum am mai spus, pe mine ma exaspereaza amanarea rezilierii pe lotul de la Rasnov. Ma rog, nu ma credeti voi, dar totusi - ce poti sa refuzi la un PT pe 6km?

NGC

Quote from: Ionut on January 29, 2019, 10:04:00 PM
A3 Chetani-Campia Turzii, Straco. CNAIR se bazeaza pe lotul asta in 2019 (adica se termina)! Da da, serios. I-am facut cu ou si cu otet. Le-am dat cu progresul oficial peste nas. Ei nu si nu. Ca Straco termina, desi sunt la 18%. "Asa zice constructorul." Dupa ce-am insistat ca sunt chiar .... ma rog... idioti (nu am zis idioti), au mai dat un pic la intors, ca luna asta vin constructorii cu graficele de executie etc etc.

De parca graficele alea de executie se actualizeaza doar o data pe an. :lol:

Pai ia sa cerem si graficele de executie de la A3 si A10, la fel cum am cerut la LD3 si LD4 si unde TB ne-a dat dreptate iar acum asteptam recursul la CAB.

Ideea este simpla. Trebuie sa fim cu 1 pas inaintea lor, sau cel putin in acelasi rand cu ei. In traducere libera, trebuie solicitate graficele de executie inca din momentul in care avem confirmarea ordinului de incepere a lucrarilor, si trebuie solicitate toate actualizarile lor, pana la sfarsitul proiectului. Trebuie avut grija la formularea solicitarii, dar nu e o problema mare. Cum justitia ne va da dreptate definitiv cam abia dupa 12 luni de la solicitare, macar din anul 2 al unui proiect sa avem acces la aceste informatii.

rota

#19603
Constructorul (Straco) continuă lucrările pe lotul Chețani -Câmpia Turzii al A3, chiar dacă oficial sezonul de construcții începe pe data de 15 martie.
Cei 16 km ai acestui lot fac parte din cei peste 100 de km pe care constructorii de pe șantierele autostrăzilor din România trebuie să îi finalizeze anul acesta.

CNADNR
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

ciprebbe

Semnalul in piata dat atat de Straco cat si de Astaldi e pozitiv (aflat pe surse sigure). Avem sanse ca anul acesa sa se vada progres considerabil pe cele doua loturi nicidecum finalizare.
Daca se adevereste in 2020 e gata ( an electoral :)) pt cine nu a citit optimismul meu de pe A10 ).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe